forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Vareleverandørfaktura hop i linjer

0
Hej

Når jeg bogfører en faktura bruger jeg normalt shift+E til at hoppe ned i næste linje. Som noget nyt er curseren nu begyndt automatisk at hoppe op i linje 1 efter hver bogført linje. Hermed skal jeg huske (vha piletasten) at gå ned i den korrekte linje for videre bogføring. Kan dette venligst laves tilbage, så jeg ved at jeg ender i linjen lige nedenunder den jeg lige har været igang med efter hver indtastning af shift+E.

vh. Nina
spurgt 27 Jun, 2016 i Forslag » Lager af NIZE equipment
status opdateret 27 Dec, 2016 af Andreas Polk

2 Svar

Hej Nina,

Tak for dit indlæg.

Vi vil gerne have, at applikationen husker hvor langt du er nået og visningen fortsætter fra sidst oprettede linje. Det får jeg rettet, så vi igen husker hvor langt man er kommet :)

God sommer herfra,

Med venlig hilsen

Heidi Christensen

Online regnskabsprogram

besvaret 5 Jul, 2016 Forslag af Heidi Christensen

Hej Nina
Jeg faldt lige over dette indlæg som vi har stående til, at være "igang" men det er ihvertfald blervet rettet således, at hvis du redigerer en linje i f.eks. vareleverandørfakturaer og trykke på "gem" så vil den nu huske hvilken linje du stod på - så kan du derefter med piletasten blot gå ned i næste linje.

Hvis du skal tjekke og rette hver linje vil jeg foreslå du anvender genvejstasten "ctrl+pil ned"  - det betyder "gem og næste" så den gemmer rettelserne og går videre til næste linje.

Så kan du lynhurtigt få rettet linjerne igennem.
Jeg sætter derfor indlægget til, at være gennemført. Rigtig god dag og godt nytår smiley

Med venlig hilsen

Andreas Polk

Online regnskabsprogram

besvaret 27 Dec, 2016 Forslag af Andreas Polk
i gang× 9
løst× 61
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.