forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Seneste ubesvarede indlæg under

0
stemmer
0
svar
16
visninger
Det er jo faktisk smart at man kan oprette et kunde log-in i webshop... for udover at tilbageværende kunder ikke skal taste alt deres data igen og igen, så kan man jo faktisk også give adgang til særlige rabatter osv. Men, ...
spurgt 1 dag siden i Forslag » e-conomic generelt af Helge Abrahamson (1,810 points)
0
stemmer
0
svar
13
visninger
Hej! På vores gamle konto kunne vi se fakturaernes overskrifter i kolonnen Tekst i en kundes liste over posteringer, men på vores nye konto viser den bare kundeinfo i den kolonne. Den viser "KUNDE NAVN (KUNDENR.) - Faktura nr.:FAKTURANR." Det gør, ...
spurgt 1 dag siden i Spørgsmål » e-conomic generelt af Christoffer Bader (150 points)
+1
stemme
0
svar
17
visninger
Her i forretningen har vi 3 selskaber, i alle 3 selskaber har vi kunder og kreditorer i forskellig valuta, samt 3 forskellige valutakonti (bankkonti) (SEK, USD og EUR), vel og mærket på 3 forskellige E-conomic aftaler. Vi er påkrævet at lave ...
spurgt 1 dag siden i Forslag » e-conomic generelt af B.Laursen (130 points)
0
stemmer
0
svar
26
visninger
Med hensyn til GDPR kræves det at man har en gyldig grund til at gemme en kundes personfølsomme oplysninger så som navn, adresse, tlfnr, samt mail. Denne grund forsvinder jo efter 5 år uden aktivitet på kunden + regnskabsårets udløb. med ...
spurgt 2 dage siden i Forslag » e-conomic generelt af fn (120 points)
0
stemmer
0
svar
115
visninger
Jeg vil på feks en Saldobalancen gerne se ALLE konti, også de, der er i nul, og ingen bevægelse har i perioden. Desværre medtages SPÆRREDE konti også, og det ønsker jeg ikke, da det er gamle, tidligere anvendte konti, som ikke ...
spurgt 2 dage siden i Forslag » e-conomic generelt af A B Consult (2,000 points)
+1
stemme
0
svar
11
visninger
Er det muligt at der kan komme en advarsel hvis man taster cvr. nr. ind ved oprettelse af debitorer og kreditorer, og man har oprettet dem i forvejen. jeg har nu flere gange kommet til og oprette de samme kreditor og ...
spurgt 2 dage siden i Forslag » e-conomic generelt af Mette Mortensen (130 points)
0
stemmer
0
svar
10
visninger
Hejsa, Det ville være godt hvis I understøttede en stærkere måde at logge ind på i E-conomic end bare brugernavn/adgangskode. Systemet indeholder persondata på kunder og medarbejdere og således er det best practice at passe lidt bedre på disse ved eksempelvis ...
spurgt 2 dage siden i Forslag » e-conomic generelt af nielsf (250 points)
0
stemmer
0
svar
17
visninger
Hej Vi har rigtig mange udenlandske bilag der dagligt strømmer ind i kassekladden til behandling. Er det muligt at når jeg trykker "gem og fortsæt" at den fortsætter bilagsnummeret i samme valuta som jeg allerede har indtastet, i stedet for at ...
spurgt 3 dage siden i Forslag » e-conomic generelt af Susanne Lund (180 points)
0
stemmer
0
svar
15
visninger
Hejsa, Jeg savner at kunne se de original valuta saldo på vores udenlandske konti i E-conomic når jeg har indtastet bilag i daglig under Kassekladde. Jeg har fået beskeden, at det ikke kan lade sige gøre i E-conomic som kan vise ...
spurgt 3 dage siden i Forslag » e-conomic generelt af Aijing Chen Wittrup (120 points)
0
stemmer
0
svar
15
visninger
Hej I burde lave muligheden for, at der kan tilknyttes en fast tekst til en fiananskonto, når man vælger denne konto i en kassekladde. Det er spild af tid 100 gang om dagen at gå ned og udfylde den samme tekst ...
spurgt 3 dage siden i Forslag » e-conomic generelt af BirgitteID4U (120 points)
0
stemmer
0
svar
11
visninger
Hej håber I vil lytte til et kæmpe ønske. Når vi modtager varer eller når vi modtager et kreditorbilag, er det så utrolig tidskrævende, hvis der er ændringer feks. faste betalings betingelser, som skal ændres på stamdata kortet eller hvis en ...
spurgt 3 dage siden i Forslag » e-conomic generelt af rosenholmhaveogpark (140 points)
0
stemmer
0
svar
13
visninger
Hej Kunne det blive muligt, når man importere varer fra excel i sammen import kan overføres noter til varenummeret. Vi mangler at kunne følge, hvornår priserne (salgspris, vejl. og kostpriser) sidste er opdateret. Så hvis vi tilføjer et felt i excel ...
spurgt 3 dage siden i Forslag » Import og eksport af data af Helle72 (160 points)
0
stemmer
0
svar
48
visninger
S-cubed are a growing consultancy company based in Nyhavn, Copenhagen. We are in need of a part-time, experienced accountant with e-Conomic experience, to join our in-office team and help us with monthly book-keeping, salary and cash flow, while supporting our Office ...
spurgt 17 Maj i Bogføringshjælp » Revisor/bogholder søges af S-cubed (120 points)
0
stemmer
0
svar
143
visninger
Donners, v. vognmand Bent Donner i Vanløse søges en selvstændigt arbejdende bogholder med alsidig erhvervserfaring og god uddannelse. Virksomheden er i vækst og vil gerne benytte e-conomic.dk, hvorfor en af de første opgaver er, at oprette systemet. Stillingen udspringer af en ...
spurgt 24 Apr i Bogføringshjælp » Revisor/bogholder søges af Anni Kohl (120 points)
0
stemmer
0
svar
82
visninger
Hej med Jer Jeg er helt ny og grøn her og kommer fra gammel Summa version og her gjorde vi flg. i daglig kasserapport: (Vi har ikke kasseapparat - alt er gammeldags.) Kunde betaler 'depositum' vedr. en vare/ydelse - dette noteres ...
spurgt 23 Apr i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af HeidiMEC (140 points)
0
stemmer
0
svar
76
visninger
Har du brug for en dygtig bogholder til at holde styr på dit regnskab enten f.eks. 3-6 timer pr. måned eller uge? Så har Lagerblad Bogholderi & Regnskab måske løsningen for dig til en rimelig og fair pris, hvor samvittighed, etik ...
spurgt 20 Mar i Bogføringshjælp » Revisor/bogholder søges af Lagerblad Bogholderi (180 points)
0
stemmer
0
svar
81
visninger
Mit navn er Helle. Jeg er bogholder fra Frederikssund, som tilbyder regnskabsassistance til små og mellemstore virksomher. Kontakt mig allerede i dag og få et uforpligtende møde. Jeh kan kontaktes på Twitter, LinkedIn, vores hjemmeside eller her i e-conomic. (under find revisor)
spurgt 18 Mar i Bogføringshjælp » Revisor/bogholder søges af Jasminsbogholderi (200 points)
0
stemmer
0
svar
68
visninger
har startet et helt nyt anpartsselskab. spørgsmålet er hvor bogføre man anparts indskuddet i selskabet. = hvad konto de 50000 kr som er indskudt til at starte selskabet
spurgt 18 Feb i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af domus (120 points)
0
stemmer
0
svar
66
visninger
Hej Jeg solgte 60% af mit firma's aktiviteter, En del af dette var immaterielle aktiver / Goodwill mit spørgsmål er hvordan bogføres dette i E-conomic. Da det var en delvis firma overtagelse, var der ikke moms på handlen på forhånd tak.
spurgt 1 Feb i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af 1196211 (120 points)
0
stemmer
0
svar
108
visninger
1.) Vi har modtaget et ansøgt beløb fra Skat under skattekreditordningen. Hvordan posteres dette i e-conomic? 2.) Vi har overført anpartskapitalen til et nystiftet datterselskab, fra moderselskabet. Hvordan posteres dette i e-conomic) På forhånd tak for hjælpen. Hilsen Ove Christensen
spurgt 15 Dec, 2017 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af Ove Christensen (120 points)
i gang× 5
løst× 1548
besvaret× 342
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.