forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Seneste ubesvarede indlæg under

0
stemmer
0
svar
148
visninger
Computerworld.
spurgt 11 Maj, 2015 i Forslag » e-conomic generelt af Erik Jensen (24,490 points)
0
stemmer
0
svar
409
visninger
Vi er en lille bogførings virksomhed, som søger en person som hjælpende hånd i forbindelse med blandt andet lønafregning og bogføring. Opgaven specifik kan være: -Bogføring -Bank afstemninger -fakutraafstemninger -udarbejdelse af lønseddeler -Diverse administrative opgaver (såsom opfølgning på vores egne debitorer= ...
spurgt 30 Apr, 2015 i Bogføringshjælp » Revisor/bogholder søges af Bogholderjob (120 points)
0
stemmer
0
svar
313
visninger
Hej, Jeg sidder og skal arbejde på at lave et likviditetsbudget, og det er første gang jeg har prøvet den slags. Er der mon nogen, der kan give en eller anden form for hjælp eller vejledning til, hvordan man kan starte ...
spurgt 28 Apr, 2015 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af negin3 (120 points)
+1
stemme
0
svar
1079
visninger
Hej, Eksempel: Et andet firma sælger en vare for mig til fx 250,00, og modtager 5% provision herfor. De afregner momsen. Kunden betaler via NETS med et gebyr på 1,88. Jeg skal nu danne en faktura til det andet firma, og ...
spurgt 27 Apr, 2015 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af renedamkaer (130 points)
+3
stemmer
0
svar
125
visninger
Kan man ikke lave så man i layoutet på Kontoudtog (til kunder) har mulighed for at tilvælge en saldo-kolonne ? Når man laver søgningen på kundekontokort vises i resultatet både en kolonne med restbeløb og saldo - men når man trykker ...
spurgt 24 Apr, 2015 i Forslag » e-conomic generelt af Rene.Arpe (17,300 points)
0
stemmer
0
svar
140
visninger
Kunne man ikke gøre det muligt at genudskrive en pakkeseddel ? Hvis man udskriver pakkesedlen og lige bagefter laver følgesedlen - og så efterfølgende finder ud at pakkesedlen ikke er skrevet korrekt ud - så har man ingen chance for at ...
spurgt 10 Apr, 2015 i Forslag » Lager af Rene.Arpe (17,300 points)
0
stemmer
0
svar
298
visninger
Hej Alle, I forbindelse med mit studie skal jeg udarbejder et projekt, der omhandler revisors service overfor kunderne og hvad digitaliseringen kan have af betydning herfor. Det ville være super fedt, hvis i gad at bruge 2 min på at besvare ...
spurgt 29 Mar, 2015 i Skyen » Andet af 4000ps (140 points)
0
stemmer
0
svar
333
visninger
Hej Alle, I forbindelse med et projekt på mit studie, har jeg brug for hjælp til besvarelse af et spørgeskema med 10 hurtige spørgsmål, der omhandler revisors service overfor jer kunder, samt implementering af digitalisering af revisors arbejde. Hvis i ville ...
spurgt 27 Mar, 2015 i Skyen » Andet af 4000ps (140 points)
0
stemmer
0
svar
173
visninger
Hej Christian Hvordan går det med funktionen Vælg om FI Indbetalinger skal bogføres i kassekladen som et samlet beløb eller enkelte posteringer? Jeg kunne mega godt bruge at få dem overført enkeltvis, da alle indbetalingerne vises enkeltvis på min bankkonto, så ...
spurgt 16 Mar, 2015 i Spørgsmål » e-conomic generelt af TBeuro (330 points)
+1
stemme
0
svar
1359
visninger
Jeg leder efter et bookingsystem med flg krav. Nogen, der kender et? Det er til en virksomhed med mange individuelle klienter (fx fysioterapeuter). - Når der oprettes en aftale til en klient, skal der med få klik automatisk dannes en faktura ...
spurgt 2 Mar, 2015 i Skyen » Debat om apps af osh (130 points)
0
stemmer
0
svar
141
visninger
Hej. Hjælp.... Hvor bogfører jeg udgift til autorisation ? Mhh. Solvej
spurgt 26 Feb, 2015 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af Solle (120 points)
0
stemmer
0
svar
1090
visninger
Hvad betyder/gør "postere afgift" fluebenet i posteringsvinduet?
spurgt 17 Feb, 2015 i Skyen » Debat om apps af channel6dk (2,190 points)
0
stemmer
0
svar
1016
visninger
Wired ERP er til dig, der har et omfattende varekartotek i e-conomic, og som har brug for at optimere dine avancer. Wired ERP kan opsætte intervaller baseret på købspriser og sætte avancen for varer i hvert interval. Du kan eksempelvis angive, ...
spurgt 12 Feb, 2015 i Skyen » Debat om apps af dalbydata (500 points)
0
stemmer
0
svar
1015
visninger
MobileOffice i den seneste version har tilføjet muligheden for at oprette ordrer og fakturaer ved blot at scanne stregkoden af produktet. Ingen ekstra udstyr er der behov for udover din iPhone. Vi opfordrer dig til at foreslå en idé, der vil ...
spurgt 30 Jan, 2015 i Skyen » Debat om apps af MCA (260 points)
0
stemmer
0
svar
144
visninger
Har lige siddet og lavet notater i tekstfelter i en kassekladde. Oplysningerne til notaterne blev hentet fra nogle tilknyttede bilag. Nu er 4 af de 5 tilknyttede bilag forsvundet ud i den blå luft !!!! Er der en kompetent person fra ...
spurgt 30 Jan, 2015 i Forslag » Indscanning af Erik Jensen (24,490 points)
0
stemmer
0
svar
308
visninger
Er stærkt i tvivl om bogføring af Tax Free Worldwide faktura, hvordan det gøres korrekt! På forhånd tak
spurgt 14 Jan, 2015 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af IH (120 points)
0
stemmer
0
svar
402
visninger
Munin Sports udvikler og sælger træningsudstyr til fodbold, og vi søger en bogholder 15-20 timer om ugen. En dag om ugen vil arbejdsstedet være vores kontor, og resten af tiden kan arbejdsstedet vælges efter behov. Vi har brug for en med ...
spurgt 12 Jan, 2015 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af Munin Sports (120 points)
0
stemmer
0
svar
398
visninger
Jeg er ved at lave en app til e-conomic, som skal være på både dansk og engelsk. Jeg har to linier, der er det samlede salgsoplæg og den skulle gerne side i skabet. Jeg er dog lidt udfordret på den engelske ...
spurgt 14 Dec, 2014 i Skyen » Andet af dalbydata (500 points)
0
stemmer
0
svar
267
visninger
Jeg sælger varer og jo mere en kunde køber jo mere kan kunden opnå i rabat. Jeg kommer som bruger fra det svenske ordrebehanlingssystem Specter der netop havde denne aldeles udemærkede og anvendelige feature indbygget.. Man taster sin ordre ind og ...
spurgt 8 Dec, 2014 i Forslag » e-conomic generelt af Nobaloney (120 points)
0
stemmer
0
svar
1006
visninger
Hej Vi er i forbindelse med et kursus i cph:learning i gang med at udforme en strategi for en web-app til e-conomic. I den forbindelse søger vi kontakt med virksomheder, som anvender e-conomic til fakturering. Vi ønsker at undersøge hvilke behov ...
spurgt 25 Nov, 2014 i Skyen » Debat om apps af campfuture (120 points)
overvejes× 100
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”