forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Seneste indlæg under

0
stemmer
0
svar
17
visninger
Hej Med Jer, Jeg har været e-conomic bruger I mere end 10 år - Det vil sige fra I startede. Der er naturligvis sket mane fremskridt siden da. Men stadig støder jeg på problemer som I ikke helt har forstået at ...
spurgt 5 dage siden i Forslag » e-conomic generelt af medietek (910 points)
0
stemmer
0
svar
13
visninger
Kunne I ikke lave en standardkontoplan til et selskab med værdipapirer? Evt. tilføje de relevante konti under drift og aktiver i standardkontoplanen for selskaber eller lave en helt ny, som måske er mindre og dermed mindet på Holdingselskaber, hvor der ofte ...
spurgt 5 dage siden i Forslag » e-conomic generelt af ASPE Consult (120 points)
0
stemmer
2
svar
18
visninger
Hej det ville være Smart at man kunne bogføre debitorindbetaligner via smart boks også. Synes nu det virker okay - man skal omstille sig og ændre vaner - men synes det går ok. Anna Marie
spurgt 5 dage siden i Forslag » Indscanning af Regnskab & Co (310 points)
0
stemmer
1
svar
36
visninger
Kære E-conomic, Vi har en webshop hos SmartWeb som bruger OnPay som kortløsning. Vi har en løbende fakturanummerserie i e-conomic og i webshoppen har vi en ordrenummerserie. Fakturaen i e-conomic har ordrenummeret fra webshoppen i "overskrift" feltet. Når vi modtager indbetalinger ...
spurgt 5 dage siden i Spørgsmål » Import og eksport af data af CLR (210 points)
0
stemmer
0
svar
15
visninger
Kære E-conomic, Vi modtager hver måned 200+ fakturaer i pdf fra en tysk leverandør (ean/fil levering ej muligt), der skal bogføres via pdf. Vi er en webshop - og vi bestiller varen og fakturaen er udstedt til os - men leveres ...
spurgt 5 dage siden i Forslag » e-conomic generelt af CLR (210 points)
0
stemmer
0
svar
35
visninger
Vi vil gerne have endnu flere til at teste vores løsning med automatiske hentning af indbetalinger direkte fra banken. Kontolink henter dine kundeindbetaliger fra din bank, og matcher dem automatisk 1-til-1 med dine åbentstående fakturaer i e-conomic. Alt ligger klar til ...
spurgt 5 dage siden i Skyen » Debat om apps af Steffen - Kontolink (140 points)
0
stemmer
0
svar
8
visninger
Hej E-conomic Jeg kunne godt tænke mig at få følgende ændret på layoutet til bestillinger, efter jeg har snakket med en fra jeres support som siger at sådan er systemet ikke sat op. Lager modul- Bestillinger - Levering - Leverings dato, ...
spurgt 5 dage siden i Forslag » Lager af NBP (210 points)
0
stemmer
1
svar
19
visninger
Hej, Jeg vil gerne foreslå at det bliver muligt at angive feltet "øvrige ref." under abonnementer. Jeg har flere kunder som skal faktureres via EAN fakturering. Det er et krav fra dem at ordre nummer oplyses i feltet "øvrige ref.". Disse ...
spurgt 5 dage siden i Forslag » Abonnement af lcv (120 points)
0
stemmer
1
svar
25
visninger
Jeg er forholdsvis uforstående overfor, hvorfor I ikke har lavet en Zapier integration. Zapier er vokset eksponentielt i den senere tid og er integreret med over 1.500 apps og værktøjer så som Google, Facebook, Microsoft, Trello, Hubspot, Salesforce, WordPress, Xeno, Office, ...
spurgt 5 dage siden i Forslag » Andet af RicoRos (170 points)
+1
stemme
0
svar
19
visninger
Hej Jeg har nu til min undren fundet ud af at når man skal sende rykkere ud, så er det IKKE hele listen der bliver bogført/registreret/sendt. Det er kun de kunder der står på side 1/de første 200 linjer. Og har ...
spurgt 5 dage siden i Forslag » e-conomic generelt af Strandhauge (130 points)
+1
stemme
1
svar
25
visninger
Savner en funktion, så man kan ændre rækkefølgen på mapperne under kategorier i inboxen. Måske det kan løses tilsvarende, som man kan ændre rækkefølgen på kassekladderne.
spurgt 17 Jan i Forslag » e-conomic generelt af mjø (130 points)
0
stemmer
2
svar
44
visninger
Det ville være mere overskueligt for mester, hvis han kunne godkende indscannede faktura direkte i mappen "Afventer godkendelse" i Indbakken i SmartInbox. Der kan godt gå flere dage/uger, inden mester får tid til at godkende faktura, og så skal han igennem ...
spurgt 17 Jan i Forslag » Indscanning af Højsted (160 points)
0
stemmer
1
svar
27
visninger
Et lille ønske om at man kan komme ind og søge i varegrupper, så man får alle de vare frem som er lagt ind under en varegruppe. Når man skal søge i en varegruppe, kunne det være dejligt hvis navnet på ...
spurgt 17 Jan i Forslag » Andet af 1405989 (120 points)
0
stemmer
2
svar
57
visninger
Hej Jesper Endnu en tåbelig bug i jeres såkaldte smart inbox, der ikke er særlig smart. Udover at datorækkefølgen er helt end i vejret, så kan man ikke længere vælge den rækkefølge man ønsker at bogføre de enkelte bilag i. Hvis ...
spurgt 17 Jan i Spørgsmål » e-conomic generelt af Hans Henrik (840 points)
0
stemmer
0
svar
16
visninger
Det er frustrerende at I ikke har særpriser/prislister med ude i salgs app'en... alle data ligger jo i web-versionen, så kan ikke forstå det skal give de store knaster at få priserne med ud i app'en.
spurgt 16 Jan i Forslag » e-conomic generelt af hassing-kjaer (270 points)
0
stemmer
1
svar
24
visninger
Det er ret frustrerende når man arbejder med varesamlinger og kunder med forskellige priser, at priserne ikke følger kunden når man tilføjer en varesamling - eller at man som minimum har mulighed for at klikke "opdater priser" hvor den så lige ...
spurgt 16 Jan i Forslag » e-conomic generelt af hassing-kjaer (270 points)
0
stemmer
1
svar
20
visninger
Når jeg sender et bilag ind til e-conomic og har lavet en note i emnefeltet i emailen, så kunne det være fedt, hvis man kunne sætte den note til automatisk at være i "tekst", når jeg laver en postering. Lige nu ...
spurgt 16 Jan i Forslag » Indscanning af Dino (120 points)
0
stemmer
1
svar
9
visninger
Hej E-conomic. Jeg føler lige trang til at lave dette indlæg her i min frokostpause. Inbox benytter jeg hos en af mine kunder, og udover at I synes man skal bogføre nyeste bilag før ældste, hvilket virker noget besynderligt, men - ...
spurgt 16 Jan i Forslag » e-conomic generelt af teddouglas (360 points)
0
stemmer
0
svar
52
visninger
Hej, Skal bogføre en giroindbetaling fra Skat med titlen Restskat, underteksten er Indkomstskat 22%. Hvilken konto og modkonto sætter jeg denne på? MVH, SM
spurgt 16 Jan i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af SMCPH (160 points)
0
stemmer
1
svar
20
visninger
Hej Det ville ville være en stor hjælp hvis man kunne arrangere kategorierne i Inbox i alfabetisk rækkefølge mvh Bente Vanhove
spurgt 16 Jan i Forslag » e-conomic generelt af bv (120 points)
overvejes× 100
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”