forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Indlæg med fleste stemmer under Spørgsmål

0
stemmer
4
svar
170
visninger
Jeg oplever, at hvis jeg knytter et indscannet bilag til 1 bilagsnr., f.eks. finansbilag 1, knytter bilaget sig til alle bilag der hedder nr. 1, også kreditorfakturaer og kreditorbetalinger, hvilket er meget uhensigtsmæssigt. Måske man kunne få lov til at vælge, ...
spurgt 3 Maj, 2011 i Spørgsmål » Indscanning af SusanneK (15,800 points)
0
stemmer
1
svar
88
visninger
Kære forum, Jeg arbejder i en grafisk virksomhed, som køber og sælger tryksager. Vi har oprettet en række helt overordnede varegrupper og når vi sælger en vare indenfor den enkelte gruppe, så vil jeg gerne kunne skrive både min salgs- og ...
spurgt 2 Maj, 2011 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Morten Reitoft (150 points)
0
stemmer
8
svar
155
visninger
Under overførsel af indskannede bilag har man p.t. mulighed for at brug e-mailemne som note hvilket er nyttigt, hvis man overfører ét eller flere relaterede bilage på én gang. Men hvis man skal overføre mange, forskelligartet bilag, vil det efter min ...
spurgt 2 Maj, 2011 i Forslag » Indscanning af Adrian (850 points)
0
stemmer
3
svar
285
visninger
Hej, Når jeg har en ordre med varer og fragt som har været en tur omkring lagermodulet til pakkeseddel og følgeseddel så er fragt-linien ikke markeret som leveret. Det vil sige at jeg kan overføre til fakturering enten alle linier, eller ...
spurgt 2 Maj, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af qabi (1,090 points)
0
stemmer
5
svar
154
visninger
Hejsa. Jeg har et forslag til forbedring når man skal lave en faktura. Vores varer har aldrig faste priser, og fungerer kun som varegrupper. Derfor ville det være super lækkert hvis man kunne ændre varens kostpris direkte ved oprettelse af faktura. ...
spurgt 29 Apr, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af dtp (230 points)
0
stemmer
5
svar
177
visninger
Ved vareimport bør det også være muligt at vælge lokation samt kategori og variant. Ellers skal man jo stadig ind manuelt på hvert enkelt varenummer efterfølgende.
spurgt 29 Apr, 2011 i Forslag » Import og eksport af data af TBR (300 points)
0
stemmer
2
svar
81
visninger
En mulighed for at vise lagerbeholdningen på de forskellige lokationer samt visning af lokation under varekartotek på de enkelte varer.
spurgt 29 Apr, 2011 i Spørgsmål » Lager af TBR (300 points)
0
stemmer
1
svar
106
visninger
En mulighed for at se hvad en kunde har i restordre uden at skulle ind på samtlige Delvis leverede. Der bør naturligvis være en 1-klik funktion der viser det samlede overblik.
spurgt 29 Apr, 2011 i Spørgsmål » Lager af TBR (300 points)
0
stemmer
1
svar
1009
visninger
Findes der en løsning i e-conomic, som er god at bruge, når man bogfører for en bilforhandler der handler med brugte biler. Dvs. problematikken med brugtvognsmoms?
spurgt 28 Apr, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af Minbogføring (560 points)
0
stemmer
4
svar
93
visninger
For nogle måneder siden ændrede e-conomic på varesamlinger, så man nu kunne vælge antal når man valgte en varesamling. Denne ændring betød at alle vores varesamlinger skulle revideres. Grunden er at alle varelinjer nu skal have antal og pris, vi kan ...
spurgt 28 Apr, 2011 i Spørgsmål » e-conomic generelt af corsair (420 points)
0
stemmer
5
svar
43
visninger
Er det muligt at benytte highlights i tilbud/ordre/faktura. Jeg kan se at hvis man benytter <b> </b> vises skriften i fed i e-conomic, men det kommer ikke med på PDF. Er der en anden mulighed..??
spurgt 28 Apr, 2011 i Spørgsmål » Fakturalayout af corsair (420 points)
0
stemmer
4
svar
268
visninger
Under rapporter og omsætningsstatistik kan man skrive et datointerval og sortere f.eks. medarbejder og debitorer. Jeg har brug for en model der viser hvilke fakturaer der er faktureret i en periode og måske betalt i en anden periode. F.eks. Har brug ...
spurgt 27 Apr, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af Minbogføring (560 points)
0
stemmer
5
svar
219
visninger
Vi er en virksomhed, som har forsendelser af mange forskellige varenumre til vore kunder. Vi skal derfor bruge total vægt, for at udfylde fragtbrevet til forsendelse af varen. Et eksempel: En kunde har bestilt: 30.000 meter net , som vejer 6,4 ...
spurgt 26 Apr, 2011 i Spørgsmål » Lager af BK-Pack (250 points)
0
stemmer
12
svar
692
visninger
Jeg kan forstå, at det nu er muligt at få E-conomic til at lave et forslag til genbestilling på baggrund af minimumsantal som man selv taster ind. Der er ikke mulighed for, at dette kunne kombineres med salget de foregående måneder? ...
spurgt 26 Apr, 2011 i Forslag » Lager af Firtal (240 points)
0
stemmer
4
svar
367
visninger
hejsa jeg har været inde og bogføre nogle kreditor fakturaer, men tror måske jeg har bogført dem forkert. Jeg har ikke mulighed for at udligne dem, jeg får følgende besked Kan ikke udligne posteringer, måske er det betaling der er angivet ...
spurgt 26 Apr, 2011 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af TorbenR (230 points)
0
stemmer
1
svar
63
visninger
Jeg kan ikke se mine kunder på fakturene når jeg trykker vis faktura, felterne er tomme. Hvad gør jeg forkert alle flueben er markeret i skabeloner.
spurgt 23 Apr, 2011 i Spørgsmål » Fakturalayout af k.andersen (150 points)
0
stemmer
3
svar
187
visninger
Jeg skal til at bruge det nye indscanningsmodul og har scannet nogle bilag ind. De kommer også frem, men når jeg skal sende dem til e-conomic vil den kun bruge outlook ? Er det mit scannesystem eller kan modulet kun scannne og sende via outlook.
spurgt 20 Apr, 2011 i Spørgsmål » Indscanning af ibny (190 points)
0
stemmer
3
svar
207
visninger
Hej E-conomic + andre. Jeg sidder med vores håndterminaler og laver et optællingsmodul således det kan scannes følgende: EAN-stregkode: Antal: Pris: Det er jo typisk de ting lagerfolk bruger, eller status folk ser på ved status. Men ak - i indlæsning ...
spurgt 20 Apr, 2011 i Spørgsmål » Lager af godekasser (1,400 points)
0
stemmer
1
svar
49
visninger
Hej Hvor kan jeg styre fakturaudskrift med kopi og tildeling af printer med flere bakker ? Eller bare et godt råd til hvordan andre gør. Man kan jo bogføre en faktura uden at udskrive den. Tak.
spurgt 18 Apr, 2011 i Spørgsmål » e-conomic generelt af ctorp (2,110 points)
0
stemmer
4
svar
916
visninger
Under rapporter/Lager kan man udskrive en Lageroptællingsliste, som f.eks. kan bruges til stikprøvekontrol og efterfølgende som grundlag for en lagerregulering. Imidlertid mener jeg, at det er en alt for passiv anvendelse. Jeg vil derfor foreslå, at rapporten udbygges, således at man ...
spurgt 18 Apr, 2011 i Spørgsmål » Lager af Erik Jensen (24,970 points)
overvejes× 116
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”