forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Indlæg med fleste stemmer under Spørgsmål

0
stemmer
1
svar
109
visninger
Jeg arbejder med mange forskellige virksomheder, og mange af dem har samme problem - at der ikke er styklister i e-conomic. Jeg kunne godt tænkte mig som minimum en mulighed for at skjule en linje når man laver faktura. Det jeg ...
spurgt 7 Jul, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af Rezults (4,230 points)
0
stemmer
1
svar
280
visninger
Hej e-conomic team. Vi er forholdsvis nye brugere af jeres program og savner en gang i mellem nogle funktionaliteter, som andre ERP-programmer allerede har. F.eks. indtastede jeg en større ordre forleden dag på +60 ordrelinjer og jeg stødte på følgende begrænsninger: ...
spurgt 6 Jul, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af Jenic (160 points)
0
stemmer
10
svar
235
visninger
Hej Er vores kunde den eneste der har behov for betalingsbetingelsen løbende uge + x dage ? Jeg tror det næppe... Ville det være besværligt at lave denne mulighed ? I hvert tilfælde et ønske herfra
spurgt 1 Jul, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af anonymt
0
stemmer
2
svar
68
visninger
hej...... Når man trækker en genbestillingsliste vil det være en fordel at man kan fravælge af få vist de varer som er spærret.
spurgt 29 Jun, 2011 i Forslag » Lager af Bolette (1,150 points)
0
stemmer
8
svar
199
visninger
hej....... Hvorfor er rækkefølgen/sorteringen af varerne på pakkesedlen og rækkefølgen/sorteringen af varerne i registrer leverede ikke den samme? Det vil være meget nemmere hvis linje 2 på pakkesedlen også var linje 2 i registrer leverede - nu er linje 2 på ...
spurgt 29 Jun, 2011 i Forslag » Lager af Bolette (1,150 points)
0
stemmer
1
svar
960
visninger
Hej Jeg skal sælge nogle telte der er bogført som driftsmidler på konto 5222 (Driftsmidler, årets tilgang) I den forbindelse skal jeg sende en faktura til den virksomhed der har købt disse telte. 1. Kan man oprette en faktura der trækker ...
spurgt 29 Jun, 2011 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af m4verick (150 points)
0
stemmer
1
svar
91
visninger
Når man bogfører en købsfaktura (med lagerstyring) under lagerfanen, kommer der ikke automatisk betalingsforslag frem på beløbet, lige som der gør ved en omkostningsfaktura, der er bogført under bogføringsfanen. Jeg mangler denne funktion, da man hele tiden selv skal ind i ...
spurgt 29 Jun, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af lma (160 points)
0
stemmer
7
svar
59
visninger
Når jeg læser i de forskellige grupper (varekartotek, Debitorer ovs.) Så står linjerne blot i en lang række. Jeg kunne godt bruge at hver anden linje var lysegrå, så man hurtigt kan kan skelne hver linje for sig. Kan man sætte ...
spurgt 29 Jun, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af KarinaK (330 points)
0
stemmer
2
svar
114
visninger
Feks. når man går i Projekt- afspadsering mv. og klikker på en medarbejder (badekaret), så regulerer man tiden hvis personen har fået udbetalt overarbejde. Kan det lade sig gøre at få en rapport der kun viser dette i detaljer, måned for måned?
spurgt 29 Jun, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af crj (160 points)
0
stemmer
1
svar
106
visninger
Hej Det ville være fedt hvis man kunne indstille bredde på Tekst i Bogføring > Kassekladder. Mange sidder jog med widescreen i høj opløsning og der er derfor plads til udvidelse. Men teksten ender bare på... Indstillingsmulighed, eller mulighed for at ...
spurgt 28 Jun, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af flexsus (650 points)
0
stemmer
4
svar
113
visninger
Hej Er det ikke muligt at indlæse en fil som indeholder - Grp nummer - Navn - Konto Således jeg i 10 regnskaber ikke skal oprette 100 Varegrupper manuelt
spurgt 28 Jun, 2011 i Spørgsmål » Import og eksport af data af godekasser (1,400 points)
0
stemmer
5
svar
125
visninger
Kan man ikke ændre tiden hvor den logger af automatisk eller helt fravælge at den logger af automatisk ? .. jeg bruger programmet løbende hele dagen, og er rimelig træt af at skal logge på konstant
spurgt 28 Jun, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af Atina (1,450 points)
0
stemmer
6
svar
140
visninger
Hej Kan det passe at man ikke kan udskrive en sagssaldoliste afgrænset pr. sagsanvarlig ? Listen er helt perfekt til det behov vores kunde har - nemlig provisionsberegning til medarbejdere ifht. projekternes dækningsgrad. Men jeg synes ikke felterne Fra medarb. og Til medarb. har nogen effekt på udskriften.
spurgt 27 Jun, 2011 i Forslag » Projektstyring af anonymt
0
stemmer
1
svar
125
visninger
Hej med jer Jeg savner helt vildt at der er kunde nr i fi indbetalingskoden... Jeg sidder af og til med en kunde i røret som påstår at have betalt og så logger jeg på webbank og søger på hvert enkelt ...
spurgt 24 Jun, 2011 i Spørgsmål » e-conomic generelt af mvm (150 points)
0
stemmer
2
svar
81
visninger
Hej Hvad kræves der for at funktionen Tilknyt bilag er tilgængelig ved fakturering ? Jeg konstaterer at nogle af vore kunder kan mens andre ikke kan... Kræver det nogle tillægsmoduler aktiveret ? Hvordan håndteres disse tilknyttede bilag i forbindelse med afsendelse af e-fakturaer (OIOXML) ?
spurgt 24 Jun, 2011 i Spørgsmål » e-conomic generelt af anonymt
0
stemmer
3
svar
80
visninger
Hej Economic Kan I ikke slette den Forældret Acrobat Reader 9.4 advarsel der kommer ved login. Jeg bruger Adobe Acrobat (ikke Reader) og den er ikke forældet.
spurgt 23 Jun, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af legoland (760 points)
0
stemmer
1
svar
52
visninger
Når man vælger Overfør fakturering spørges man om Abonnement, Superbrugernavn mv. Kommer man til at vælge et abonnement som ikke passer med antal af posteringer får man at vide at abonnementet ikke kan ændres. Trykker man Close - OK? - ryger ...
spurgt 23 Jun, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af Rene.Arpe (17,300 points)
0
stemmer
1
svar
2204
visninger
Hejsa, Hvordan registrerer vi varer i lagermodulet, når vi køber varer i hele colli, som efterfølgende splittes op og sælges enkeltvis på deres varenummer. Altså vi bestiller 1 colli sutter, modtager 1 colli sutter - og sælger disse enkeltvis. Håber der ...
spurgt 22 Jun, 2011 i Spørgsmål » Lager af classico (150 points)
0
stemmer
5
svar
492
visninger
Jeg køber en vare i udlandet, får en faktura i ?, og bogfører denne i ?. Bagefter betaler jeg den i DKK. Kreditorkontoen går i nul (efter bogføring af valutakursdifferencen), MEN der står så et beløb i forfalden saldo. Ikke den ...
spurgt 21 Jun, 2011 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af Pharfar (1,680 points)
0
stemmer
1
svar
932
visninger
Hej, Jeg skal have sendt nogle rykkere ud på engelsk, men kan ikke få det til at virke.... Jeg har lavet en skabelon, og har valgt at debitoren skal have de engelske skabeloner hægtet på sig inde på profilen, men det ...
spurgt 21 Jun, 2011 i Spørgsmål » e-conomic generelt af MarieW (190 points)
overvejes× 111
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”