forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

0
stemmer
3
svar
108
visninger
Jeg mangler også en funktion hvor jeg kan vælge hvilken procent jeg giver til en debitor .. hvor jeg feks kan vælge at give 1 bestemt debitor 10% på hele fakturaen .. istedet for man skal vælge for hver del man ...
spurgt 31 Maj, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af Sindal Trappen ApS (210 points)
0
stemmer
2
svar
85
visninger
Jeg vil gerne lige høre hvad det betyder når der i udgående post under en mail jeg har sendt står (Annuleret)..i indhold .... feks ... Ordre 2279 (annulleret) Nogle der kan hjælpe mig her ?? Mvh Anita
spurgt 31 Maj, 2010 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Sindal Trappen ApS (210 points)
0
stemmer
2
svar
511
visninger
Hej Jeg er forholdsvis ny i e-conomic og er ikke mindre end imponeret over hvad programmet kan, men ikke desto mindre er det lykkedes mig at få lavet mega rod i bogføringen Det huer mig ikke at skal bede om hjælp, ...
spurgt 26 Maj, 2010 i Bogføringshjælp » Revisor/bogholder søges af mlo (150 points)
0
stemmer
1
svar
122
visninger
Herligt med applikation til Iphone, men jeg kan ikke loade min omsætning, er der andre som oplever samme problem. Browseren forsøger at hente faktura, men uden resultat.
spurgt 21 Maj, 2010 i Spørgsmål » Browsere af Christian Hoffmeyer (1,030 points)
0
stemmer
2
svar
263
visninger
Hej! Når man bruger betalingsmodulet under kreditorer, så kunne være ønsketligt at man kan se fakturanummeret samt fakturardatoen på den faktura, som man er ved at vælge ud til betaling, da man kan have mange faktura med samme beløb. I modulet ...
spurgt 21 Maj, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af jmh (120 points)
0
stemmer
2
svar
96
visninger
Jeg har søgt på både timeregistrering og tidsregistrering, og begge gange har jeg fået fejlbeskeden Følgende ord: tidsregistrering - er for alment anvendt og blev ignoreret i søgningen. Fedt med en forum, men det bliver hurtigt uanvendeligt med en søgefunktion, der ikke virker. Bugfix?
spurgt 21 Maj, 2010 i Forslag » Online medier af andjohan (150 points)
0
stemmer
1
svar
1938
visninger
Jeg er ny på systemet og kan ikke finde ud af om systemet kan håndtere flere regnskaber, eller om der kræves én licens pr. juridisk enhed. Vi har tre små juridiske enheder med under 50 bilag om året i hver. Det ...
spurgt 19 Maj, 2010 i Spørgsmål » e-conomic generelt af John Tobiesen (150 points)
+2
stemmer
6
svar
429
visninger
Kan det virkelig passe at man ikke kan slette et abonnement (efter at man har fjernet de tilhørende abonnenter)? Jeg har forsøgt flere gange, men får hver gang at vide at abonnementet ikke kan slettes da der er tilknyttet abonnenter/debitorer (hvilket ...
spurgt 19 Maj, 2010 i Forslag » Abonnement af MT79 (530 points)
0
stemmer
7
svar
127
visninger
Hej Jeg har brugt E-Conomic i mere end 2 år, og lige fra starten har jeg efterspurgt en søgefunktion der gør det muligt at søge på mere end blot navn og kundenummer. Dette ville være fint. Webside mailadresse telefon nr post ...
spurgt 19 Maj, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af wendt-net (230 points)
0
stemmer
2
svar
158
visninger
Jeg mangler meget at kunne vælge at se saldobalancen månedsopdelt over et helt år, eller en anden given periode, sluttende med en samlet balance. Dette er formentlig muligt i rapport-designer, men det har ikke lykkedes mig at skabe en sådan rapport.
spurgt 19 Maj, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af SusanneK (15,800 points)
0
stemmer
4
svar
317
visninger
Det er gået op for mig at i anvender en integration gennem virk.dk , hvilket betyder at man ikke kan sende e-fakturaer til private virksomheder, herunder bl.a. de virksomheder som gennem jeres integrationspartnere ibistic og faktura-boks har ean-nr. Jeg går ud ...
spurgt 18 Maj, 2010 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Claus Aaberg (780 points)
0
stemmer
3
svar
96
visninger
Hej e-conomic Vi kunne rigtig godt tænke os en mulighed for søgning med udgangspunkt i Sagsnummer i Rapport Omsætningsstatistik.
spurgt 18 Maj, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af Sisse (150 points)
0
stemmer
1
svar
128
visninger
Jeg skal starte op i e-conomic (fra primo 2010) og vil bruge Bankafstemning som er en super funktion. Jeg kan dog ikke finde ud af, at få mine primosaldi ind i e-conomic. Er der en enkelt måde at få disse tal ...
spurgt 17 Maj, 2010 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Anders Kjøller (190 points)
0
stemmer
2
svar
193
visninger
Jeg har et meget stort ønske om, at man kan markere en hel række af posteringer i kassekladden, og slette dem på én gang. Det er ikke så sjældent, at jeg får overført posteringer fra bankafstemningen, til den forkerte kassekladde, og ...
spurgt 11 Maj, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af SusanneK (15,800 points)
0
stemmer
7
svar
141
visninger
[img:27p3te2r]http://fimano.dk/maaned.png[/img:27p3te2r] Den viste liste ses, når man skal bogføre en kladde. Funktionen er jeg vild med, da jeg aldrig bogfører (men gerne posterer) forud, men jeg er stadig fortaler for korrekt retskrivning. Med venlig hilsen Jens Rasmussen ...
spurgt 11 Maj, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af Fimano (240 points)
0
stemmer
12
svar
174
visninger
Jeg har brug for at kunne trække undervarer ved fakturering. Dvs. at når jeg fakturerer en varer skal der ud over selve varen, trækkes andre elementer fra lageret, f.ek.s en bruger vejledning. Brugervejledningen skal selvfølgelig ikke stå på fakturaen. Denne mulighed ...
spurgt 11 Maj, 2010 i Spørgsmål » Lager af FLI (230 points)
0
stemmer
1
svar
161
visninger
kan man fremsende en bogført faktura igen men nu med EAN nummer?
spurgt 10 Maj, 2010 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af Kurt Andersen (120 points)
0
stemmer
18
svar
252
visninger
Hej, så prøver vi da lige det nye forum: Jeg kunne ønske mig en ekstra knap, for eksempel i fakturering, valg af Deres ref. ville det være fint, hvis man kunne hoppe direkte til oprettelse af en ny reference. Ligeledes kunne ...
spurgt 10 Maj, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af Niels Erik (120 points)
0
stemmer
9
svar
991
visninger
Jeg er en af de uheldige der er kunde i Danske Bank. Mit problem er at jeg kan ikke få godkendt mit Giro kort hos Danske Bank da kortet er for stort ifølge standard. Jeg har været igennem E-conomic hotline men ...
spurgt 9 Maj, 2010 i Spørgsmål » Fakturalayout af torsten skaarup (270 points)
0
stemmer
1
svar
480
visninger
Jeg har et IT-firma hvor noget af det IT-udstyr vi køber er til firmaets interne brug og demo. Skal disse indkøb føres i drift under 3604 Edb-ugifter/software eller i status under 5231 Edb-anlæg, anskaffelse primo ? Jeg vil jo gerne kunne ...
spurgt 9 Maj, 2010 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af kfleten (190 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”