forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Indlæg med fleste stemmer under Spørgsmål

0
stemmer
2
svar
110
visninger
Hej Jeg har i andre bogføringssystemer set at man der kan oprette koder (forkortelser) for kontonumre. Så kan man under indtastning i kassekladden hurtigere taste kontonummeret. Det giver også den fordel - hvis man bogføre for flere kunder som har forskellige ...
spurgt 8 Nov, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af Leo Lund (4,130 points)
0
stemmer
8
svar
157
visninger
Tror I der kommer en mulighed for at importere varelinjer/fakturaer? Gerne på øverste niveau så der i importfilen også skal stå debitorens nummer så man kan importere mange forskellige debitors varer på én gang. Min tanke er at importere nogle solgte ...
spurgt 5 Nov, 2010 i Spørgsmål » Import og eksport af data af jesperkjeldsen (950 points)
0
stemmer
11
svar
83
visninger
Hej Jeg synes at e-conomic lidt for ofte tjekker om vi har klikket rigtigt, også på steder hvor der ikke sker noget væsentligt hvis man skulle være kommet til at klikke et forkert sted. F.eks.: Når jeg klikker på ikon for ...
spurgt 4 Nov, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af Leo Lund (4,130 points)
0
stemmer
3
svar
226
visninger
(Endnu engang: beklager hvis dette er forkert forum.) Kan jeg på nogen måde lave en test-faktura (dvs. en rigtig faktura, der ikke bogføres) i PDF og OIOXML? Årsagen til mit spørgsmål er, at vi skal sende fakturaer via OB10.com som gerne ...
spurgt 4 Nov, 2010 i Spørgsmål » Fakturalayout af Muchardt (440 points)
0
stemmer
9
svar
213
visninger
Jeg er ny på e-conomics og er særligt interesseret i muligheden for at sende fakturaer i XML. (PS: Beklager hvis det er forkert forum - kunne ikke lige se hvor jeg ellers skulle lægge det.) Kan jeg på nogen måde få ...
spurgt 4 Nov, 2010 i Spørgsmål » Fakturalayout af Muchardt (440 points)
0
stemmer
2
svar
121
visninger
Vi sender ofte mange ens fakturaer ud i forbindelse med afvikling af kurser, rejser og workshops. En funktion hvor man kunne sende den samme faktura ud til F.eks. 50 kursister ( debitorer ) på en gang ville være fantastisk og meget ...
spurgt 4 Nov, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af Koch (160 points)
0
stemmer
1
svar
45
visninger
Er det at få månedsnavnet (september) skrevet ud i stedet for nummeret (09)? Har prøvet med begge replacementtags, men de returnerer kun tal. Pft! /Kim
spurgt 3 Nov, 2010 i Spørgsmål » Fakturalayout af dolleris (240 points)
0
stemmer
3
svar
72
visninger
Hej! Jeg har helt ny i e-conomic - faktisk er jeg ved at teste om det er noget for mig. Jeg har brug for at kunne skrive en lille beskrivelse til hver vareline, fx: Der findes et beskrivelse-felt i kollonnerne, men ...
spurgt 3 Nov, 2010 i Spørgsmål » Fakturalayout af dolleris (240 points)
0
stemmer
1
svar
63
visninger
Hej e-conomic Nu hvor i i jeres seneste nyhedsmail skriver er i er Verdens hurtigste hjemmeside, så har jeg lige nogle forbedringsforslag, som efter min overbevisning bør implementeres før I kan overveje at påtage jer den tittel! Alle jeres drop-down menuer ...
spurgt 1 Nov, 2010 i Spørgsmål » e-conomic generelt af alkrojen (250 points)
0
stemmer
3
svar
295
visninger
Hej, Jeg mangler muligheden for at påføre en procentdel eller et fast beløb som fragt på en vare (import). Håber i kan hjælpe Mvh Michael
spurgt 31 Okt, 2010 i Spørgsmål » Lager af tintin_dk (190 points)
0
stemmer
1
svar
138
visninger
Hej e-conomic Fedt tiltag med den nye iPhone app ... men for pokker ... den må da være meget tæt på en ommer ?? Jeg forsøgte i laaaang tid igår bare at komme igang med appen, efter med STOR glæde at ...
spurgt 29 Okt, 2010 i Spørgsmål » e-conomic generelt af kentfonager (150 points)
0
stemmer
0
svar
78
visninger
Vi har et rimelig mangfoldigt lager, og skal ofte bruge 2-8 forskellige versioner af et givent produkt under udarbejdelse af tilbud etc. hvilket kræver en del søgning/tastning. Vi tænkte derfor på at det kunne være super smart om der i det ...
spurgt 28 Okt, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af larsmeller (120 points)
0
stemmer
1
svar
322
visninger
Hej Jeg har et ApS og jeg sælger rådgivning og derfor har jeg oprettet en konto og har valgt tillægsmodulet projektstyring. Hvilken type af kontoplan er den optimale og vælge og hvilke konti skal jeg tilføje (hvis nogen) når jeg bruger projektstyringsmodulet?
spurgt 26 Okt, 2010 i Spørgsmål » Projektstyring af Kim (150 points)
0
stemmer
0
svar
155
visninger
Hvis du er registreret hos e-conomic som administrator, dvs. at I er et revisionsfirma eller at du driver virksomhed som selvstændig bogholder, har du fanebladet "Administrator." Under administratorfanen kan du angive dine firmaoplysninger, der vil fremgå af den offentlige liste med ...
spurgt 26 Okt, 2010 i Skyen » Svends e-conomic tip af Svend C (5,110 points)
0
stemmer
8
svar
177
visninger
Hej Jeg sender en stor del af mine faktura på mail og er rigtig glad for funktionen. Jeg mangler dog muligheden for at kunne bruge flere dynamiske felter i mailen. hovedsagelig er det totalbeløbet der ville være rigtigt dejligt at have ...
spurgt 26 Okt, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af post@bahn-larsen.dk (1,120 points)
0
stemmer
2
svar
120
visninger
Det er et meget stort ønske for mig, at det bliver muligt for vores kunder at tilmelde sig Leverandørservice, så de fakturaer vi sender via e-conomic, bliver betalt via Leverandørservice. Akkurat som vi som e-conomics kunde betaler til e-conomic via Leverandørservice. Er den mulighed på vej?
spurgt 26 Okt, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af Anja (120 points)
0
stemmer
2
svar
438
visninger
Når man bogfører fakturaer via APIet i dag, er det ikke muligt at benytte elektronisk fakturering med EAN-nummer. Fakturaen bliver godt nok bogført, men ikke sendt ud til kunden via OIOXML. Det ville være en belejlig og naturlig udvidelse af API-modulet, ...
spurgt 25 Okt, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af lasseschou (180 points)
0
stemmer
12
svar
612
visninger
Hej, Nu har vi haft EC i snart 2 år og må sige at igennem arbejde med Lagerstyring i 17 år, har jeg aldrig oplevet en så lav interesse for at forbedre ens produkt, i dette tilfælde LAGERSTYRING, det værste er ...
spurgt 25 Okt, 2010 i Forslag » Lager af BNO (280 points)
0
stemmer
4
svar
99
visninger
Jeg vil gerne kunne overfører ANTAL når jeg overfører budgetdata fra XL til e-conomic. Det er meget frustrerende at kunne overfører et budget meget nemt og så ikke kan få antal med over. For mit vedkommende er det ca. 250 budgetposteringer jeg skal igennem. vh povl
spurgt 25 Okt, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af aalund (120 points)
0
stemmer
2
svar
32
visninger
Jeg fik en fejl i forgårs, således at jeg ikke kunne logge på kladden overhovedet. Jeg kan stadig ikke logge på kassekladden, 48 timer efter fejlen startede. Mon det er mig der har et problem, eller er det alle? Hvad jeg ...
spurgt 21 Okt, 2010 i Forslag » Superkladde af SusanneK (15,800 points)
overvejes× 122
i gang× 7
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”