forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Superkladder.. Ommer ;)

+1
Hejsa

Fint med superkladder, til dem der er lidt mere rutineret. Men man burde kunne overføre banken dertil.
spurgt 20 Mar i Spørgsmål » Superkladde af martine
gen-kategoriseret 9 Maj af Andreas Polk

2 Svar

Hej Martine smiley

Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår dig rigtigt – det lyder til for mig som du gerne vil fra vores bankafstemning kunne overføre til superkladden.
Dette kan du sagtens – dog udelukkende superkladden ”ind og udbetalinger” som også giver ret fin mening i den forstand på, at det er ind og udbetalinger.

Du gør det inde fra regnskab -> bank -> bankafstemning -> marker de linjer der ønskes overføres fra højre side -> tryk på overfør -> så kan du vælge dine ”ind og udbetalings superkladde”

Du må meget gerne forklare nærmere hvis du ikke har muligheden for det eller uddybe hvis jeg har misforstået dig.

Ser frem til, at høre fra dig smiley

Med venlig hilsen

Andreas Polk

Online regnskabsprogram

besvaret 22 Mar Spørgsmål af Andreas Polk

Hej Martine 
Jeg har ikke hørt tilbage fra dig og håber, at jeg ramte rigtig med det du ønskede, at opnå i superkladden.

Hvis jeg har misforstået dig må du hellere en gerne vende tilbage med lidt mere uddybning så vi kan undersøge om vi kan finde en løsning. 

Imidlertid tror jeg, at dit spørgsmål blev løst og sætter derfor indlægget til dette. smiley

Med venlig hilsen

Andreas Polk

Online regnskabsprogram

besvaret 9 Maj Spørgsmål af Andreas Polk
løst× 1436
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.