forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Seneste ubesvarede indlæg under

+1
stemme
0
svar
81
visninger
Jeg har tidligere brugt Visma e-accounting og Advisor, og nu mangler jeg i e-conomic den smarte feature, der var i Advisor, nemlig et ur, hvorpå man kunne klikke og igangsætte en timeregistrering på den kunde, som man arbejder på (jeg er ...
spurgt 14 Jul, 2016 i Forslag » Projektstyring af hh (130 points)
+3
stemmer
0
svar
205
visninger
Hej. Vi har en udfordring med at ordrenummer fra ordren ikke kommer med på fakturaen. Da det jo sker indimellem at vi har dellevering, ja så er det jo ikke særlig smart at vore kunder får en ordrebekræftelse med et ordrenummer, ...
spurgt 14 Jul, 2016 i Forslag » e-conomic generelt af Tanja N (260 points)
+1
stemme
0
svar
91
visninger
Det kunne være rart at kunne se sin vares lokation når man står i hovedskærmen på "Varer" Det er lidt "træls" at skulle trykke sig ind bagved for at se hvor man kan finde sin vare. Mit forslag er at Lokationen ...
spurgt 14 Jul, 2016 i Forslag » e-conomic generelt af Anderssch (170 points)
0
stemmer
0
svar
124
visninger
Hej, I forbindelse med vi lancerer en streaming kanal, som er baseret til salg i hele Europa, så er vi her underlagt momsreglen One stop moms. Vi skal her opkræve den givende momssats i det land, der sælges for i EU. ...
spurgt 13 Jul, 2016 i Forslag » e-conomic generelt af frmad1 (860 points)
0
stemmer
0
svar
184
visninger
Har du brug for hjælp til nogle af de ovenstående punkter? Så kontakt mig for en uforpligtende snak og lad os se om ikke jeg kan hjælpe dig :) God dag. Venlig Hilsen Britt Poulsen Britt@Accounda.dk Accounda - Regnskab & Bogføring
spurgt 28 Jun, 2016 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af Accounda (160 points)
+1
stemme
0
svar
108
visninger
Hvorfor er der ikke et rabatfelt på varelinien på en indkøbsordre. Feltet er der på vareleverandørfakturaen. Vi har en række leverandører, hvor vi har en listepris og en rabat. Hver gang vi bestiller er vi nødt til at udregne nettoprisen og ...
spurgt 28 Jun, 2016 i Forslag » Lager af Kai Eiersted (170 points)
0
stemmer
0
svar
71
visninger
Når man har mange kunder som bruger e-conomic vil det være rart hvis teksterne kan ændres, så der i stedet for tilbud står ordre og i stedet for ordre står følgeseddel. Det er et problem når man ikke bruger lagerstyring og ...
spurgt 11 Maj, 2016 i Forslag » e-conomic generelt af 225243 (710 points)
0
stemmer
0
svar
131
visninger
Hejsa Når jeg laver et udtræk af projekter til excel, så hedder fanebladet "Underprojekter-1", næste gang hedder det "Underprojekter-2" osv. Det samme gælder, hvis jeg laver et udtræk af "Find bilag"... (og sikkert også mange andre udtræk) Kan det ikke gøres ...
spurgt 13 Apr, 2016 i Forslag » Teknik og drift af Lauridsen (660 points)
0
stemmer
0
svar
322
visninger
Hej Jeg er ved at værdiansætte en virksomhed. Virksomheden har leaset et materielt anlægsaktiv, som indgår i produktionen. Denne leasing kontrakt er blevet behandlet som operationel leasing, da leasing afgiften er blevet posteret som en produktions-omkostning. Det er egentlig forkert, da ...
spurgt 29 Mar, 2016 i Spørgsmål » e-conomic generelt af MathildeLykke (120 points)
0
stemmer
0
svar
68
visninger
Er det mit internet forbindelse der er dårligt eller ? Der er mange gange i løbet af ugen jeg ikke kunne bruge e-co men ok andre hjemmesider. For pokker det er frustrerende....
spurgt 18 Mar, 2016 i Spørgsmål » e-conomic generelt af RN (270 points)
0
stemmer
0
svar
94
visninger
Vi er lige overgået til E-conomic her i 2016. Vi er en medlemsforening, der afholder konferencer og seminarer mv. Vi har således en debitor, der er medlemsvirksomheden og en række deltagere på vores arrangementer, der er medlemsvirksomhedens medarbejdere. Når jeg skal ...
spurgt 15 Mar, 2016 i Forslag » e-conomic generelt af KM (120 points)
0
stemmer
0
svar
551
visninger
Jeg udfører bogholderi og regnskabsopgaver og når frem til et resultat, der skaber ro og overblik over regnskab og økonomi i din virksomhed. Jeg sætter tingene i system, er hurtig til at skabe overblik og ser muligheder som jeg sætter i ...
spurgt 13 Mar, 2016 i Bogføringshjælp » Revisor/bogholder søges af Hanne Møller (200 points)
0
stemmer
0
svar
132
visninger
Den virksomhed, jeg arbejder for, har aktiviteter i flere forskellige lande og bliver nødt til at indrapportere moms i hvert land. Vi har derfor oprettet adskillige momskoder foruden de danske (fx Tysk indgående, UK udgående), men det er ikke muligt at ...
spurgt 9 Mar, 2016 i Forslag » Andet af Larsen (220 points)
0
stemmer
0
svar
118
visninger
Hej Vi har et par købsperiodiseringer der er blevet oprettet forkert (forkert resultatkonto). Kan jeg på nogen måder få ændret i denne opsætning, således vi ikke behøver at ændre dette manuelt hver måned? Mvh HJ
spurgt 29 Feb, 2016 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af HJK (120 points)
0
stemmer
0
svar
539
visninger
Hejsa. Jeg er nybegynder og har brug for hjælp med at bogføre fri kost og logi samt fritelefon i e-conomic. Jeg formoder, at jeg skal oprette nye kontier under kontoplanen. Men hvilke konti skal jeg oprette og hvordan bogfører jeg lønnen ...
spurgt 12 Feb, 2016 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af Ekaterina (120 points)
0
stemmer
0
svar
309
visninger
Hej Vi har sammen med bogholder besluttet at vi selv skal taste dagens omsætning, kasse- og kontobevægelser, gavekort o.l ind i et skema så der kun skal bogføres én gang pr. måned. Vi har dog visse udfordringer med at få excel ...
spurgt 7 Feb, 2016 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af Bille og Bølle (200 points)
0
stemmer
0
svar
183
visninger
Hej, Legal Desk er et firma, der leverer automatiserede juridiske dokumenter online til forbrugere. I forbindelse med udvikling af en ny service, der leverer juridiske og andre relevante dokumenter til bogholdere og mindre revisorer (såsom selskabsstiftelse, låneaftaler, rykkerskrivelser etc.), søger vi ...
spurgt 4 Feb, 2016 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af Simon Eklund (120 points)
0
stemmer
0
svar
534
visninger
Kære alle Efter vi har fået vores e-conomic app i drift og allerede hjulpet en del e-conomic kunder har vi fået forespørgsler på om vi kan håndterer flette felter som ikke tilbydes standard. Dette ønske har været i så stigende antal ...
spurgt 29 Jan, 2016 i Skyen » Debat om apps af dkabi (900 points)
0
stemmer
0
svar
723
visninger
Hvis du ønsker et Ajourført bogholderi også gerne forsømte regnskaber, så kontakt mig. Jeg har 39 års erfaring indenfor bogholderi/administration og kan udføre alle arbejdsopgaver. Bogføring, fakturering, løn- og gager, debitor- og kreditorstyring, sagsregnskab, afstemninger, moms, likviditetsstyring, analyse, Udarbejdelse af årsregnskab ...
spurgt 14 Jan, 2016 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af dho (140 points)
0
stemmer
0
svar
212
visninger
Jeg har mange års erfaring i bogføring og udarbejdelse af regnskaber - også forsømte regnskaber. Så har du p.g.a sygdom, travlhed eller manglende viden ikke fået bogført dine bilag - så hjælper jeg dig gerne med at komme i mål, så ...
spurgt 13 Jan, 2016 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af Vildmedtal.dk (120 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”