Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




liste fra EG løn lige som i har fra fra bluegarden og danløn

0
Hej

Kan i lave en aftale med EG løn lige som i har med bluegarden og danløn
i Forslag » Andet af (170 points)

1 Svar

Hej Gitte :)

 

Jeg kan godt se, at det ville rigtig smart for alle jer, som har andre lønprogrammer, hvis disse også var integreret. Jeg vil sige, at du ikke skal regne med, at vi laver flere af disse aftaler som tingene er lige nu. Du skal dermed ikke gå og vente på vi laver den samme type af aftale med EG løn.

 

Det er dog sådan, at vi her hos e-conomic har et åbent API som det hedder. Det betyder at alle andre programmer kan bygge en integration til os. Det har EG løn også mulighed for, men det er noget de står for. Vi tillader blot, at de kan sende data frem og tilbage mellem os og dem.

 

Jeg vil ikke love dig, at det er noget de gerne vil lave, men hvis de gerne vil det, så ville det da være super smart. I kan altid hoppe ind på vores developer hjemmeside og læse mere om det, eller skrive til API@e-conomic.com og høre mere til, hvad det helt præcis kræver.

 

For at opsummere:

Vi kommer højst sandsynligt ikke til at lave en lignende aftale med EG løn, men de har mulighed for at bygge en integration til os, som gør de kan overføre posteringerne alligevel.

 

Rigtig god dag og tak for dit forslag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)