forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Indlæg med fleste stemmer under Spørgsmål

0
stemmer
6
svar
101
visninger
Den nye kladde lader til at have en lidt sær opførsel, hvis man har en stor mængde poster og scroller op og ned imellem dem. Data lader til at hoppe lidt rundt og delvist forsvinder på nogle tidspunkter, hvorefter de kommer ...
spurgt 25 Dec, 2010 i Forslag » Superkladde af askholme (320 points)
0
stemmer
1
svar
252
visninger
Vi påtænker at tilkøbe lagerstyringsmodulet og får behov for at kunne lave en månedlig salgsrapport der på debitors navn og adresse, viser faktura eller forsendelsesdato og disses varer og antal. Kan en sådan månedrapport udskrives i excel-form? Med venlig hilsen Mekan ...
spurgt 23 Dec, 2010 i Spørgsmål » Lager af Mekan man (260 points)
0
stemmer
4
svar
54
visninger
Vi kan have stor glæde af en markering med farve eller andet, som viser vi har skrevet NOTE på en debitor. Eks. når man rykker ville det være super. Hilsen SOS
spurgt 22 Dec, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af SOS (240 points)
0
stemmer
1
svar
113
visninger
Det ville være cool hvis man kunne få abonnement perioden med ud på faktura, selvom man ikke medtager navnet på abonnementet! Endnu mere smart ville det være, hvis man selv kunne definere en tekst som kunne stå foran perioden. Jeg ville ...
spurgt 21 Dec, 2010 i Forslag » Lager af mfh (860 points)
0
stemmer
1
svar
82
visninger
Når jeg vælger at perioden med ud efter navnet på abonnementerne, så er datoformatet xx.xx.xxxx-xx.xx.xxxx. Hvordan ændrer jeg det til xx-xx-xxxx - xx-xx-xxxx?
spurgt 21 Dec, 2010 i Spørgsmål » Abonnement af mfh (860 points)
0
stemmer
5
svar
170
visninger
Mit spørgsmål tager udgangspunkt i at jeg har en del kunder der har et opdateringsaftale som jeg fakturerer halvårligt. Opdateringsaftalernes månedlige beløb er unikke for hver kunde. Hvordan sætter jeg korrekt abonnement til disse kunder uden at skulle lave et abonnement ...
spurgt 21 Dec, 2010 i Spørgsmål » Abonnement af mfh (860 points)
0
stemmer
3
svar
2589
visninger
Jeg er tester på den nye kassekladde, men kan ikke finde opret fra indscannet. Eftersom vi bogfører alle finansbilag og kreditorfakturaer via denne funktion er jeg lidt i tvivl om hvad jeg skal gøre?
spurgt 17 Dec, 2010 i Forslag » Superkladde af badboy79 (330 points)
0
stemmer
3
svar
121
visninger
På flere opfordringer fra Supporten her et ønske som ligger så meget til højrebenet, at der helt sikkert er en rigtig go forklaring på det ikke er opfyldt. Det ville være super, hvis man uanset hvor man er (eks i rykkere), ...
spurgt 17 Dec, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af SOS (240 points)
0
stemmer
3
svar
93
visninger
UPSSS!! igen stod der mange flere kr. på listen forfaldne fakturaer end der var i virkeligheden. Grundet man glemmer at ændre dato til. Er det muligt at datoen i søge feltet kan genererer dags dato automatisk? Tænker, at når denne funktion ...
spurgt 17 Dec, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af SOS (240 points)
0
stemmer
13
svar
296
visninger
Jeg savner virkelig at kunne ændre forfaldsdatoen på en debitor. Hos en af mine kunder, er det muligt at tilkøbe 3 måneders ekstra kredit til en allerede udskrevet faktura, så det ville være rart at kunne ændre forfaldsdatoen på den oprindelige ...
spurgt 16 Dec, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af Grete Damgaard (280 points)
0
stemmer
3
svar
112
visninger
Når man sælger en varesamling kan man ikke vælge hvor mange styk man sælger af varesamlingen Har man lavet en Efterårspakke med 1 stk vare A 3 stk vare B 8 stk vare C og kunden køber 6 Efterårspakker skal man ...
spurgt 15 Dec, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af Rene.Arpe (17,300 points)
0
stemmer
9
svar
177
visninger
Når man under Indstillinger - Eksportér data - eksporterer et kartotek får man ikke alle felter fra kartoteket med ud. F.eks kommer der i eksporten af debitorkartoteket 19 felter med ud mens der i kartoteket kan være op til 26 felter. ...
spurgt 15 Dec, 2010 i Forslag » Import og eksport af data af Rene.Arpe (17,300 points)
0
stemmer
5
svar
208
visninger
OPRET FAKTURALINJE - Her mangler info-feltet ?beskrivelse? at blive vist Dette kunne f.eks. skrive: Husk at påføre miljøafgift DKK 75,- Igen et simpelt opslag i databasen ? som alligevel udføres for at udfylde navn når varenummer indtastes? - Muligheden for at ...
spurgt 15 Dec, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af thauser (490 points)
0
stemmer
4
svar
75
visninger
KONTAKTPERSONER - Hvorfor der ikke er et fælles kontaktperson-kartotek? Så skal man kun oprette kontaktpersonen 1 gang ? selvom denne er tilknyttet flere konti Jamen hov? så vil man også kunne søge i dette kartotek og se hvilke konti personen er tilknyttet
spurgt 15 Dec, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af thauser (490 points)
0
stemmer
5
svar
258
visninger
Når man laver en omsætningsstatistik med udgangspunkt i debitorer vises den totale omsætning mv. pr. debitor. Det kunne være smart hvis man kunne sætte et flueben som ved fordel efter leveringssted men have en der hed fordel på varer så man ...
spurgt 15 Dec, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af Rene.Arpe (17,300 points)
0
stemmer
7
svar
98
visninger
Hej, Jeg mangler at kunne udskrive en omsætningsstatistik for debitorer, der indeholder debitornumre - altså ikke en identifikation af debitorerne med navn som nu men også med nummer, der er den unikke identifikationskode.
spurgt 14 Dec, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af LMB (340 points)
0
stemmer
1
svar
1966
visninger
Hej, Jeg er helt ny i dette økonomiskeforum og har lidt behov for hjælp. Når jeg har importeret mine løningsfiler fra DataLøn, skal a-skat så under skyldig A-skat 6920 og ATP under 6921?! Og hvor skal de udlignes!? På forhånd tak for hjælpen
spurgt 14 Dec, 2010 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af Chalala (150 points)
0
stemmer
3
svar
73
visninger
Hej, Jeg har en vare der er registreret uden kategori (fordi der ikke fandtes varianter). Nu findes den i flere varianter, men man kan ikke ændre kategori. Kan det virkeligt passe at man er nødt til at oprette en ny vare ...
spurgt 14 Dec, 2010 i Spørgsmål » Lager af qabi (1,090 points)
0
stemmer
2
svar
763
visninger
Når du skriver en faktura i e-conomic, vil du som udgangspunkt have penge til gode ? og først senere skulle bogføre indbetalingen. Men hvis du får betalingen, allerede når du laver fakturaen, kan du i e-conomic vælge at bogføre indbetalingen med ...
spurgt 10 Dec, 2010 i Skyen » Svends e-conomic tip af Svend C (5,110 points)
0
stemmer
4
svar
281
visninger
Jeg savner rigtig meget nogle større vis ordre, vis faktura, vis skabelon osv. vinduer. De åbner som standard i størrelsen/zoom tilstanden på [color=#FF0000:1661kf6p]27,2%[/color:1661kf6p] og det er nærmest umuligt at læse noget som helst. Kunne være fint hvis det åbnede i min. ...
spurgt 9 Dec, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af remada (240 points)
overvejes× 104
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”