Seneste indlæg under 19131

0
stemmer
2
svar
132
visninger
Kan man lave abonnement med 1 vare/ydelse, nemlig årligt abonnement (!) på domænenavne, så domænenavne med forskellige fornyelsesdatoer skrives ud til samme debitor? Problemet er, at det ikke er godt nok at knytte fx 3 domænenavne, navn-a1.dk, navn-a2.dk og navn-a3.dk til ...
spurgt 23 Nov, 2010 i Spørgsmål » Dimension (afdelinger) af zac (150 points)
0
stemmer
3
svar
121
visninger
Det giver ikke mening. Jeg har en del sager, som jeg vælger at sætte på en hovedsag. Men i det øjeblik jeg fakturerer mine hovedsager, er det hovedsagen som får omsætningen. Ved undersagen står der bare 0 kr. under faktureret status. ...
spurgt 23 Nov, 2010 i Spørgsmål » Projektstyring af Kornelius (190 points)
0
stemmer
4
svar
167
visninger
hej....... I en af mine skabelonsamlinger vil jeg gerne have to tilbud - kan jeg oprettet et ekstra tilbud så jeg i samme skabelonsamlingen har et tilbud 1 og et tilbud 2? MVH - Bolette
spurgt 21 Nov, 2010 i Spørgsmål » Salg af Bolette (1,150 points)
0
stemmer
1
svar
187
visninger
hej mine sælgere klager over at de ikke har mulighed for at kunne udskrive følgesedler på faktura som er lavet på varer hvor der ikke har været varetræk. vi laver en del ting som ikke går over lagersystemet, men kan ikke ...
spurgt 20 Nov, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af Run (540 points)
0
stemmer
1
svar
45
visninger
hej vi mangler lidt fleksibilitet mht. varekartoteket. vi har engang imellem varegrupper som udgår, men kan ikke slette varerne som en samlet gruppe (eller vinge flere varer af og slette sammen) vi har nu grupper på et par tusinde varenumre stående ...
spurgt 20 Nov, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af Run (540 points)
0
stemmer
43
svar
700
visninger
Jeg kan se at der er mulighed for at registrere på serienumre, hvilket ville være en rigtig stor hjælp da jeg sælger en del hardware. Jeg kan dog ikke se hvordan dette punkt fungerer da det ikke er nævnt i nogle ...
spurgt 20 Nov, 2010 i Spørgsmål » Lager af Henrikkd (150 points)
0
stemmer
2
svar
58
visninger
Jeg har en adresse på 6 linier (udlandet) samt en att. Dette fylder så meget, at overskriften (referencer) overskrives. Att. og overskrift står oveni hinanden. Ved ikke om adressefelt kan begrænses eller om der er en eller anden smart måde man ...
spurgt 18 Nov, 2010 i Spørgsmål » Salg af Blaabjerg Bogføring (550 points)
0
stemmer
6
svar
779
visninger
Jeg kunne godt bruge en funktion der giver mulighed for at flytte konti rundt i kontoplanen. F.eks. ved overtagelse af kunde med uoverskuelig kontoplan bygget af flere forskellige tidligere bogholdere. Jeg kunne desuden godt bruge en funktion der giver mulighed for ...
spurgt 18 Nov, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af Blaabjerg Bogføring (550 points)
0
stemmer
0
svar
138
visninger
Jeg har en kunde der har et specifikt ønske til registrering af kørsel under medarbejdere, og jeg vil tro at flere eks. håndværkere kan stå med samme problematik. Mange håndværkere fakturerer eller blot gerne vil se udgifter til servicevogn på de ...
spurgt 17 Nov, 2010 i Forslag » Projektstyring af 131223 (120 points)
0
stemmer
2
svar
143
visninger
I varekartotek kan man på et varenummer se, at der er et antal enheder i ordre - enten som salgsordrer : i ordre eller som indkøbsordrer : bestilt - MEN for at finde ud af hvilke ordrer total-tallet fordeler sig på, ...
spurgt 17 Nov, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af John Arnshof (910 points)
0
stemmer
1
svar
122
visninger
Jeg køber primært ind i fremmed valuta. Hvordan opretter jeg varer med indkøbsprisen i valuta og sender indkøberekvisitionen til leverandøren og samtidigt skal jeg sælge/fakturere en dansk kunde varen i DKK efterfølgende?
spurgt 13 Nov, 2010 i Spørgsmål » Lager af Maximizer (150 points)
+1
stemme
9
svar
183
visninger
Har indscannet et bilag, men tilknyttet det et forkert bilags nummer. Kan det indscannede bilag flyttes eller slettes?
spurgt 11 Nov, 2010 i Spørgsmål » Bilagshåndtering af Mafoma (130 points)
0
stemmer
2
svar
83
visninger
Da det offentlige har store problemer med at videregive informationer til leverandører (os) om ændringer mv. af EAN numrer, har vi stort behov for at kunne have et overblik over anvendte EAN numrere, sådan at når kunden indtaster et EAN nr. ...
spurgt 11 Nov, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af Tina.Andersen (160 points)
0
stemmer
3
svar
328
visninger
Er der nogen der kan forklare mig hvordan jeg bogfører de hævninger jeg laver til min privatkonto. Jeg har en enkeltmandsvirksomhed. Hvilke konti skal jeg bruge?
spurgt 11 Nov, 2010 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af kristofferp (160 points)
0
stemmer
4
svar
96
visninger
Jeg har følgende forslag til tekst feltet i kassekladden. Det skal være muligt at oprette standart tekster f.eks. dagens salg. I dag bruger jeg denne tekst ca 1100 gange om året. (detalibutikker). Der er også andre tekster jeg bruger ca 500 ...
spurgt 11 Nov, 2010 i Forslag » Bogføring af Claus (290 points)
0
stemmer
1
svar
214
visninger
Følgende funktioner mangler i lager modulet. 1. Nå lager modulet bruges til bogføring af ens leverandør fakturar/varer fakturar, er det ikke muligt at tilføje betalings oplysninger / idenditet til brug for at danne automatisk betalinger, danne fil til banken. Dette er ...
spurgt 11 Nov, 2010 i Spørgsmål » Lager af Claus (290 points)
0
stemmer
10
svar
444
visninger
Vi efterspørger i Varenavn felt under Opret faktura linie (eller Tilbudslinie) at kunne benytte fed, kursiv, italic og evt. farver på tekst, så man bedre kan overskueliggøre opsætningen.
spurgt 11 Nov, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af Mending (220 points)
0
stemmer
1
svar
161
visninger
Hej, Er det muligt at exportere alle vare til en csv fil, og hvordan
spurgt 10 Nov, 2010 i Spørgsmål » Import og eksport af data af RentCalC (150 points)
0
stemmer
3
svar
305
visninger
Det vill være fantastisk at kunne få ovenstående med. Vi har alle oplysninger samlet i et iøvrigt skønt regnskabssystem. MVH Lis
spurgt 10 Nov, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af Lis (120 points)
0
stemmer
1
svar
167
visninger
Jeg savner at kunne beregne avance moms i E-conomics. Fra 1 januar skal vi i rejsebranchen betale avance moms. Nogen der har en god idé fra E-conomics eller andre der ligger inde med viden om dette, høre jeg gerne fra jer. ...
spurgt 10 Nov, 2010 i Spørgsmål » e-conomic generelt af balance1 (120 points)