forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

0
stemmer
2
svar
104
visninger
Hermed forslag til forbedring af projektsystemet. Når der registreres poster på et projekt, er der mulighed for at tildele afdelingsnummer ved kassekladdeposteringer og ved registrering af rejseudlæg. Muligheden for at tildele afdeling mangler når det drejer sig om medarbejderposteringer af timer og km-godtgørelse.
spurgt 8 Jul, 2010 i Forslag » Projektstyring af Poul Lund (260 points)
0
stemmer
1
svar
128
visninger
Mulighed for at eksporterer og derefter importere leverandørvarenr. da vi gør brug af danske varenumre og ønsker at omdøbe disse til f.eks. UK og gøre brug af dem i feltet leverandørvarenummer i forbindelse med udstedelse af indkøbsfaktura, sådan at leverandøren har ...
spurgt 6 Jul, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af trusca.dk (150 points)
0
stemmer
1
svar
101
visninger
Hej Jeg kunne godt tænke mig hvis man kunne få en slags respons når man mailer en faktura. En mail tilbage når mail er blevet læst. Det mener jeg man kan få både på mail og SMS.
spurgt 6 Jul, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af 245400 (150 points)
0
stemmer
5
svar
191
visninger
Ved udligning af kreditorfakturaer via kassekladde/kreditorbetalinger, kan jeg ikke se kreditnotaer. Dette vil være en stor hjælp såfremt disse kunne ses og udlignes
spurgt 4 Jul, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af Skovly Regnskab (120 points)
0
stemmer
1
svar
88
visninger
Hejsa, Jeg savner flere dynamiske felter når jeg skal lave vores layout. Helt specifikt savner jeg [LeveringsNavn] til vores følgesedler. Vi har tit kunder, hvor det er hovedkontoret der bestiller til deres afdelinger rundt om i landet og jeg har derfor ...
spurgt 4 Jul, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af Peter M (120 points)
0
stemmer
2
svar
412
visninger
Det skaber problemer at åbne .xls filen i andre regneark end Excel, idet filen ikke er en .xls fil, men rettere en .html fil. Derfor bliver den f.esk. ikke åbnet korrekt i Open Office eller Numbers (Mac). Her er starten af ...
spurgt 2 Jul, 2010 i Spørgsmål » Mac-brugere af Morten Damgaard (220 points)
0
stemmer
0
svar
49
visninger
Jeg søger ofte efter tidligere sager via arkiv-funktionen i fanen Faktura, både for at finde faktura og omkostninger ? når en sag er fundet frem, vil det være ret praktisk, hvis man kunne få vist sagskortet frem i højre side ? ...
spurgt 1 Jul, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af bruger (120 points)
+1
stemme
1
svar
62
visninger
Hej e-conomic. Det vil være rart at kunne samkopiere igangværende fakturaer. Mit eksempel: Har skrevet en MEGET lang faktura til en kunde. Kører derefter en abn-kørsel som genererer en ny faktura (også ret lang). Jeg vil gerne sende én faktura til ...
spurgt 30 Jun, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af renevendelbo (160 points)
0
stemmer
1
svar
114
visninger
Vi har mange projekter hos samme kunde, og vi savner meget mulighed for at kunne påføre forskellige referencepersoner under samme kunde på kundens projekter. Ved fakturering skal vi skal påføre denne referenceperson i en manuel process, og det giver risiko for fejl. Mvh Lars
spurgt 29 Jun, 2010 i Forslag » Projektstyring af LarsK (150 points)
0
stemmer
1
svar
53
visninger
Den såkaldte omsætnings statistik er kun en faktureringsoversigt, da den ikke tager højde for de periodiseringer der er sket på salgsfakturarerne. Virkelig et problem for os.
spurgt 28 Jun, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af Morten B (230 points)
+3
stemmer
17
svar
303
visninger
Da vi sælger store mængder til lave priser har vi brug for 3 decimaler i Unit Price2. Hvis ikke det kan lade sig gøre i e-conomic, bliver vi nødt til at skifte økonomisystem.
spurgt 28 Jun, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af Morten B (230 points)
0
stemmer
1
svar
79
visninger
Hej Vi har brug for at kunne tilføje afdelingsnummer til kilometerregistrering på samme måde som udlægsregistrering.
spurgt 24 Jun, 2010 i Spørgsmål » Projektstyring af Poul Lund (260 points)
0
stemmer
1
svar
68
visninger
Det ville være fint, hvis man kunne flytte flere linier på samme tid. Evt. drag n drop.
spurgt 24 Jun, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af Hartung (430 points)
0
stemmer
7
svar
197
visninger
Auto Udskriv ved bogføring Jeg kunne godt bruge en automatisk udskrivning ved bogføring af faktura. Jeg skal nemlig altid bruge en kopi til bilagmappen og en til kunden. Det kunne laves som et fast valg ved fakturering, Med: <ul>Valg af printer. ...
spurgt 23 Jun, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af Oelting (230 points)
0
stemmer
4
svar
143
visninger
Overskriften siger lidt sige selv. Har nogle dokumenter man ønsker at tilknytte debitorer/kreditorer, samarbejdsaftaler eller kodebreve, eller hvad man nu kunne finde på, ville det være rigtig fint.
spurgt 17 Jun, 2010 i Forslag » Indscanning af Hartung (430 points)
0
stemmer
1
svar
597
visninger
Hej, Jeg kunne utroligt godt tænke mig, at E-conomics selv var i stand til at omregne priser fra DKK til udenlandsk valuta ved fakturering, således at man kan benytte sig af de allerede eksisterende varenumre med priser i DKK. Mit drømmescenarie ...
spurgt 15 Jun, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af kasyni (170 points)
0
stemmer
1
svar
57
visninger
Er der mulighed for at bruge Crystal Reports til at hente info fra E-conomic? Evt. hvis man kunne lave en rapport i Crystal Reports, som man kunne uploade til E-conomic for for senere at bruge den... uden at man skal bare Crystal Reports installeret.
spurgt 15 Jun, 2010 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Hartung (430 points)
0
stemmer
1
svar
93
visninger
Når man er flere medarbejder der arbejder på samme kunde/faktura og på linjer, ville det være fint hvis man kunne påfører medarbejder på hver enkelt linje. Så kan derud fra også se hvor meget den enkelte medarbejdere genere. I stedet for ...
spurgt 15 Jun, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af Hartung (430 points)
0
stemmer
7
svar
181
visninger
En funktion hvor man på linjerne kan lave en del sum eller en mellemregning på nogle linjer i et tilbud eller faktura ville være fint. Selv mellemregningen skal selvfølgelig ikke summeres på totalsummen. Fx.: 2 2 4 3 3 6 [u:2mqpqkys]10[/u:2mqpqkys]
spurgt 15 Jun, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af Hartung (430 points)
0
stemmer
1
svar
105
visninger
Det kunne være fint hvis der var en funktion under faktura/tilbud, der kunne overføre nogle varelinjer til et abonnement. Nu har jeg fx. et tilbud liggende hvor hvor jeg har 20 varelinjer, som forhåbentlig gerne skulle blive til abonnementer på kunden. ...
spurgt 15 Jun, 2010 i Forslag » Fakturalayout af Hartung (430 points)
i gang× 9
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”