forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Antal i en kolli

0
Hej!

Jeg mangler meget et sted hvor vi kan notere hvor mange stk der er i en kolli.

Næste ønske vil så være at det bliver integreret til pakkeseddel+følgeseddel (alle lagre regner i kolli) og det også er muligt at vise på faktura hvor mange kolli der er leveret (Krav fra bla. COOP)

Håber I vil overveje det

Hilsen Morten
spurgt 15 Jun i Forslag » e-conomic generelt af Morten Li
status opdateret 30 Jun af Simon P.

3 Svar

Jeg tilslutter mig det ønske, da vi har næsten samme problem.

Erik

besvaret 15 Jun Forslag af Erik Olsen
Hej Morten og Erik

Vi har forskellige muligheder der løser det problem som i skitserer.

Vi har også erfaring med levering til COOP eksempelvis med GS1 stregkoder.

Så hvis vi skal snakke om mulighederne så er i velkommen til at kontakte os enten på telefon 7025 7600 eller mail salg@itnvision.dk

Med venlig hilsen

Per Holm-Pedersen

facebook.com/itnvision
besvaret 15 Jun Forslag af Per Holm Pedersen

Hej Morten og Erik 

Tak for jeres indlæg. 

Som jeg læser Mortens indlæg, så er det 2 behov han beskriver i har for at få den fuldendte løsning.

Jeg kan sagtens følge jeres behov for, at synliggøre indholdet i jeres kolli over for jeres leverandører og der kan jeg forhåbentligt glæde jer begge for det er allerede muligt i e-conomic i dag ved at i tilpasser jeres design og layout en smule ved at følge denne vejledning. (gratis) 

På den måde, så kan i benytte varens beskrivelses felt til at uddybe indholdet i jeres kolli samtidig med at det fremgår tydeligt på den enkelte fakturalinje. 

I forhold til at kunne udskrive en pakkeseddel, så er det også muligt. 

Du kan følge denne vejledning, såfremt du ikke bruger e-conomic lagermodul? (gratis) 

Du kan følge denne vejledning, hvis du har tillægsmodel lager? (gratis)

Hvis du derimod mener, at du gerne vil have din/jeres e-conomic aftale integreret til et pakkelabel system, hvor du kan samle dine fragtaftaler m.m. 

Så vil jeg foreslå en af vores integrationspartnere såsom: 

Pakkelabels.dk 

eLabelprint

Eller tag en snak med Per fra - itnvision. - som også har besvaret jeres indlæg. 

Da der er flere muligheder for at imødekomme det du/i efterspørger. så giver jeg indlægget status, som - implementeres ikke. 

Med venlig hilsen

Simon Søgaard-Pedersen

Online regnskabsprogram

besvaret 30 Jun Forslag af Simon P.
opdateret 30 Jun af Simon P.
i gang× 3
løst× 65
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.