forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Seneste ubesvarede indlæg under

0
stemmer
0
svar
3
visninger
Er det muligt at lave større pop-up vinduer? Det kan godt være lidt rodet at redigere teksten i varer, mail osv. Vi har en del tekst stående, og da det skal ændres lidt fra kunde til kunde, vil det gøre tingene ...
spurgt 44 minutter siden i Forslag » e-conomic generelt af ddm (350 points)
0
stemmer
0
svar
5
visninger
Kunne i ikke forbedre jeres auto log af? Det er MEGA belastende af man sidder og arbejder, og bum, pludselig er man logget af, og mange af de ting man har lavet er væk.
spurgt 2 timer siden i Forslag » e-conomic generelt af ddm (350 points)
0
stemmer
0
svar
5
visninger
Det kunne være rigtig godt hvis man i projektdelen kunne søger i intervaller. Lige nu kan man kun søge i en ubrudt rækkefølge, men ofte kan det være skønt at kunne afgrænse yderligere.
spurgt 9 timer siden i Forslag » e-conomic generelt af am (120 points)
0
stemmer
0
svar
5
visninger
Eksempel: Bluse kr. 599,- Nu kr. 300,- Rabat kr. 299,- Jeg har brug for at kunne vælge en rabat i kr. og ikke kun %'er når jeg fakturerer mine kunder. I har opfordret til at oprettet en rabatlinje, men denne er ...
spurgt 10 timer siden i Forslag » e-conomic generelt af Golf Shop Korsør (120 points)
0
stemmer
0
svar
11
visninger
Det er sådan set let at trække en Genbestillings-liste under Rapporter og undermenu Lager, men jeg savner virkelig meget at kunne medtage statistisk vareforbrug. Altså hvor mange har jeg brugt af varenr. xxxxxxxxx, i de seneste f.eks. 12 mdr. Uden lidt ...
spurgt 1 dag siden i Forslag » Lager af Anders Skovholm (120 points)
0
stemmer
0
svar
9
visninger
Vi anvender i stor stil Projekt modul til opsamling af alle data, der relaterer sig til det enkelte projekt. I Regnskabs modul har vi på alle driftskonti sat flueben til krav om benyttelse af Afdeling for posteringer. Dette virker ikke når ...
spurgt 6 dage siden i Forslag » e-conomic generelt af JensB (140 points)
0
stemmer
0
svar
13
visninger
Vi har oprettet en masse abonnementer og lavet en god struktur og sorteret dem efter nr. Når vi så laver en abonnementskørsel og tjekker fakturaerne igennem, så er faktura linjerne ikke sorteret efter varenr./nr., men ligger "random". På en kundes faktura ...
spurgt 13 Jun i Forslag » Abonnement af Marketing Advisor (120 points)
0
stemmer
0
svar
11
visninger
Sidste år var der en bruger der oprettede følgende forslag: Jeg savner virkelig muligheden for at lave indkøbsordre/rekvisition uden at jeg skal have lagermodulet. Min virksomhed leverer ydelser som kræver at jeg køber eksternt. Muligheden for at bestille dette via e-conomic ...
spurgt 13 Jun i Forslag » e-conomic generelt af 1275398 (120 points)
0
stemmer
0
svar
15
visninger
Fedt med de nye søgemuligheder under ordre, men det er jo ikke så genialt at man, når man søger på en varer, at man så bare får varekortet frem - man skulle jo gerne, hvis det skal give mening, få de ...
spurgt 4 Jun i Forslag » e-conomic generelt af Helge Abrahamson (2,050 points)
0
stemmer
0
svar
58
visninger
Hej, Vi har en agent i et EU land der sælger vores produkter, og får en del af salget som løn..... Hvordan bogfører jeg dette 'agenthonorar'?
spurgt 1 Jun i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af SMCPH (120 points)
0
stemmer
0
svar
87
visninger
S-cubed are a growing consultancy company based in Nyhavn, Copenhagen. We are in need of a part-time, experienced accountant with e-Conomic experience, to join our in-office team and help us with monthly book-keeping, salary and cash flow, while supporting our Office ...
spurgt 17 Maj i Bogføringshjælp » Revisor/bogholder søges af S-cubed (120 points)
0
stemmer
0
svar
180
visninger
Donners, v. vognmand Bent Donner i Vanløse søges en selvstændigt arbejdende bogholder med alsidig erhvervserfaring og god uddannelse. Virksomheden er i vækst og vil gerne benytte e-conomic.dk, hvorfor en af de første opgaver er, at oprette systemet. Stillingen udspringer af en ...
spurgt 24 Apr i Bogføringshjælp » Revisor/bogholder søges af Anni Kohl (120 points)
0
stemmer
0
svar
108
visninger
Hej med Jer Jeg er helt ny og grøn her og kommer fra gammel Summa version og her gjorde vi flg. i daglig kasserapport: (Vi har ikke kasseapparat - alt er gammeldags.) Kunde betaler 'depositum' vedr. en vare/ydelse - dette noteres ...
spurgt 23 Apr i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af HeidiMEC (140 points)
0
stemmer
0
svar
101
visninger
Har du brug for en dygtig bogholder til at holde styr på dit regnskab enten f.eks. 3-6 timer pr. måned eller uge? Så har Lagerblad Bogholderi & Regnskab måske løsningen for dig til en rimelig og fair pris, hvor samvittighed, etik ...
spurgt 20 Mar i Bogføringshjælp » Revisor/bogholder søges af Lagerblad Bogholderi (180 points)
0
stemmer
0
svar
99
visninger
Mit navn er Helle. Jeg er bogholder fra Frederikssund, som tilbyder regnskabsassistance til små og mellemstore virksomher. Kontakt mig allerede i dag og få et uforpligtende møde. Jeh kan kontaktes på Twitter, LinkedIn, vores hjemmeside eller her i e-conomic. (under find revisor)
spurgt 18 Mar i Bogføringshjælp » Revisor/bogholder søges af Jasminsbogholderi (200 points)
0
stemmer
0
svar
87
visninger
har startet et helt nyt anpartsselskab. spørgsmålet er hvor bogføre man anparts indskuddet i selskabet. = hvad konto de 50000 kr som er indskudt til at starte selskabet
spurgt 18 Feb i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af domus (120 points)
0
stemmer
0
svar
77
visninger
Hej Jeg solgte 60% af mit firma's aktiviteter, En del af dette var immaterielle aktiver / Goodwill mit spørgsmål er hvordan bogføres dette i E-conomic. Da det var en delvis firma overtagelse, var der ikke moms på handlen på forhånd tak.
spurgt 1 Feb i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af 1196211 (120 points)
0
stemmer
0
svar
125
visninger
1.) Vi har modtaget et ansøgt beløb fra Skat under skattekreditordningen. Hvordan posteres dette i e-conomic? 2.) Vi har overført anpartskapitalen til et nystiftet datterselskab, fra moderselskabet. Hvordan posteres dette i e-conomic) På forhånd tak for hjælpen. Hilsen Ove Christensen
spurgt 15 Dec, 2017 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af Ove Christensen (120 points)
0
stemmer
0
svar
909
visninger
Jeg har bygget en BI-app til e-conomic som jeg godt kunne tænke mig at få testet. Jeg søger derfor beta-testere som kunne tænke sig at teste app'en i deres virksomhed. Hvis det er noget du er interesseret i kan du kontakte ...
spurgt 18 Nov, 2017 i Skyen » Debat om apps af Negovista (280 points)
0
stemmer
0
svar
225
visninger
Hej Vi har en bogholder, Mads, i vores firma PetDreams.dk ApS som godt kunne bruge lidt flere timer. Han arbejder fast hos os 4 dage om ugen, og vil gerne tilbyde sin hjælp til bogføring i e-conomic. Det kan være nogle ...
spurgt 25 Okt, 2017 i Bogføringshjælp » Revisor/bogholder søges af langvang (140 points)
i gang× 3
løst× 1550
besvaret× 368
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.