forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Indlæg med fleste stemmer under Spørgsmål

0
stemmer
43
svar
686
visninger
Jeg kan se at der er mulighed for at registrere på serienumre, hvilket ville være en rigtig stor hjælp da jeg sælger en del hardware. Jeg kan dog ikke se hvordan dette punkt fungerer da det ikke er nævnt i nogle ...
spurgt 20 Nov, 2010 i Spørgsmål » Lager af Henrikkd (150 points)
0
stemmer
2
svar
58
visninger
Jeg har en adresse på 6 linier (udlandet) samt en att. Dette fylder så meget, at overskriften (referencer) overskrives. Att. og overskrift står oveni hinanden. Ved ikke om adressefelt kan begrænses eller om der er en eller anden smart måde man ...
spurgt 18 Nov, 2010 i Spørgsmål » Fakturalayout af Blaabjerg Bogføring (550 points)
0
stemmer
6
svar
723
visninger
Jeg kunne godt bruge en funktion der giver mulighed for at flytte konti rundt i kontoplanen. F.eks. ved overtagelse af kunde med uoverskuelig kontoplan bygget af flere forskellige tidligere bogholdere. Jeg kunne desuden godt bruge en funktion der giver mulighed for ...
spurgt 18 Nov, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af Blaabjerg Bogføring (550 points)
0
stemmer
0
svar
134
visninger
Jeg har en kunde der har et specifikt ønske til registrering af kørsel under medarbejdere, og jeg vil tro at flere eks. håndværkere kan stå med samme problematik. Mange håndværkere fakturerer eller blot gerne vil se udgifter til servicevogn på de ...
spurgt 17 Nov, 2010 i Forslag » Projektstyring af 131223 (120 points)
0
stemmer
2
svar
134
visninger
I varekartotek kan man på et varenummer se, at der er et antal enheder i ordre - enten som salgsordrer : i ordre eller som indkøbsordrer : bestilt - MEN for at finde ud af hvilke ordrer total-tallet fordeler sig på, ...
spurgt 17 Nov, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af John Arnshof (910 points)
0
stemmer
1
svar
120
visninger
Jeg køber primært ind i fremmed valuta. Hvordan opretter jeg varer med indkøbsprisen i valuta og sender indkøberekvisitionen til leverandøren og samtidigt skal jeg sælge/fakturere en dansk kunde varen i DKK efterfølgende?
spurgt 13 Nov, 2010 i Spørgsmål » Lager af Maximizer (150 points)
0
stemmer
2
svar
82
visninger
Da det offentlige har store problemer med at videregive informationer til leverandører (os) om ændringer mv. af EAN numrer, har vi stort behov for at kunne have et overblik over anvendte EAN numrere, sådan at når kunden indtaster et EAN nr. ...
spurgt 11 Nov, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af Tina.Andersen (160 points)
0
stemmer
3
svar
311
visninger
Er der nogen der kan forklare mig hvordan jeg bogfører de hævninger jeg laver til min privatkonto. Jeg har en enkeltmandsvirksomhed. Hvilke konti skal jeg bruge?
spurgt 11 Nov, 2010 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af kristofferp (160 points)
0
stemmer
4
svar
88
visninger
Jeg har følgende forslag til tekst feltet i kassekladden. Det skal være muligt at oprette standart tekster f.eks. dagens salg. I dag bruger jeg denne tekst ca 1100 gange om året. (detalibutikker). Der er også andre tekster jeg bruger ca 500 ...
spurgt 11 Nov, 2010 i Forslag » Superkladde af Claus (290 points)
0
stemmer
1
svar
176
visninger
Følgende funktioner mangler i lager modulet. 1. Nå lager modulet bruges til bogføring af ens leverandør fakturar/varer fakturar, er det ikke muligt at tilføje betalings oplysninger / idenditet til brug for at danne automatisk betalinger, danne fil til banken. Dette er ...
spurgt 11 Nov, 2010 i Spørgsmål » Lager af Claus (290 points)
0
stemmer
10
svar
432
visninger
Vi efterspørger i Varenavn felt under Opret faktura linie (eller Tilbudslinie) at kunne benytte fed, kursiv, italic og evt. farver på tekst, så man bedre kan overskueliggøre opsætningen.
spurgt 11 Nov, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af Mending (220 points)
0
stemmer
1
svar
157
visninger
Hej, Er det muligt at exportere alle vare til en csv fil, og hvordan
spurgt 10 Nov, 2010 i Spørgsmål » Import og eksport af data af RentCalC (150 points)
0
stemmer
3
svar
287
visninger
Det vill være fantastisk at kunne få ovenstående med. Vi har alle oplysninger samlet i et iøvrigt skønt regnskabssystem. MVH Lis
spurgt 10 Nov, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af Lis (120 points)
0
stemmer
1
svar
160
visninger
Jeg savner at kunne beregne avance moms i E-conomics. Fra 1 januar skal vi i rejsebranchen betale avance moms. Nogen der har en god idé fra E-conomics eller andre der ligger inde med viden om dette, høre jeg gerne fra jer. ...
spurgt 10 Nov, 2010 i Spørgsmål » e-conomic generelt af balance1 (120 points)
0
stemmer
7
svar
108
visninger
Hej. Jeg har problemer med at få teksten i bund på kolonen ENEHED, der er ikke problemer med andre kolonner. Hvad er løsningen på dette ? Hilsen Frank
spurgt 9 Nov, 2010 i Spørgsmål » Fakturalayout af Citibyg (150 points)
0
stemmer
1
svar
295
visninger
Hejsa Jeg kører fast i modkonto og andre små irriterende ting som jeg ikke kan nå at sætte mig ind i inden start den 1. december. SusanneK som ellers er een man kan kontakte for den slags er taget på ferie. ...
spurgt 8 Nov, 2010 i Bogføringshjælp » Revisor/bogholder søges af ninanip (120 points)
0
stemmer
2
svar
118
visninger
Hej Jeg har i andre bogføringssystemer set at man der kan oprette koder (forkortelser) for kontonumre. Så kan man under indtastning i kassekladden hurtigere taste kontonummeret. Det giver også den fordel - hvis man bogføre for flere kunder som har forskellige ...
spurgt 8 Nov, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af Leo Lund (4,130 points)
0
stemmer
8
svar
175
visninger
Tror I der kommer en mulighed for at importere varelinjer/fakturaer? Gerne på øverste niveau så der i importfilen også skal stå debitorens nummer så man kan importere mange forskellige debitors varer på én gang. Min tanke er at importere nogle solgte ...
spurgt 5 Nov, 2010 i Spørgsmål » Import og eksport af data af jesperkjeldsen (950 points)
0
stemmer
11
svar
88
visninger
Hej Jeg synes at e-conomic lidt for ofte tjekker om vi har klikket rigtigt, også på steder hvor der ikke sker noget væsentligt hvis man skulle være kommet til at klikke et forkert sted. F.eks.: Når jeg klikker på ikon for ...
spurgt 4 Nov, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af Leo Lund (4,130 points)
0
stemmer
3
svar
241
visninger
(Endnu engang: beklager hvis dette er forkert forum.) Kan jeg på nogen måde lave en test-faktura (dvs. en rigtig faktura, der ikke bogføres) i PDF og OIOXML? Årsagen til mit spørgsmål er, at vi skal sende fakturaer via OB10.com som gerne ...
spurgt 4 Nov, 2010 i Spørgsmål » Fakturalayout af Muchardt (440 points)
overvejes× 100
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”