forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Seneste ubesvarede indlæg under Spørgsmål

0
stemmer
0
svar
72
visninger
Kunne det være muligt, at modificere visning af ubehandlede bilage, således at det var muligt at læse dokumenterne uden at man skulle klikke på hver bilag én ad gang - f.eks. indføre et valgmulighed for store eller små thumbnails? I så ...
spurgt 1 Okt, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af channel6dk (2,190 points)
0
stemmer
0
svar
2893
visninger
Software til ejendomsadministration kan være dyrt og besværligt at bruge, og måske derfor oplever vi hos e-conomic at få en del henvendelser fra små ejendomsadministrationskontorer og selvstændige andelsboligforeninger, der gerne vil bruge regnskabsprogrammet e-conomic til at ordre administrationen. e-conomic har ... ...
spurgt 9 Sep, 2010 i Skyen » Svends e-conomic tip af Svend C (5,110 points)
0
stemmer
0
svar
200
visninger
For at du kan bogføre dine posteringer i kassekladden, skal der være balance. Balancen bør være pr. dato, systemet accepterer dog balance pr. måned, hvis dette er valgt i -> Opsætning i kassekladden. For at få balance skal du debitere og ...
spurgt 3 Sep, 2010 i Skyen » Svends e-conomic tip af Svend C (5,110 points)
0
stemmer
0
svar
368
visninger
Gennem tiden ? fra bøgerne, over RUF-bogføringsmaskinen til PC plus og nutidens regnskabsprogrammer, har der været forskellige måder at gøre tingene på. Nogle af dem bestemt af producenten, andre opbygget efter tradition for det dobbelte bogholderi. I e-conomic har vi valgt ...
spurgt 31 Aug, 2010 i Skyen » Svends e-conomic tip af Svend C (5,110 points)
0
stemmer
0
svar
455
visninger
I e-conomic har du mulighed for at tilmelde fakturaen fra os til automatisk betaling via PBS LeverandørService, hvilket administreres af PBS, men ikke er det samme som BetalingsService. Beløbet vil derfor ikke fremgå af din BS-oversigt. Du tilmelder fakturaen fra os ...
spurgt 15 Jul, 2010 i Skyen » Svends e-conomic tip af Svend C (5,110 points)
0
stemmer
0
svar
184
visninger
Vi oplever med jævne mellemrum at få henvendelse fra virksomheder, der ikke kan logge ind i e-conomic, fordi virksomhedens bogholder/regnskabschef er ophørt. Vi kan kun sende ny adgangskode til den e-mail adresse, der er registreret hos os. Hvis virksomheden ikke har ...
spurgt 14 Jul, 2010 i Skyen » Svends e-conomic tip af Svend C (5,110 points)
0
stemmer
0
svar
425
visninger
I e-conomic har vi grundlæggende to standardopsætninger. En til enkeltmandsvirksomheder (personligt ejede virksomheder) og en til selskaber (aktie- og anpartsselskaber). I praksis har vi syv kontoplaner bygget på de to standardkontoplaner: 1. Enkeltmandsvirksomhed uden løn 2. Enkeltmandsvirksomhed med løn 3. ... ...
spurgt 14 Jul, 2010 i Skyen » Svends e-conomic tip af Svend C (5,110 points)
0
stemmer
0
svar
118
visninger
Du kan prøve e-conomic gratis og uden forpligtelser af nogen art, i et regnskab med dine egne tal. Vælg en demo uden data. Herfra kan du under fanebladet -> Indstillinger -> Standardopsætning vælge en opsætning, så er systemet er klar til ...
spurgt 14 Jul, 2010 i Skyen » Svends e-conomic tip af Svend C (5,110 points)
0
stemmer
0
svar
49
visninger
Jeg søger ofte efter tidligere sager via arkiv-funktionen i fanen Faktura, både for at finde faktura og omkostninger ? når en sag er fundet frem, vil det være ret praktisk, hvis man kunne få vist sagskortet frem i højre side ? ...
spurgt 1 Jul, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af bruger (120 points)
0
stemmer
0
svar
81
visninger
Kære Alle, Hos os er der et stort ønske om at udvikle programmet med brugernes bedste for øje. Derfor lytter vi meget til jer, når vi skal vælge hvilke features vi arbejder på at tilføje til e-conomic. Som tidligere skrevet prøver ...
spurgt 28 Apr, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af Tejn (500 points)
0
stemmer
0
svar
87
visninger
Indscanningsmodulet understøtter formaterne GIF, JPG/JPEG og PDF til dokumenter til bogføring. Du kan i princippet bruge alle slags scannere. Dokumenterne sender du til din virksomheds mailadresse på e-conomic. Hvis du har en mere avanceret scanner, kan du sende dem direkte fra ...
spurgt 26 Apr, 2010 i Spørgsmål » Indscanning af Tanja Sørensen (770 points)
0
stemmer
0
svar
155
visninger
Hvis du benytter anlægskartotek, og samtidig bruger dimensioner/afdelinger/fordelingsnøgle, skal du være obs på, at det ikke vil være muligt at få anlægget lagt ind i anlægskartoteket med en fordelingsnøgle. Det er muligt at gøre det med et rent afdelingsnummer.
spurgt 17 Apr, 2010 i Spørgsmål » Dimension af SusanneK (15,800 points)
i gang× 9
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”