forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Dimension

Her kan du diskutere funktionerne i tillægsmodulet Dimension til budgettering og overblik over din virksomhed.
+1
stemme
10
svar
345
visninger
Det ville være rart, hvis man kunne ændre i et tildelt afdelingsnummer, efter bogføring, så man ikke skal tilbageføre bogføringen, hvis en postering er knyttet til forkert afdeling, eller man har glemt et afdelingsnummer.
besvaret 23 Jan, 2018 i Spørgsmål » Dimension af A B Consult (2,020 points)
0
stemmer
1
svar
163
visninger
Vi har afdelingsopdelt regnskab: Hver kunde sin afdeling. Kunderne har fuld indsigt i "deres" afdeling, og de håndterer vi ved at sende dem en månedlig balance. Nu har en af kunderne spurgt, om de kan få adgang til at se bilag. ...
besvaret 20 Mar, 2015 i Spørgsmål » Dimension af Mikkel Hansen (2,050 points)
0
stemmer
1
svar
161
visninger
Hi We use department codes on most sales invoices. We would like to run a report on amounts Invoiced breaking down the invoiced amount by department dimension. 1. Cannot do it by searching on Sales > invoicing > Archive, because Department ...
besvaret 26 Maj, 2014 i Spørgsmål » Dimension af Lauris Sørensen (34,900 points)
+1
stemme
3
svar
764
visninger
I e-conomic nyhedsbrevet i juli 2013 annoncerer i et ny pris for det nuværende gratis Dimension-tillægsmodul. Baggrunden er ifølge nyhedsbrevet, at I konstant udvikler funktionaliteten og mulighederne i e-conomic, og også i disse moduler. Jeg gik derfor ind på jeres forum ...
besvaret 7 Aug, 2013 i Spørgsmål » Dimension af ticra (890 points)
+1
stemme
1
svar
537
visninger
Jeg har brug for to dimensioner til mit regnskab 1. Til afdelinger 2. Til konkrete formål (vil bruge det til segmentering af mine kunder) Generelt tænker jeg på dimensioner som i andre (afdeling - bærer - formål), så jeg har mulighed ...
besvaret 9 Jun, 2013 i Spørgsmål » Dimension af Steffen E (151,510 points)
0
stemmer
1
svar
265
visninger
Jeg vil meget gerne gøre brug af saldokontering til, hver måned, at ompostere et resultat fra én afdeling til en anden. Jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg: 1. i formlen vælger fx konto 1010 på afdeling 1 2. vælger ...
besvaret 21 Jan, 2013 i Spørgsmål » Dimension af Gurjap (6,220 points)
0
stemmer
1
svar
135
visninger
Er der nogen mulighed for at udskrive posteringer uden afdelingsnummer - er afd. fra og til blankt bliver alle afdelinger udskrevet - eller skal jeg ty til Excel exportering?
besvaret 2 Jan, 2013 i Spørgsmål » Dimension af Peter Friis (24,160 points)
0
stemmer
2
svar
238
visninger
Er der nogen der erfaringer med at benytte dimension til opdeling på kunder i stedet for afdelinger? Jeg har kun en håndfuld store kunder og det kunne være rart at kunne henføre omkostninger direkte til en kunde, og dermed skabe et ...
besvaret 18 Jul, 2012 i Spørgsmål » Dimension af kimsneummadsen (24,020 points)
0
stemmer
3
svar
117
visninger
Hei Er der noen mulighet for at endre avdeling på alle ordrelinjer på en ordre, på en gang. Efter hva jeg kan se så må man inn på hver ordrelinje og endre avdeling og det er jo en umulig oppgave hvis ...
besvaret 16 Maj, 2012 i Spørgsmål » Dimension af Steffen E (151,510 points)
0
stemmer
1
svar
82
visninger
Hej Hvordan kan man ændre sin kvickladde så man kan få dimensioner med ? Hilsen Tanja
besvaret 24 Mar, 2011 i Spørgsmål » Dimension af Steffen E (151,510 points)
0
stemmer
0
svar
167
visninger
Hvis du benytter anlægskartotek, og samtidig bruger dimensioner/afdelinger/fordelingsnøgle, skal du være obs på, at det ikke vil være muligt at få anlægget lagt ind i anlægskartoteket med en fordelingsnøgle. Det er muligt at gøre det med et rent afdelingsnummer.
spurgt 17 Apr, 2010 i Spørgsmål » Dimension af SusanneK (15,800 points)
Deltag i debatten ved at oprette et indlæg.
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”