forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Attachments forsvinder fra posteringer ved skift af bilagsnumme

+1

Hvis jeg prøver at bogføre en postering med et bilagsnummer der allerede er bogført, bliver jeg spurgt om jeg automatisk vil ændre bilagsnummeret på den postering jeg er ved at postere, til næste ikke-bogførte bilagsnummer. Dette er helt fint og fungerer godt. MEN hvis jeg har vedhæftet en PDF til min postering forsvinder den for altid, ud i ingenting, hvis jeg vælger den automatiske ændring af bilagsnummer. Posteringen bliver i kassekladen, med det nye bilagsnummer, men PDFen er væk og ikke til at finde igen. Hvis jeg ændre bilagsnummeret manuelt sker det ikke, og posteringen beholder PDFen. 

Jeg forstår godt de tekniske årsager til at PDFen forsvinder, men fra et UX perspektiv er det en dødssynd. 

spurgt 30 Maj, 2016 i Forslag » Indscanning af sorenjacobi
status opdateret 31 Maj, 2016 af Andreas Polk

2 Svar

Hej Søren
Tak for dit indlæg her på vores forum :)

 

Du har helt ret i det du oplever og det er en bug i systemet som jeg ved teknikken arbejder på. Løsningen skulle snart være klar til, at blive rullet ud til vores kunder. Jeg kan dog ikke sige en præcis dato endnu.

Men jeg sætter derfor opslaget som igang og vil opdaterer opslaget når det bliver rullet ud. Endnu engang tusinde tak for dit indlæg her på forummet.
Du må have en rigtig dejlig dag :)

Med venlig hilsen

Andreas Polk

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 31 Maj, 2016 Forslag af Andreas Polk
Hej Søren :)

Jeg kan se du for noget tid siden blev lovet, at en løsning var på trapperne. Løsningen har været lidt overvejs og den mere eller mindre færdig. Grunden til jeg siger den ikke er helt færdig er, at der har været performance problemer med den nye model.

De bilag bliver korrekt flyttet med til det nye bilag, men nogle brugere kan opleve, at de ikke kan bogføre kladden, hvis der ligger mange posteringer.

Hvis du har lyst til at se om det virker for dig, så sender du bare en mail med dit aftalenummer til info@e-conomic.dk att. Jesper Mieritz, så skal jeg nok sætte det på din aftale.

Hvis det så ikke virker, så kan vi altid fjerne det igen.

Det er den bedste løsning jeg har til dig lige nu. Jeg håber det kan hjælpe dig en lille smule :)

Med venlig hilsen

Jesper Mieritz

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 10 Aug Forslag af Jesper Mieritz