0
stemmer
1
svar
81
visninger
Der er ingen søgemuligheder i Varesamlinger Kan man ikke lave samme søgemuligheder som f.eks. i Varekartotek ?
spurgt 25 Feb, 2011 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Rene.Arpe (17,300 points)
0
stemmer
3
svar
160
visninger
Når man under lager opretter en bestilling kan man ikke rette eller tilføje noget til varenavnet. Man kan kun indtaste varenr og så er vareteksten låst til at være det der står i varekartoteket Kan man ikke åbne op for at ...
spurgt 25 Feb, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af Rene.Arpe (17,300 points)
0
stemmer
3
svar
159
visninger
Når man opretter en leverandørfaktura får den automatisk dags dato som fakturadato. Hermed indsættes også valutakursen for denne dag og betalingsdato beregnes efter denne dag. Typisk er leverandørfakturaen ikke fra dags dato.... - så både valutakursen og betalingsdatoen skal rettes til ...
spurgt 25 Feb, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af Rene.Arpe (17,300 points)
0
stemmer
2
svar
98
visninger
Hej Når jeg opretter en adresse og indtaster postnummer, så kommer byen op - DET ER S... SMART. Men land forbliver blankt. Forslag: Når brugeren indtaster et postnummer som matcher jeres opslag, så angiv både byen og Danmark - Det sparer ...
spurgt 25 Feb, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af tuebarfod1 (4,270 points)
0
stemmer
10
svar
1686
visninger
Jeg forstår ikke at feltet har beskrivelsen/navnet, Øvrig ref. Jeg mener at det burde hedde RekvisitionsNr eller Kunde ordre nummer, det er et meget vigtigt felt og jeg vil anbefale at man som systemindstillingsparametre kan bestemme om det bør være påkrævet. ...
spurgt 24 Feb, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af tuebarfod1 (4,270 points)
0
stemmer
12
svar
166
visninger
På samme måde som man kan have leverandørvarenummer er en kundevarenummerfunktion nødvendig. Mange kunder bestiller varer ud fra deres eget interne varenummer og ikke fra vores som leverandør, i deres modtagelsesprocess er de ofte afhængige af at se deres interne nummer ...
spurgt 24 Feb, 2011 i Spørgsmål » Lager af tuebarfod1 (4,270 points)
0
stemmer
0
svar
248
visninger
Mange virksomheder vil gerne give en prøve på deres varer til nye potentielle kunder eller prøver af nye varer til eksisterende kunder. Hvis du har e-conomic med lagermodul, vil du selvfølgelig gerne notere varernes afgang fra varelageret, selvom kunden ikke skal ...
spurgt 24 Feb, 2011 i Skyen » Svends e-conomic tip af Svend C (5,110 points)
0
stemmer
4
svar
116
visninger
Jeg har oprettet en vare hvor der i varekartoteket er angivet en pris i SEK (valutapris) Jeg har en kunde som er i SEK og er tildelt en særprisliste (prisgruppe). Den omtalte vare som har en SEK pris i varekartoteket ER ...
0
stemmer
3
svar
57
visninger
Først vil jeg gerne sige DET ER ET SUPER GODT IMPORT VÆRKTØJ MEN, et par ting som ville gøre det endnu bedre: 1) En flueben som hedder ignorer linier med blanke nøgler, det er meget ofte når man eksporterer fra Excel ...
0
stemmer
1
svar
128
visninger
Jeg bruger danløn og er lige begyndt at bruge projektmodulet i e-conomic. Ved at bruge tidsstyring har jeg undveget nogle af mine fejlmuligheder i forbindelse med fakturering og løn. Jeg har fundet frem til funktionen medarbejderkort, hvor jeg kan se hver ...
spurgt 22 Feb, 2011 i Spørgsmål » Import og eksport af data af jkservice (380 points)
0
stemmer
2
svar
101
visninger
Når en bruger kun har adgang til faktua, lager og debitorer burde han også have adgang til rapporter. Altså rapporter uden adgang til finansen. Jeg må tilstå at det helt uden for min fantasi at dette ikke er muligt, og gør ...
spurgt 22 Feb, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af Philip (390 points)
0
stemmer
4
svar
417
visninger
HejMin bogholder og mig har nu kørt alle videoerne ang. projektstyring/tidsregistrering slavisk igennem. Oprettet kononumre, finanskonti, medarbejdere og sager. Men når jeg skal registrere tid for en medarbejder er der ingen sager at vælge imellem... Venlig hilsen Jacob.
spurgt 22 Feb, 2011 i Spørgsmål » Projektstyring af jkservice (380 points)
0
stemmer
2
svar
122
visninger
Hej Jeg har det problem at i min virksomhed bruger vi ordre til den daglige drift og overføre ordrene til fakturering hver mandag i ugen, så kunderne får en uge faktura. Problemet er bare at hvis man tager ordre fra f.eks. ...
spurgt 21 Feb, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af nicolajdjurhuus (120 points)
0
stemmer
1
svar
82
visninger
Hej Efter at vi begyndte at abonnere på Projektstyringsmodulet fulgte jeg én af jeres hjælpevideoer og fik i den forbindelse oprettet flere forskellige finanskonti- herunder kontoen Igangværende projektarbejde under kategorien Omsætningsaktiver. Hvordan fungerer det med denne opsætning og bankafstemning? Når jeg ...
spurgt 20 Feb, 2011 i Spørgsmål » Projektstyring af MBJ (120 points)
0
stemmer
30
svar
2996
visninger
Jeg har lige stiftet bekendtskab med ovennævnte facilitet. Det fungerer fint nok, men jeg tror ikke, at jeg nåede at opfange, at systemet automatisk dannede rabatten. Men en ting har jeg efterfølgende konstateret, og det er, at e-conomic beregner udgående moms ...
spurgt 18 Feb, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af Erik Jensen (25,480 points)
0
stemmer
1
svar
225
visninger
Hej. Vi har en kunde som skal have deres faktura elektronisk. Problemet er at deres system ikke er kompatibelt med med Nemhandel og Virk.dk. Er der nogen som har en løsning på dette problem. Lige nu taster vi det hele 2 ...
spurgt 18 Feb, 2011 i Spørgsmål » Salg af Kenneth (150 points)
0
stemmer
1
svar
53
visninger
Hej ER der ikke en mulighed for at få lavet så man kun ser navnet på varesamlingen da vi producerer og i nogle af vores ting er der over 100 enheder som er i varesamlingen. Og som bestemt ikke ser godt ud på en faktura.
spurgt 18 Feb, 2011 i Spørgsmål » Lager af PBH (190 points)
0
stemmer
5
svar
264
visninger
Hej Vi har på vores faktura indsat en fast tekst lige under feltet med beløb/moms/ialt, som beskriver hvor længe en given artikel vi har solgt kan anvendes. Sjældne gange er der en ændring til teksten - hvordan kan jeg så smart gøre det?
spurgt 18 Feb, 2011 i Spørgsmål » Salg af abelline (250 points)
0
stemmer
5
svar
700
visninger
Hej med Jer, Ved pverførsel af ordrer til dellevering er det i øjeblikket kun muligt at overføre enten alle varer uanset om de er på lager eller ej, eller varer til rådighed. Problemet med varer til rådighed er at det er ...
spurgt 17 Feb, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af SSB (230 points)
0
stemmer
2
svar
163
visninger
Under udgående post ønskes mulighd for at se, specifikation over hvad der er sendt til den pågældende mailadresse, som dokumentation af afsendt mail. (ligesom sendt post i outlook) årsag: Det sker en gang imellem at en kunde påstår at han f.eks. ...
spurgt 17 Feb, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af Gustav (150 points)