forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

EAN-fakturering

+1
Det er mig en gåde, at når en kunde beder om at et rekvisitionsnummer påføres i EAN-fakturaens rubrik "Købers ordrenr", så er jeg nødt til at svare, at det kan e-conomic ikke klare... Burde felter i EAN-fakturaer ikke på en eller anden vis være mulige at udfylde via fakturaen fra e-conomic?
spurgt 29 Mar i Spørgsmål » e-conomic generelt af Gin
gen-kategoriseret 10 Apr af Andreas Polk

2 Svar

Hej Gin smiley

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener med, at det ikke er muligt, at skrive "købers ordre nr" ind på en faktura i e-conomic. 
Det skal skrives ind i "øvrig ref" under "noter og referencer" når du udarbejder fakturaen - Det bliver nemlig sendt over i feltet "købers ordre nr." i EAN.

Har du forsøgt, at sende en faktura med dette ordre nr. ført i "øvrig ref"?  - det kunne være, at du ikke vidste det var i dette felt. 

Vi har en guide på vores e-copedia hvor du kan se hvilke felter du rammer hvad i forhold til EAN. 
Du kan se guide her 

Jeg ser frem til, at høre om det ikke virker for dig - så du kan få sendt din faktura korrekt afsted  smiley

Med venlig hilsen

Andreas Polk

Online regnskabsprogram

besvaret 31 Mar Spørgsmål af Andreas Polk
Hos jeres telefon-support fik jeg at vide, at ingen felter i fakturaen ville kunne ramme feltet "Købers ordrenr" i ean.....

Men det giver mening, at muligheden foreligger. Jeg har dog i mellemtiden måttet forklare kunden, at e-conomic ikke kan klare sådan en detalje - surt men nu ved jeg det til en anden gang.
besvaret 3 Apr Spørgsmål af Gin
Det er rigtig ærgeligt, at du har fået, at vide du ikke kunne ramme "købers ordre nr." i EAN - Jeg har givet det videre, at vores guide godt kunne bruge en update og videregiver lige informationen til mine kollegaer så alle er klar over hvordan feltet rammes.

Endnu engang tak for, at du delte det her på forum :)
løst× 1430
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.