forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Seneste indlæg under

0
stemmer
1
svar
30
visninger
Hej Vi bruger abonnement modulet. I det har vi omkring 30 forskellige abonnement typer. Under dem har vi så vores kunder alt efter hvilket abonnement type de bruger. Er det muligt at lave en liste der viser hvornår vores kunder skal ...
spurgt 16 Jan i Spørgsmål » Abonnement af Jørgen Jensen (120 points)
0
stemmer
1
svar
27
visninger
Hej Det ville være en god ide at når en vare står i 0 og man skal lave en faktura at der kommer en fejl op med at lageret står i 0. Dette kunne være en stor hjælp, at varen kom ...
spurgt 16 Jan i Forslag » e-conomic generelt af BH (120 points)
0
stemmer
1
svar
17
visninger
Jeg ønsker muligheden at sætte "et flueben" eller på anden måde definere, hvis man ønsker en kladde, som ikke skal tælle med, hvis man benytter funktionen "medtag kladdeposteringer". Det giver bl.a. problemer, hvis man vil have en stående kladde til periodiseringer ...
spurgt 15 Jan i Forslag » e-conomic generelt af Vibeke Hansen (120 points)
0
stemmer
1
svar
24
visninger
Kunne man tilføje en "knap - Accepter tilbud" eller "Bekræft ordre" som ses i email, f.eks. ved fremsendelse af et tilbud, som modtager kan klikke på for at acceptere tilbuddet. Ligesom at man i arkiv, kan se det tilbud, som ligger ...
spurgt 15 Jan i Forslag » e-conomic generelt af ivanjakobsen (250 points)
0
stemmer
1
svar
13
visninger
Det kunne være hensigtsmæssigt, at man kunne vælge om vedhæftede bilag skulle vises før, eller efter den faktura/tilbud/ordre, som bilagene medsendes. F.eks. i det tilfælde, hvor man medsender en omfangsbeskrivelse af et tilbud, som man gerne vil have at kunden ser ...
spurgt 15 Jan i Forslag » Fakturalayout af ivanjakobsen (250 points)
0
stemmer
1
svar
14
visninger
For at jeg kan lave betalinger af kontoudtog via inbox mangler jeg mulighed for at kunne udligne fakturaer. Vi har rigtig mange betalinger der foretages på den måde. Med de foringelser der er i det gamle system er dette et most, for at spare tid.
spurgt 15 Jan i Forslag » e-conomic generelt af hannebahnlarsen (220 points)
+1
stemme
2
svar
16
visninger
Jeg sidder her mandag morgen 13/1-2020 og skal bogføre, og når jeg så skal finde de tilhørende bilag, til mine posteringer i min kassekladde "daglig", som skal vedhæftes de posteringer, som ligger under ubehandlede, er dette temmelig vanskeligt. Dette skyldes, at ...
spurgt 15 Jan i Forslag » Teknik og drift af EH (170 points)
+4
stemmer
2
svar
48
visninger
Jeg ville gerne kunne vælge at bruge "den gamle" liste fra ubehandlede, når jeg skal vedhæfte bilag i kassekladden i stedet for "den nye" ? På min skærm bliver bilagene fra den nye oversigt ikke store nok. Selvom jeg bruger forstørrelselsesglasset, ...
spurgt 15 Jan i Forslag » Indscanning af HTB (1,350 points)
+5
stemmer
2
svar
64
visninger
Hej Economic I brændte nallerne i 2016. Det har I tilsyneladende gjort påny med tavngsimplementering at det fejlbehæftede smart inbox som indscanningsmodul. Så kort og godt - rul indscaningsmodulet tilbage, som fungerede i stedet for smart inbox, der ikke pt fungererer ...
spurgt 15 Jan i Spørgsmål » e-conomic generelt af Hans Henrik (840 points)
+5
stemmer
2
svar
70
visninger
I har ændret udsenet i ubehandlet - når man er i sin kassekladde og vil tilføje et bilag, trykker på fra ubehandlet, ja så kommer alle ens indscannede bilag frem - men man kan ikke forstørre bilagene nok, så man kan ...
spurgt 14 Jan i Spørgsmål » Indscanning af Tina Hansen (210 points)
+2
stemmer
2
svar
35
visninger
Efter at importbilledet til daglig kladde er ændret, vises bilagene ikke i samme orden som i Unprocessed. Det er en klar forringelse, da man hidtil har kunnet sortere i Unprocessed, så man let kunne få de rigtige bilag over i daglig ...
spurgt 14 Jan i Forslag » e-conomic generelt af JensHø (140 points)
+1
stemme
2
svar
46
visninger
Nu er det første gang jeg bogfører fakturaer i dag via SmartInbox og jeg undrer mig over, når man bogfører, at systemet bakker, i stedet for at gå fremad i bilagsrækken. Jeg kan komme over "problemet" ved at trykke pil til ...
spurgt 14 Jan i Spørgsmål » Indscanning af KirstenVR (460 points)
+1
stemme
1
svar
22
visninger
Det ville være rigtig rart, hvis man kunne få vist momsbeløbet, når man bogfører via Smartinbox/inbox. Der er fakturaer, hvor der er beløb, som der ikke er moms på. Det kan være porto uden moms eller på flere Telefonregninger, hvor telefoni ...
spurgt 14 Jan i Forslag » Indscanning af KirstenVR (460 points)
+2
stemmer
2
svar
29
visninger
Savner meget at man kan vælge betalingstypen "kun postering" når man arbejder i Inbox
spurgt 14 Jan i Forslag » e-conomic generelt af HanneFryland (140 points)
+1
stemme
0
svar
27
visninger
Hej, Når man importerer pdf'er ved drag'n'drop til inbox bliver note-feltet i bilagene automatisk udfyldt med filnavnet på det importerede dokument. Det er ikke særlig hensigtsmæssigt og jeg må bruge tid på at sidde og slette alle disse noter. Er der ...
spurgt 13 Jan i Forslag » e-conomic generelt af alexjonsson (170 points)
+1
stemme
1
svar
32
visninger
Forslag: Når jeg exporterer betalinger til min bank (nordea) bliver teksten på mit kontoudtog i banken "leverandør". Er det muligt at ændre det til teksten fra min "tekstbox"? den der er til venstre for "forfalddato" når jeg opretter en lev.faktura. Det ...
spurgt 13 Jan i Forslag » Import og eksport af data af Jelling Anlæg (130 points)
0
stemmer
1
svar
21
visninger
Når man går ind i Superkladden vil det være logisk at den springer til sidst indtastede og ikke starter i toppen.
spurgt 13 Jan i Forslag » e-conomic generelt af Mogens Vester (120 points)
0
stemmer
0
svar
30
visninger
Hej. Mit firma sponsorerer Sos Børnebyerne med et månedligt beløb. Jeg er i tvivl om, hvilken konto jeg skal bogføre dette på ?,Kan nogen hjælpe
spurgt 13 Jan i Spørgsmål » e-conomic generelt af Borg123 (120 points)
+2
stemmer
1
svar
25
visninger
Nu når i har besluttet at erstatte det gamle indscanningsmodul med den nye inbox, ville det så være muligt at bilagene kan forhåndsvises ligesom i ubehandlede bilag. Det letter processen utrolig meget i forhold til hvis man skal klikke på forstørrelsesglasset. ...
spurgt 13 Jan i Forslag » e-conomic generelt af Pernille K (210 points)
0
stemmer
1
svar
15
visninger
Mulighed for at føre en ordre tilbage fra igangværende fakturering til ordre (fordi den af den ene eller anden grund ikke kan faktureres endnu alligevel)
spurgt 13 Jan i Forslag » e-conomic generelt af Brdr. Stjerne (180 points)
overvejes× 100
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”