forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Mails fra e-conomic når ikke frem :(

0

Hej

Jeg har store problemer med at vores emails via e-conomic ikke når frem til til modtageren. Det gælder både tilbud, ordre og faktura til kunder, men også bestillinger til leverandør mv.

Mails står som levet men modtageren har ikke fået noget..

Altså et KÆMPE problem som jeg har brug for bliver løst ASAP. Jeg mistænker alt den hurlumhej med spam mails der er blevet sendt ud som en mulig årsag til at mails fra e-conomic måske fanges af firmaernes spam filter??

spurgt 31 Maj i Spørgsmål » Teknik og drift af Sara

1 Svar

Hej Sara

Tak for dit indlæg. 

Det er altid drøn frustrerende, når ens mails ikke kommer igennem til modtageren og omvendt. Det kan skyldes, at mailen "bouncer", som du kan læse mere om, hvad er - her.  

Såfremt din modtagers indbakke/mailserver opfatter dine mails, som spam og de bruger microsoft office eller gmail? Så har jeg en vejledning her, som gør at de vil modtage dem fremadrettet, såfremt de følger den.

Med venlig hilsen

Simon Søgaard-Pedersen

Online regnskabsprogram

besvaret 2 Jun Spørgsmål af Simon P.
løst× 1428
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.