Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Forbedringsforslag til Udskrifter i economic

+1

Vi bruger alene udskrifterne i Saldobalance og Afdelingsregnskab, og vi ønsker at brugeudskrifterne direkte som rapporter.

Specielt i filialer uden bogholder, er det et problem at danne rapporter via diverse regneark.

 

Overskrifter på rapporter, generelt

Nu stå der Perioden, Kunne det ikke blive Realiseret

Nu står der Difference. Det skurer i en talhøkers ører. Forskel lyder bedre

 

Visning af beløb i rapporter, generelt

Kunne der ikke indsættes en valgmulighed mellem   Kr/øre    Kr     1000kr

 

SALDOBALANCE

Mit forbedringsforslag er, at der tilføjes et felt på bestillingsbilledet, der alene gælder for udskriftens yderste kolonne th.

 

Udskriftsmuligheder nu: ”Sammenligning”   med 4 valgmuligheder

Ny  ”Sammenligning kun yderste kolonne th.”    med 4-5 valgmuligheder

Det er ikke den forkromede løsning, og vil give nogle pudsige rapportkombinationer, indtil man finder den udskrift, man vil bruge.

Afdelingsregnskab

Der nu mulighed for at vælge:       Vis året før

Der bør tilføjes et nyt felt:              Vis budget

Jeg har læst andre svar, hvor I henviser til budget 123, men det burde være i economic.

 

Med venlig hilsen, bruger i 1182662 og 1178983

Jørgen Svane tlf 21862114

i Forslag » Andet af (230 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Jørgen

Mange tak for dine inputs. Jeg kan godt se ideen i meget af det du siger.

I forhold til saldobalancen, så er den rapport lagt lidt pause, da vi afventer et modul til rapportering fra Visma, som vi er en del af. Indtil dette modul er landet, så er udviklingen af saldobalancen som sagt sat lidt på pause. På den baggrund vil jeg afvise at arbejde videre med dine forslag her og nu. Afhængigt af, hvordan dette lander, så kan det være jeg vil genbesøge dine forslag, men indtil da, så vil vi ikke implementere dette.

Afdelingsrapporten er dog ikke helt samme sag, så den vil jeg gerne prøve at kigge lidt på. Det betyder, at jeg vil tage den med til vores udviklere, hvor vi tager en snak omkring forslag til nye funktioner. Efter denne snak vender jeg tilbage til med en endelig afklaring på, hvad vi gør med den del.

Jeg sætter derfor forslaget til overvejes, men det er kun den del med afdelingsrapporten.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
ok, men en genvej kan være: ”Når vi har specielle behov for udvikling i Visma, trækker vi altid på Amestos kompetencer"
står der i annonce
Hej igen Jørgen :)
Jeg har fundet ud af, at det citat stammer fra diabetesforeningnen inde på www.amestosolutions.dk - jeg er dog ikke helt sikker på, hvad det har med denne sag at gøre.

Hvad er grunden til du tager dette citat med? :)
Det var en dårlig spøg !
Hej igen Jørgen :)

Jeg har nu snakket med vores udviklere omkring budget i afdelingsrapporten.

Det er ikke noget de vil arbejde videre med nu og her, da der ligger andre forslag, som har en højere prioritering. Grunden til denne prioritering er, at de andre forslag vil skabe værdi for en større mængde af kunder og derfor vil vi kigge på dem først. Derfor sætter jeg dit forslag som implementeres ikke. Jeg vil dog sige, at jeg sagtens kan forstå ideen i det du skriver, men at vi vælger at kigge på andre ting i den nærmeste fremtid.

Mange tak for dine forslag og rigtig god dag.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)