forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Sammentælling af valgte i betalinger

+2

Under Bank -> Betalinger ville det være rart hvis der var en sammentælling af af de betalinger man havde valgt, så man efterhånden som man valgte fakturaer man ville betale, kunne se det samlet beløb som skulle betales. Som det er nu er man nød til at eksporterer betalinger før man kan se beløbet.

Hilsen

Jonas

Forespørgslen findes også på dette indlæg:
22630

spurgt 9 Sep, 2015 i Forslag » e-conomic generelt af JonasWindekilde
status opdateret 3 Maj, 2016 af Magnus H. Börgesen
Hej

Jeg kan se at status opdateret 16 Sep af ☺Camilla Jesswein.
Men hvad er opdateret?

Jonas

2 Svar

Hej Jonas

Tusind tak for dit indlæg og dit forslag.

Grunden til at indlægget her har været opdateret lidt usynligt er for at få den kanaliseret korrekt her hos os.

Det er nemlig ikke et forslag vi vil kaste os over lige nu og her, men noget der med tiden vil være en oplagt funktionalitet når vi kigger nærmere på "Betalinger".
Jeg tager den derfor med og opretter i vores systemer, men kan ingen tidshorisont give herpå.

Jeg sørger dog for en reference til dette indlæg, så vi kan opdatere når der kommer konkrete nyheder hertil smiley

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Online regnskabsprogram

besvaret 6 Okt, 2015 Forslag af Lauris Sørensen
opdateret 6 Okt, 2015 af Lauris Sørensen
Hej Jonas :)

Selv om det her er et gammelt indlæg, så vil jeg da lige gøre opmærksom på, at vi i dag har gennemført din forespørgsel. Det betyder, at du inde i dine betalinger nu kan se summen af de valgte betalinger.

Jeg håber det er noget du kan bruge. Jeg synes i hvert fald det er mega fed detalje at få med!

Jeg sætter forslaget som gennemført :)

Med venlig hilsen

Jesper Mieritz

Online regnskabsprogram

besvaret 15 Nov Forslag af Jesper Mieritz
i gang× 3
løst× 88
besvaret× 108
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.