forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Indlæg med fleste stemmer under Spørgsmål

0
stemmer
7
svar
197
visninger
En funktion hvor man på linjerne kan lave en del sum eller en mellemregning på nogle linjer i et tilbud eller faktura ville være fint. Selv mellemregningen skal selvfølgelig ikke summeres på totalsummen. Fx.: 2 2 4 3 3 6 [u:2mqpqkys]10[/u:2mqpqkys]
spurgt 15 Jun, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af Hartung (430 points)
0
stemmer
1
svar
130
visninger
Det kunne være fint hvis der var en funktion under faktura/tilbud, der kunne overføre nogle varelinjer til et abonnement. Nu har jeg fx. et tilbud liggende hvor hvor jeg har 20 varelinjer, som forhåbentlig gerne skulle blive til abonnementer på kunden. ...
spurgt 15 Jun, 2010 i Forslag » Fakturalayout af Hartung (430 points)
0
stemmer
1
svar
152
visninger
Vi har en problemstilling med kilometer, idet vi har både medarbejderkørsel i privatbiler, som registreres på den enkelte medarbejder - men derudover en firmabil, som der også køres i, og som skal belaste projekter, og dermed også med på faktura, når ...
spurgt 14 Jun, 2010 i Spørgsmål » Projektstyring af Marianne (200 points)
0
stemmer
4
svar
94
visninger
Hejsa Hvordan kan man vide, at der er et abonnement på kunden, uden at skulle klikke på den? Når man ikke har abonnement på alle sine kunder, kunne det være mere gennemskueligt hvis abonnements ikonet havde en ande farve eller lignende, ...
spurgt 14 Jun, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af kris10ne (190 points)
0
stemmer
6
svar
332
visninger
I bogføringen savner jeg genvejstaster til : ofte brugte konti. F. eks B for bank / G for giro/ K for kasse osv. Det ville være smart hvis man selv kan lave genvejstaster. Endvidere savner jeg en genvejstast for -gå et ...
spurgt 10 Jun, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af Ketti (150 points)
0
stemmer
1
svar
91
visninger
Kundelisten er meget basal, og savner en checkboks hvor man kan tilvælge visning af debitor noter. På et senere tidspunkt kan denne nye funktion gøres mere dynamisk, så man kan tilvælge hvilke note typer man ønsker vist. For mig er note ...
spurgt 9 Jun, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af biohund (200 points)
0
stemmer
5
svar
153
visninger
Se under faneblad Fakturering: Notefunktionen på debitorer er fin. Men når noten er oprettet, lever den en skjult tilværelse. Har man 1000 debotoer og noter på de 50, er man virkelig på den. For hvornår kan det betale sig at klikke ...
spurgt 9 Jun, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af biohund (200 points)
0
stemmer
15
svar
264
visninger
Som nævnt på vores blog - http://blog.e-conomic.dk/opret-bestilling-pa-baggrund-af-en-ordre/, har vi her dedikeret et emne til dine forslag til den kommende funktion, som gør det muligt at oprette en bestilling på baggrund af en ordre. Denne ændring er et eksempel på hvordan en ...
spurgt 8 Jun, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af Martin Wülser Larsen (5,280 points)
0
stemmer
1
svar
191
visninger
Hvordan udligner man en faktura og kreditnota i indeværende regnskabsår, der er bogført til forskellige valutakurser i det foregående år?
spurgt 8 Jun, 2010 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af Lars C (130 points)
0
stemmer
2
svar
191
visninger
Vi er nystartet firma, som kører alle vores systemer og processer i skyen. Vi har bygget det op omkring Google Apps og har tilføjet flere systemer fra Google Apps Marketplace (bl.a. smartsheet, expensify og mailchimp). Det giver mange fordele, bl.a. nem ...
spurgt 5 Jun, 2010 i Skyen » Debat om apps af thorsten (120 points)
0
stemmer
3
svar
290
visninger
Hej, Når man bruger abonnementsmodulet (overvejer jeg pt.), bliver omsætningen så automatisk periodiseret i regnskabet? Hvis man f.eks. kører med års-abonnement, så skal man periodisere omsætningen pr. måned udover abonnementsperioden, således at omsætningen for et helt år ikke bogføres som omsætning ...
spurgt 2 Jun, 2010 i Spørgsmål » Abonnement af ThomasF (150 points)
0
stemmer
3
svar
110
visninger
Jeg mangler også en funktion hvor jeg kan vælge hvilken procent jeg giver til en debitor .. hvor jeg feks kan vælge at give 1 bestemt debitor 10% på hele fakturaen .. istedet for man skal vælge for hver del man ...
spurgt 31 Maj, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af Sindal Trappen ApS (210 points)
0
stemmer
2
svar
85
visninger
Jeg vil gerne lige høre hvad det betyder når der i udgående post under en mail jeg har sendt står (Annuleret)..i indhold .... feks ... Ordre 2279 (annulleret) Nogle der kan hjælpe mig her ?? Mvh Anita
spurgt 31 Maj, 2010 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Sindal Trappen ApS (210 points)
0
stemmer
2
svar
511
visninger
Hej Jeg er forholdsvis ny i e-conomic og er ikke mindre end imponeret over hvad programmet kan, men ikke desto mindre er det lykkedes mig at få lavet mega rod i bogføringen Det huer mig ikke at skal bede om hjælp, ...
spurgt 26 Maj, 2010 i Bogføringshjælp » Revisor/bogholder søges af mlo (150 points)
0
stemmer
1
svar
122
visninger
Herligt med applikation til Iphone, men jeg kan ikke loade min omsætning, er der andre som oplever samme problem. Browseren forsøger at hente faktura, men uden resultat.
spurgt 21 Maj, 2010 i Spørgsmål » Browsere af Christian Hoffmeyer (1,030 points)
0
stemmer
2
svar
267
visninger
Hej! Når man bruger betalingsmodulet under kreditorer, så kunne være ønsketligt at man kan se fakturanummeret samt fakturardatoen på den faktura, som man er ved at vælge ud til betaling, da man kan have mange faktura med samme beløb. I modulet ...
spurgt 21 Maj, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af jmh (120 points)
0
stemmer
2
svar
96
visninger
Jeg har søgt på både timeregistrering og tidsregistrering, og begge gange har jeg fået fejlbeskeden Følgende ord: tidsregistrering - er for alment anvendt og blev ignoreret i søgningen. Fedt med en forum, men det bliver hurtigt uanvendeligt med en søgefunktion, der ikke virker. Bugfix?
spurgt 21 Maj, 2010 i Forslag » Online medier af andjohan (150 points)
0
stemmer
1
svar
1941
visninger
Jeg er ny på systemet og kan ikke finde ud af om systemet kan håndtere flere regnskaber, eller om der kræves én licens pr. juridisk enhed. Vi har tre små juridiske enheder med under 50 bilag om året i hver. Det ...
spurgt 19 Maj, 2010 i Spørgsmål » e-conomic generelt af John Tobiesen (150 points)
0
stemmer
7
svar
127
visninger
Hej Jeg har brugt E-Conomic i mere end 2 år, og lige fra starten har jeg efterspurgt en søgefunktion der gør det muligt at søge på mere end blot navn og kundenummer. Dette ville være fint. Webside mailadresse telefon nr post ...
spurgt 19 Maj, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af wendt-net (230 points)
0
stemmer
2
svar
160
visninger
Jeg mangler meget at kunne vælge at se saldobalancen månedsopdelt over et helt år, eller en anden given periode, sluttende med en samlet balance. Dette er formentlig muligt i rapport-designer, men det har ikke lykkedes mig at skabe en sådan rapport.
spurgt 19 Maj, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af SusanneK (15,800 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”