forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Indlæg med fleste stemmer under Spørgsmål

0
stemmer
6
svar
171
visninger
Hej Jeg synes ikke at kunne finde andre der har efterspurgt dette, så nu opretter jeg min egen tråd. Jeg står i den situation at nogle af mine leverandører bruger en hjemmeside som de sælger fra. Altså en webshop hvor man ...
spurgt 1 Dec, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af birkelund (1,200 points)
0
stemmer
3
svar
173
visninger
Hej, Kan det lade sig gøre at have flere end 2 decimaler på en salgspris? Der kan indtastes flere end 2, men når feltet forlades rundes der op eller ned. MVH Tina Bork
spurgt 1 Dec, 2010 i Spørgsmål » Fakturalayout af Tina Bork (190 points)
0
stemmer
2
svar
283
visninger
Hvordan fjerner jeg top og bund (firmanavn og adresse) fra faktura design? Elementerne har ingen numre og jeg kan ikke aktivere og redigere i dem...
spurgt 29 Nov, 2010 i Spørgsmål » Fakturalayout af mfh (860 points)
0
stemmer
1
svar
83
visninger
Flere af mine klienter efterspørger muligheden for at uploade et billede til varenumrene. Blandt andet har jeg et vinduesfirma, som gerne vil uploade et billede af det vindue, som hører sammen med varenummeret. På den måde vil de have et billede ...
spurgt 29 Nov, 2010 i Forslag » Fakturalayout af BKJ (150 points)
0
stemmer
1
svar
84
visninger
Jeg ønsker at tilføje en skrifttype til den dropdownliste der er i systemet. Fonten Georgia. Kan man gøre det selv eller?
spurgt 26 Nov, 2010 i Spørgsmål » Fakturalayout af mfh (860 points)
0
stemmer
3
svar
215
visninger
Hilfe, vi har ændret firmaadresse og bank konto. Derfor vil jeg gerne have lavet dette om på vores fakturaer og ordre/tilbud etc. Men det kan jeg slet ikke finde ud af. Hvordan gør man det? Hvis jeg går ind i skabelon, ...
spurgt 25 Nov, 2010 i Spørgsmål » Fakturalayout af CamillaSR (190 points)
0
stemmer
1
svar
90
visninger
Dette er blot en lille fiks ting, der ville klæde Projektmodulet, nemlig, hvis man kunne importere helligdagene til afspadsering, så man ikke skal oprette det hele manuelt
spurgt 25 Nov, 2010 i Spørgsmål » Projektstyring af SusanneK (15,800 points)
0
stemmer
10
svar
294
visninger
Jeg faldt lige over, at hjælpevideoen for periodisering ligger under tillægsmodulet Abonnement. Det synes jeg er ret misvisende - kunne den ikke lægges under en diverse, hvis den ikke kan stå selvstændigt ?
spurgt 25 Nov, 2010 i Spørgsmål » Teknik og drift af SusanneK (15,800 points)
0
stemmer
25
svar
249
visninger
Hej. Er det muligt at se det samlede værdi af de ordre, der ikke er faktureret endnu?
spurgt 25 Nov, 2010 i Spørgsmål » Fakturalayout af LL_SLS (190 points)
0
stemmer
0
svar
204
visninger
Hvis du anvender kreditorstyring i e-conomic, altså at du bogfører de enkelte udgiftsbilag med typen kreditorfaktura til kreditorer oprettet i systemet, har du mulighed at forberede betalingerne til din netbank. I vores hjælp kan du læse mere om, hvordan du gør. ...
spurgt 25 Nov, 2010 i Skyen » Svends e-conomic tip af Svend C (5,110 points)
0
stemmer
5
svar
473
visninger
Av min hånd siger jeg bare Jeg sender ca. 25 breve pr dag hvor jeg bliver nød til at skrive adressen på i hånden det tager sin tid. Kunne man ikke lave en lille fin knap som hedder print label ? ...
spurgt 24 Nov, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af reberholt (200 points)
0
stemmer
4
svar
340
visninger
Jeg synes jo at integrationen af forskellige sprog og valutaer er rigtigt godt. En ting, der mangler, erm åske at man kan sende mails på forskellige sprog. Lige nu kan man bare gemma én tekst pr. mailtype (tilbud/ordre/faktura) og det står ...
spurgt 24 Nov, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af LL_SLS (190 points)
0
stemmer
1
svar
121
visninger
Jeg synes at det er lidt irriterende at der ikke automatisk indsættes dags dato, når man overfører flere ordre til fakturering. I stedet bruger systemet ordredato fra den seneste ordre som fakturadato. Hvis man ikke lige husker at rette til, kommer ...
spurgt 24 Nov, 2010 i Forslag » Lager af LL_SLS (190 points)
0
stemmer
2
svar
124
visninger
Kan man lave abonnement med 1 vare/ydelse, nemlig årligt abonnement (!) på domænenavne, så domænenavne med forskellige fornyelsesdatoer skrives ud til samme debitor? Problemet er, at det ikke er godt nok at knytte fx 3 domænenavne, navn-a1.dk, navn-a2.dk og navn-a3.dk til ...
spurgt 23 Nov, 2010 i Spørgsmål » Abonnement af zac (150 points)
0
stemmer
3
svar
111
visninger
Det giver ikke mening. Jeg har en del sager, som jeg vælger at sætte på en hovedsag. Men i det øjeblik jeg fakturerer mine hovedsager, er det hovedsagen som får omsætningen. Ved undersagen står der bare 0 kr. under faktureret status. ...
spurgt 23 Nov, 2010 i Spørgsmål » Projektstyring af Kornelius (190 points)
0
stemmer
4
svar
159
visninger
hej....... I en af mine skabelonsamlinger vil jeg gerne have to tilbud - kan jeg oprettet et ekstra tilbud så jeg i samme skabelonsamlingen har et tilbud 1 og et tilbud 2? MVH - Bolette
spurgt 21 Nov, 2010 i Spørgsmål » Fakturalayout af Bolette (1,150 points)
0
stemmer
1
svar
177
visninger
hej mine sælgere klager over at de ikke har mulighed for at kunne udskrive følgesedler på faktura som er lavet på varer hvor der ikke har været varetræk. vi laver en del ting som ikke går over lagersystemet, men kan ikke ...
spurgt 20 Nov, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af Run (530 points)
0
stemmer
1
svar
36
visninger
hej vi mangler lidt fleksibilitet mht. varekartoteket. vi har engang imellem varegrupper som udgår, men kan ikke slette varerne som en samlet gruppe (eller vinge flere varer af og slette sammen) vi har nu grupper på et par tusinde varenumre stående ...
spurgt 20 Nov, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af Run (530 points)
0
stemmer
43
svar
657
visninger
Jeg kan se at der er mulighed for at registrere på serienumre, hvilket ville være en rigtig stor hjælp da jeg sælger en del hardware. Jeg kan dog ikke se hvordan dette punkt fungerer da det ikke er nævnt i nogle ...
spurgt 20 Nov, 2010 i Spørgsmål » Lager af Henrikkd (150 points)
0
stemmer
2
svar
54
visninger
Jeg har en adresse på 6 linier (udlandet) samt en att. Dette fylder så meget, at overskriften (referencer) overskrives. Att. og overskrift står oveni hinanden. Ved ikke om adressefelt kan begrænses eller om der er en eller anden smart måde man ...
spurgt 18 Nov, 2010 i Spørgsmål » Fakturalayout af Blaabjerg Bogføring (550 points)
overvejes× 104
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”