Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Anvende [Fakturaadresse] ved [Bogfør og send] - samt mailsignatur

0

Jeg mangler følgende indstillinger der som standard styrer til hvilken e-mailadresse Tilbud, ordrer og fakturaer sendes (fortrykt i feltet [Modtagere].

Indstilling der mangler bør se nogenlunde sådan ud:

Tilbud sendes til: [Kundes reference] (Mit valg)

Ordrebekræftelse sendet til [Kundes reference] (Mit valg)

Faktura sendes til: [Kundens Fakturaadresse] (Mit valg)

Kreditnota sendes til: [Kundens Fakturaadresse] (Mit valg).

 

Herudover bør der være mulighed for at lave personlige mailsignaturer ved brug af dynamiske felter:

Jeg vil gerne have mulighed for at der er fortrykt noget i stil med:

 

Hej [Kundereference],

Med tak for ordre fremsendes hermed ordrebekræftelse.

Med Venlig hilsen

[Vores Reference] (Mit navn)

Direct:    [Vores reference telefon] (mit direkte nummer]

[Vores referencemail] (Min direkte mail)

 

 

HOLM & HOLM A/S

Tyvedalsgade 21

DK-9240  Nibe

Tel: +45 98 35 19 30

www.holm-holm.dk

 

 

 

i Forslag » Andet af (710 points)
lukket af 🔒
Noget nyt i denne sag? Vores bogholder er ved at gå ud af sit gode skind over hun manuelt er nødt til at gå ind og finde kundens fakturaadresse hvorefter den skal skrives i [modtagere]...

Hej Allesammen

Det er en stor fornøjelse at fortælle at det mest populære forslag på forum nu er gennemført :)
Nu kan man under Salg - Opsætning - E-mailskabeloner kan man nu definere sine egne skabeloner og have så mange man ønsker.

Dette åbner op for muligheden for at have kundespecifikke brødtekster eller brødtekster på forskellige sprog.

Man kan også benytte nogle dynamiske felter heriblandt kundenavnet.

Se guiden her

Jeg håber at I vil blive glade for den nye funktion og tak for jeres tålmodighed, "alt godt kommer til dem der venter" er det ikke sådan man siger? :)

Bedste sommerhilsner fra 

Tabita og forumteamet

2 Svar

Hej Lars

Hvis kunden er oprettet med en faktura mail adresse i stamdata vil den sende til denne medmindre der er tilknyttet en kontaktperson, så benytter den dennes mailadresse.

Men det er et valg mellem enten eller - man kan ikke køre det ene på nogle dokumenter og det andet på andre.

Alternativt kan man sætte op at specifikke kontaktpersoner altid får en kopi af fakturaen mv. også selvom de ikke er valgt som referent på fakturaen.

Mht. udvidelsen af de dynamiske felter man kan bruge i forbindelse med mailskrivningen, så vil jeg gerne tage forslaget med til næste prioriteringsmøde.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Noget nyt i denne sag? Vores bogholder er ved at gå ud af sit gode skind over hun manuelt er nødt til at gå ind og finde kundens fakturaadresse hvorefter den skal skrives i [modtagere]...
Der er prioriteringsmøde i næste uge - du får en opfølgning efterfølgende.
Hej Lars :)

Jeg beklager du ikke har fået en tilbagemelding siden sidst. Det er ikke i orden.

Jeg vil dog alligevel fortælle dig, at vi har taget fat i din udfordring igen, og vi vil arbejde hen mod at komme med en løsning i Q3-Q4 i 2018 :)

Det var blot en lille opdatering herfra.

Rigtig god dag.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)