Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Rykkere

0
Jeg har en kursusvirksomhed. Mine kursusdeltagere er 900 mennesker ansat i 400 forskellige organisationer. Jeg opretter organisationen som kunde i e-conomics (uden faktura e-mail), og en organisation kan så have tilknyttet fra 1 til 10 kursusdeltagere, som jeg lægger som kontaktpersoner med hver deres individuelle e-mail-adresse. Det går fint, når jeg skal sende dem faktura pr. e-mail. Fakturaen går så direkte til den enkelte kursusdeltager. Men der er virkeligt besværligt, når jeg skal sende rykkere ud!

Problemet er, at hvis jeg giver kontaktpersonerne et hak i boksen "rykkere", så får de tilsendt rykkere ikke bare hvis der rykkes på deres eget medlemskab, men også hvis der rykkes på deres kollegers medlemskab, medmindre jeg individuelt sletter dem som rykkermodtagere, når jeg sender rykkere ud. Og uden et hak i boksen "rykkere" skal jeg individuelt ind på hver enkelt rykker og lægge personens e-mailadresse ind. Begge dele vildt besværligt.

Løsningen er for mig hverken at oprette en kunde på hver enkelt kursusdeltager og heller ikke at lægge en faktura-email ind på organisationsniveauet. Det ville give mig andre og lige så store problemer.

Er der en løsning på den udfordring i det nuværende system - og hvis der ikke er en løsning, kan I så udvikle en?

Mvh.

Morten
lukket som en kopi af: Cc og Bcc felter tomme
i Forslag » Andet af (120 points)
lukket af 🔒

1 Svar

Hej Morten :)

 

Din sag her er lidt en edge case, da jeg ikke kan se ret mange kunder arbejde ligesom dig. Ikke desto mindre, så er vi gang med at kigge på hele vores mailflow omkring, hvordan der vælges modtager. Det er en del af et større projekt, da vi gerne vil lave en del om på, hvordan det hele fungerer. Det ikke kun i forhold til rykkere, men på alle ting, der sendes ud af e-conomic.

Her har vi allerede internt snakket om, at man skal kunne vælge en modtager ved afsendelse ud fra forhåndsindtastede mails. Det er stadig i støbeskeen og det ligger lidt ude i fremtiden, da det er en større og omfattende sag.

Jeg vil tage dine tanker med i den forbindelse. Fordi vi går efter at lave en omfattede ændring, så kommer sagen også til at tage længere tid. Det skulle dog meget gerne også betyde, at vi rammer rigtigt første gang og derved løser en masse problemstillinger.

Jeg håber du er forstående overfor, at vi har valgt en model, hvor vi bruger lidt længere tid, i stedet for at lave en masse halve løsninger.

Jeg vil lukke dette indlæg, da vi har fået et, der beskriver samme problemstilling. Fremtidige opdateringer omkring sagen vil komme på dette indlæg.

 

Du skal have tak for dit input. Du er altid velkommen til at komme med flere! smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)