forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Fleste stemmer

Her kan du se en liste over de indlæg, der har fået flest stemmer i gennem forummets historie.

Du kan som bruger give indlæggende stemmer, hvilket bestemmer dets rangering på forum samt spiller ind i vores samlede vurdering af efterspørgslen på indlægget.

0
stemmer
1
svar
608
visninger
Findes der nogle retningslinier/regler for, hvordan køb af flaskepant skal registreres? Et eksempel: Der købes ind til fredagsøl på virksomhedens regning. Disse øl krediteres banken, og debiteres udgiftkontoen. Skal panten så følge udgiften, eller skal den på en beholdning, der så ...
spurgt 3 Mar, 2011 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af Nina (140 points)
0
stemmer
9
svar
140
visninger
Adgang til virksomheder Når en bruger oprettes vælger vi normalt at sætte flueben i Adgang til nye virksomheder så man ikke skal ind på 40 brugere og klikke en evt ny virksomhed på. Når vi så til gengæld opretter en virksomhed ...
spurgt 3 Mar, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af Rene.Arpe (17,300 points)
0
stemmer
2
svar
555
visninger
Skal bruge et CRM system er der nogen som har erfaring med Web CRM?
spurgt 2 Mar, 2011 i Skyen » Debat om apps af TT Consult (150 points)
0
stemmer
1
svar
84
visninger
Hej I forbindelse med indlæsning af kreditorfakturaer via excel kobles bankkontoen, som fremgår af kreditoren, ikke direkte op i kassekladen. Man er nødsaget til at gå ind på hver enkelt kreditorfaktura linie og vælge kreditornummeret igen via en søgning på kreditorer, ...
spurgt 2 Mar, 2011 i Spørgsmål » Import og eksport af data af lei (170 points)
0
stemmer
3
svar
164
visninger
Når man laver en søgning i faneblad Bogføring - menu Posteringer (find bilag) vises der ikke en kolonne med momskoden i søgeresultatet. Kan denne kolonne ikke tilføjes ? Den er i søgeresultatet når man vælger faneblad Rapport - menu Posteringer men ...
spurgt 2 Mar, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af Rene.Arpe (17,300 points)
0
stemmer
8
svar
208
visninger
Hej e-conomic. Jeg venter med spænding, på at kunne komme til at benytte den nye kassekladde, sammen med mit indscannings-modul. Jeg kan se, at man nu kan aktivere indscanning af bilag, i opsætningen til den nye kassekladde, men jeg kan bare ...
spurgt 1 Mar, 2011 i Forslag » Superkladde af weber85 (140 points)
0
stemmer
6
svar
839
visninger
Vi vil gerne dele vores erfaringer med Faktura-boks Ideen bag Faktura-boks er god: man kan modtage leverandør fakturaer elektronisk. Men efter 5 uger med Fakturaboks måtte vi desværre give op, og vi har spildt ca kr 14.500,- på ingenting. Brugerfladen og ...
spurgt 28 Feb, 2011 i Skyen » Debat om apps af legoland (760 points)
0
stemmer
5
svar
148
visninger
Man kan under registreringsintervaller på den enkelte medarbejder indsætte fra/til sag og fra/til aktivitet For at minimere fejlregistreringer vil jeg gerne på en intern sag kunne definere hvilke aktiviteter der kan registreres på. Hvis man f.eks i registreringintervallet taster det interne ...
spurgt 28 Feb, 2011 i Forslag » Projektstyring af Rene.Arpe (17,300 points)
0
stemmer
8
svar
121
visninger
Når nævnte funktion benyttes præsenteres jeg for et vindue med <em>alle</em> de nyligt indscannede bilag. Alle bilagene er markeret som anvend... Jeg skal så hver gang manuelt sidde og vælge ubehandlet status for dem alle, pånær det ene jeg skal bruge. ...
spurgt 25 Feb, 2011 i Spørgsmål » Indscanning af Nielsen (190 points)
0
stemmer
1
svar
75
visninger
Der er ingen søgemuligheder i Varesamlinger Kan man ikke lave samme søgemuligheder som f.eks. i Varekartotek ?
spurgt 25 Feb, 2011 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Rene.Arpe (17,300 points)
0
stemmer
3
svar
134
visninger
Når man under lager opretter en bestilling kan man ikke rette eller tilføje noget til varenavnet. Man kan kun indtaste varenr og så er vareteksten låst til at være det der står i varekartoteket Kan man ikke åbne op for at ...
spurgt 25 Feb, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af Rene.Arpe (17,300 points)
0
stemmer
3
svar
151
visninger
Når man opretter en leverandørfaktura får den automatisk dags dato som fakturadato. Hermed indsættes også valutakursen for denne dag og betalingsdato beregnes efter denne dag. Typisk er leverandørfakturaen ikke fra dags dato.... - så både valutakursen og betalingsdatoen skal rettes til ...
spurgt 25 Feb, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af Rene.Arpe (17,300 points)
0
stemmer
2
svar
90
visninger
Hej Når jeg opretter en adresse og indtaster postnummer, så kommer byen op - DET ER S... SMART. Men land forbliver blankt. Forslag: Når brugeren indtaster et postnummer som matcher jeres opslag, så angiv både byen og Danmark - Det sparer ...
spurgt 25 Feb, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af tuebarfod1 (4,270 points)
0
stemmer
10
svar
1560
visninger
Jeg forstår ikke at feltet har beskrivelsen/navnet, Øvrig ref. Jeg mener at det burde hedde RekvisitionsNr eller Kunde ordre nummer, det er et meget vigtigt felt og jeg vil anbefale at man som systemindstillingsparametre kan bestemme om det bør være påkrævet. ...
spurgt 24 Feb, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af tuebarfod1 (4,270 points)
0
stemmer
12
svar
152
visninger
På samme måde som man kan have leverandørvarenummer er en kundevarenummerfunktion nødvendig. Mange kunder bestiller varer ud fra deres eget interne varenummer og ikke fra vores som leverandør, i deres modtagelsesprocess er de ofte afhængige af at se deres interne nummer ...
spurgt 24 Feb, 2011 i Spørgsmål » Lager af tuebarfod1 (4,270 points)
0
stemmer
0
svar
212
visninger
Mange virksomheder vil gerne give en prøve på deres varer til nye potentielle kunder eller prøver af nye varer til eksisterende kunder. Hvis du har e-conomic med lagermodul, vil du selvfølgelig gerne notere varernes afgang fra varelageret, selvom kunden ikke skal ...
spurgt 24 Feb, 2011 i Skyen » Svends e-conomic tip af Svend C (5,110 points)
0
stemmer
4
svar
112
visninger
Jeg har oprettet en vare hvor der i varekartoteket er angivet en pris i SEK (valutapris) Jeg har en kunde som er i SEK og er tildelt en særprisliste (prisgruppe). Den omtalte vare som har en SEK pris i varekartoteket ER ...
0
stemmer
3
svar
50
visninger
Først vil jeg gerne sige DET ER ET SUPER GODT IMPORT VÆRKTØJ MEN, et par ting som ville gøre det endnu bedre: 1) En flueben som hedder ignorer linier med blanke nøgler, det er meget ofte når man eksporterer fra Excel ...
0
stemmer
1
svar
122
visninger
Jeg bruger danløn og er lige begyndt at bruge projektmodulet i e-conomic. Ved at bruge tidsstyring har jeg undveget nogle af mine fejlmuligheder i forbindelse med fakturering og løn. Jeg har fundet frem til funktionen medarbejderkort, hvor jeg kan se hver ...
spurgt 22 Feb, 2011 i Spørgsmål » Import og eksport af data af jkservice (380 points)
0
stemmer
2
svar
79
visninger
Når en bruger kun har adgang til faktua, lager og debitorer burde han også have adgang til rapporter. Altså rapporter uden adgang til finansen. Jeg må tilstå at det helt uden for min fantasi at dette ikke er muligt, og gør ...
spurgt 22 Feb, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af Philip (390 points)
overvejes× 144
i gang× 7
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”