forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Seneste ubesvarede indlæg under

0
stemmer
0
svar
91
visninger
Hej alle, Jeg har oprettet en række "lignende" fakturar i e-conomic ved brug af kopier funktionen. Jeg opdager nu, at dette har den implikation at bilagsnummeret som udgangspunkt er det samme på tværs af de forskellige faktura. Principielt har jeg ikke ...
spurgt 29 Aug, 2016 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af Soyouz (160 points)
+2
stemmer
0
svar
194
visninger
Hej Når man står i igangværende fakturaer, og bruger link til "Modtager" fanen, ville det være rart hvis e-mail adressen, og telefon nummer kunne ses på fanen. Evt. kunne det være smart hvis man ved at klikke på e-mail adressen kunne ...
spurgt 17 Aug, 2016 i Forslag » Andet af Pro-Rep (140 points)
+1
stemme
0
svar
72
visninger
Hej Jeg er ny bruger her på E-conomics, og blev utroligt glad, da jeg opdagede, at man har en mulighed for at taste leverandørfakturaer, uden at bogføre, for senere at godkende og bogføre dem via et hak-felt. Desværre har jeg nu ...
spurgt 26 Jul, 2016 i Forslag » e-conomic generelt af Helle HB Køge (150 points)
0
stemmer
0
svar
74
visninger
Vi kunne godt ønske os muligheden for at oprette flere 'udregningskolonner' i tilbud-faktura. Vi sælger plader i forskellige længder/bredder. Prisen indenfor branchen angives altid i m2, Det vil derfor være nemt, hvis vi kunne have flg. kolonner: antal stk x længde ...
spurgt 22 Jul, 2016 i Forslag » e-conomic generelt af Gitte B. (280 points)
+1
stemme
0
svar
102
visninger
Som jeg har forstået det, er løsningen pt. at man manuelt laver sin egen liste, som man derved skal gennemgå, hver gang man genererer en rykkerliste, hvilket ikke er særlig optimalt. Det ville være en stor hjælp, hvis man i Kunder ...
spurgt 21 Jul, 2016 i Forslag » e-conomic generelt af Jeanett (290 points)
0
stemmer
0
svar
78
visninger
Hej Vi driver en virksomheder med stor lagerstyring, stort fokus på produktinformationer fra kunder og samtidige hyppige afregninger af afgifter til det offentlige. Det betyder at vores kunder ønsker en række informationer om vores produkter fx. leverandør, oprindelse, alkohol, type, flaskestørrelse ...
spurgt 20 Jul, 2016 i Forslag » Lager af TVO (120 points)
0
stemmer
0
svar
62
visninger
Hej E. Når jeg klikker mig ind i salgs fanen kommer jeg til månedens statistik med Top 5. Her ser jeg 2 små vinduer med tal i, det er 2 rigtige gode oversigts billeder. Men de skal da udbygges ellers skal ...
spurgt 19 Jul, 2016 i Forslag » e-conomic generelt af Supportmand (490 points)
0
stemmer
0
svar
163
visninger
Hej E. Jeg ser hverdag jeg logger ind dette dejlige billede over mine "Ubetalte salgsfakturaer", det er godt for en bruger at se dette, så man kan se hvor man er henne i sin virksomhed. Jeg undre mig over det er ...
spurgt 19 Jul, 2016 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Supportmand (490 points)
0
stemmer
0
svar
54
visninger
Hej Jeg går i Rapporter, kundekontokort: Her vil jeg gerne have udskrevet en liste i DKK......Men får denne fejl. Hvis jeg vælger en anden valuta, er det ok. ??????? Hov! Der er opstået en fejl i systemet. Prøv følgende: Gå tilbage, ...
spurgt 19 Jul, 2016 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Doris Flintrup (1,060 points)
0
stemmer
0
svar
130
visninger
Jeg skal afleverer en stor opgave om en uges tid, men er lidt forvirret omkring de nye regler inden for Transfer Pricing som trådte i kraft den 1. juli. 2016 Det er nemlig sådan, at jeg under opgaven henviser til OECD ...
spurgt 18 Jul, 2016 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Fnd (120 points)
+1
stemme
0
svar
79
visninger
Jeg har tidligere brugt Visma e-accounting og Advisor, og nu mangler jeg i e-conomic den smarte feature, der var i Advisor, nemlig et ur, hvorpå man kunne klikke og igangsætte en timeregistrering på den kunde, som man arbejder på (jeg er ...
spurgt 14 Jul, 2016 i Forslag » Projektstyring af hh (130 points)
+3
stemmer
0
svar
200
visninger
Hej. Vi har en udfordring med at ordrenummer fra ordren ikke kommer med på fakturaen. Da det jo sker indimellem at vi har dellevering, ja så er det jo ikke særlig smart at vore kunder får en ordrebekræftelse med et ordrenummer, ...
spurgt 14 Jul, 2016 i Forslag » e-conomic generelt af Tanja N (260 points)
+1
stemme
0
svar
91
visninger
Det kunne være rart at kunne se sin vares lokation når man står i hovedskærmen på "Varer" Det er lidt "træls" at skulle trykke sig ind bagved for at se hvor man kan finde sin vare. Mit forslag er at Lokationen ...
spurgt 14 Jul, 2016 i Forslag » e-conomic generelt af Anderssch (170 points)
0
stemmer
0
svar
121
visninger
Hej, I forbindelse med vi lancerer en streaming kanal, som er baseret til salg i hele Europa, så er vi her underlagt momsreglen One stop moms. Vi skal her opkræve den givende momssats i det land, der sælges for i EU. ...
spurgt 13 Jul, 2016 i Forslag » e-conomic generelt af frmad1 (860 points)
0
stemmer
0
svar
98
visninger
Når nu f.eks. en af vores leverandører ligger et adm, gebyr på en bestemt vare, så ville det være rart at når vi taster det vare nummer in på en kunde faktura, at adm. gebyr selv kom med på fakturaen. Det ...
spurgt 13 Jul, 2016 i Forslag » e-conomic generelt af MS Sikring (540 points)
0
stemmer
0
svar
184
visninger
Har du brug for hjælp til nogle af de ovenstående punkter? Så kontakt mig for en uforpligtende snak og lad os se om ikke jeg kan hjælpe dig :) God dag. Venlig Hilsen Britt Poulsen Britt@Accounda.dk Accounda - Regnskab & Bogføring
spurgt 28 Jun, 2016 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af Accounda (160 points)
+1
stemme
0
svar
107
visninger
Hvorfor er der ikke et rabatfelt på varelinien på en indkøbsordre. Feltet er der på vareleverandørfakturaen. Vi har en række leverandører, hvor vi har en listepris og en rabat. Hver gang vi bestiller er vi nødt til at udregne nettoprisen og ...
spurgt 28 Jun, 2016 i Forslag » Lager af Kai Eiersted (170 points)
0
stemmer
0
svar
71
visninger
Når man har mange kunder som bruger e-conomic vil det være rart hvis teksterne kan ændres, så der i stedet for tilbud står ordre og i stedet for ordre står følgeseddel. Det er et problem når man ikke bruger lagerstyring og ...
spurgt 11 Maj, 2016 i Forslag » e-conomic generelt af 225243 (710 points)
0
stemmer
0
svar
130
visninger
Hejsa Når jeg laver et udtræk af projekter til excel, så hedder fanebladet "Underprojekter-1", næste gang hedder det "Underprojekter-2" osv. Det samme gælder, hvis jeg laver et udtræk af "Find bilag"... (og sikkert også mange andre udtræk) Kan det ikke gøres ...
spurgt 13 Apr, 2016 i Forslag » Teknik og drift af Lauridsen (660 points)
0
stemmer
0
svar
311
visninger
Hej Jeg er ved at værdiansætte en virksomhed. Virksomheden har leaset et materielt anlægsaktiv, som indgår i produktionen. Denne leasing kontrakt er blevet behandlet som operationel leasing, da leasing afgiften er blevet posteret som en produktions-omkostning. Det er egentlig forkert, da ...
spurgt 29 Mar, 2016 i Spørgsmål » e-conomic generelt af MathildeLykke (120 points)
overvejes× 124
i gang× 7
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”