forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Seneste ubesvarede indlæg under Spørgsmål

0
stemmer
0
svar
121
visninger
Indhold af opdatering 14. december 2010 <ul> <li>Ny brugervenlig opsætning af kassekladder[/*:m:tsrvz2ui] <li>Forbedrede popups[/*:m:tsrvz2ui] <li>Hver liste har nu eget feedbackområde[/*:m:tsrvz2ui] <li>Standard kassekladdenavne er nu oversat[/*:m:tsrvz2ui] <li>Ny menu med adgang kunde/leverandør liste[/*:m:tsrvz2ui ... :tsrvz2ui] <li>Kreditorkontokort[/*:m:tsrvz2ui] <li>Ny popup til profilopsætning[/*:m:tsrvz2ui] <li>Mere fokuseret validering ...
spurgt 8 Dec, 2010 i Forslag » Superkladde af Tobias UE (4,080 points)
0
stemmer
0
svar
204
visninger
Hvis du anvender kreditorstyring i e-conomic, altså at du bogfører de enkelte udgiftsbilag med typen kreditorfaktura til kreditorer oprettet i systemet, har du mulighed at forberede betalingerne til din netbank. I vores hjælp kan du læse mere om, hvordan du gør. ...
spurgt 25 Nov, 2010 i Skyen » Svends e-conomic tip af Svend C (5,110 points)
0
stemmer
0
svar
132
visninger
Jeg har en kunde der har et specifikt ønske til registrering af kørsel under medarbejdere, og jeg vil tro at flere eks. håndværkere kan stå med samme problematik. Mange håndværkere fakturerer eller blot gerne vil se udgifter til servicevogn på de ...
spurgt 17 Nov, 2010 i Forslag » Projektstyring af 131223 (120 points)
0
stemmer
0
svar
80
visninger
Vi har et rimelig mangfoldigt lager, og skal ofte bruge 2-8 forskellige versioner af et givent produkt under udarbejdelse af tilbud etc. hvilket kræver en del søgning/tastning. Vi tænkte derfor på at det kunne være super smart om der i det ...
spurgt 28 Okt, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af larsmeller (120 points)
0
stemmer
0
svar
157
visninger
Hvis du er registreret hos e-conomic som administrator, dvs. at I er et revisionsfirma eller at du driver virksomhed som selvstændig bogholder, har du fanebladet "Administrator." Under administratorfanen kan du angive dine firmaoplysninger, der vil fremgå af den offentlige liste med ...
spurgt 26 Okt, 2010 i Skyen » Svends e-conomic tip af Svend C (5,110 points)
0
stemmer
0
svar
180
visninger
Jeg har testet kassekladden, og har nogle foreløbige bemærkninger, i u-prioriteret rækkefølge: 1. Rediger opsætning a) Hver profil-opsætning skal være forskellig fra e-conomic-kunde til kunde. Hvis man som administrator har mange kunder, med forskellige behov, er det ikke optimalt, at alle ...
spurgt 21 Okt, 2010 i Forslag » Superkladde af SusanneK (15,800 points)
0
stemmer
0
svar
217
visninger
I e-conomic er det muligt at indscanne sine bilag og opbevare disse elektronisk sammen med regnskabet. Har man indscannet et bilag, ligger der et billede af bilaget sammen med posteringen - så det er nemt at finde sine bilag. På supporten ...
spurgt 12 Okt, 2010 i Skyen » Svends e-conomic tip af Svend C (5,110 points)
0
stemmer
0
svar
78
visninger
Kunne det være muligt, at modificere visning af ubehandlede bilage, således at det var muligt at læse dokumenterne uden at man skulle klikke på hver bilag én ad gang - f.eks. indføre et valgmulighed for store eller små thumbnails? I så ...
spurgt 1 Okt, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af channel6dk (2,190 points)
0
stemmer
0
svar
3191
visninger
Software til ejendomsadministration kan være dyrt og besværligt at bruge, og måske derfor oplever vi hos e-conomic at få en del henvendelser fra små ejendomsadministrationskontorer og selvstændige andelsboligforeninger, der gerne vil bruge regnskabsprogrammet e-conomic til at ordre administrationen. e-conomic har ... ...
spurgt 9 Sep, 2010 i Skyen » Svends e-conomic tip af Svend C (5,110 points)
0
stemmer
0
svar
307
visninger
For at du kan bogføre dine posteringer i kassekladden, skal der være balance. Balancen bør være pr. dato, systemet accepterer dog balance pr. måned, hvis dette er valgt i -> Opsætning i kassekladden. For at få balance skal du debitere og ...
spurgt 3 Sep, 2010 i Skyen » Svends e-conomic tip af Svend C (5,110 points)
0
stemmer
0
svar
409
visninger
Gennem tiden ? fra bøgerne, over RUF-bogføringsmaskinen til PC plus og nutidens regnskabsprogrammer, har der været forskellige måder at gøre tingene på. Nogle af dem bestemt af producenten, andre opbygget efter tradition for det dobbelte bogholderi. I e-conomic har vi valgt ...
spurgt 31 Aug, 2010 i Skyen » Svends e-conomic tip af Svend C (5,110 points)
0
stemmer
0
svar
496
visninger
I e-conomic har du mulighed for at tilmelde fakturaen fra os til automatisk betaling via PBS LeverandørService, hvilket administreres af PBS, men ikke er det samme som BetalingsService. Beløbet vil derfor ikke fremgå af din BS-oversigt. Du tilmelder fakturaen fra os ...
spurgt 15 Jul, 2010 i Skyen » Svends e-conomic tip af Svend C (5,110 points)
0
stemmer
0
svar
197
visninger
Vi oplever med jævne mellemrum at få henvendelse fra virksomheder, der ikke kan logge ind i e-conomic, fordi virksomhedens bogholder/regnskabschef er ophørt. Vi kan kun sende ny adgangskode til den e-mail adresse, der er registreret hos os. Hvis virksomheden ikke har ...
spurgt 14 Jul, 2010 i Skyen » Svends e-conomic tip af Svend C (5,110 points)
0
stemmer
0
svar
451
visninger
I e-conomic har vi grundlæggende to standardopsætninger. En til enkeltmandsvirksomheder (personligt ejede virksomheder) og en til selskaber (aktie- og anpartsselskaber). I praksis har vi syv kontoplaner bygget på de to standardkontoplaner: 1. Enkeltmandsvirksomhed uden løn 2. Enkeltmandsvirksomhed med løn 3. ... ...
spurgt 14 Jul, 2010 i Skyen » Svends e-conomic tip af Svend C (5,110 points)
0
stemmer
0
svar
137
visninger
Du kan prøve e-conomic gratis og uden forpligtelser af nogen art, i et regnskab med dine egne tal. Vælg en demo uden data. Herfra kan du under fanebladet -> Indstillinger -> Standardopsætning vælge en opsætning, så er systemet er klar til ...
spurgt 14 Jul, 2010 i Skyen » Svends e-conomic tip af Svend C (5,110 points)
0
stemmer
0
svar
57
visninger
Jeg søger ofte efter tidligere sager via arkiv-funktionen i fanen Faktura, både for at finde faktura og omkostninger ? når en sag er fundet frem, vil det være ret praktisk, hvis man kunne få vist sagskortet frem i højre side ? ...
spurgt 1 Jul, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af bruger (120 points)
0
stemmer
0
svar
91
visninger
Kære Alle, Hos os er der et stort ønske om at udvikle programmet med brugernes bedste for øje. Derfor lytter vi meget til jer, når vi skal vælge hvilke features vi arbejder på at tilføje til e-conomic. Som tidligere skrevet prøver ...
spurgt 28 Apr, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af Tejn (500 points)
0
stemmer
0
svar
101
visninger
Indscanningsmodulet understøtter formaterne GIF, JPG/JPEG og PDF til dokumenter til bogføring. Du kan i princippet bruge alle slags scannere. Dokumenterne sender du til din virksomheds mailadresse på e-conomic. Hvis du har en mere avanceret scanner, kan du sende dem direkte fra ...
spurgt 26 Apr, 2010 i Spørgsmål » Indscanning af Tanja Sørensen (770 points)
0
stemmer
0
svar
169
visninger
Hvis du benytter anlægskartotek, og samtidig bruger dimensioner/afdelinger/fordelingsnøgle, skal du være obs på, at det ikke vil være muligt at få anlægget lagt ind i anlægskartoteket med en fordelingsnøgle. Det er muligt at gøre det med et rent afdelingsnummer.
spurgt 17 Apr, 2010 i Spørgsmål » Dimension af SusanneK (15,800 points)
overvejes× 104
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”