forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Fleste stemmer

Her kan du se en liste over de indlæg, der har fået flest stemmer i gennem forummets historie.

Du kan som bruger give indlæggende stemmer, hvilket bestemmer dets rangering på forum samt spiller ind i vores samlede vurdering af efterspørgslen på indlægget.

0
stemmer
1
svar
59
visninger
Konvertér til leverandørbestilling er en helt smart feature. Jeg ønsker mig dog mulighed for at se på ordren hvilke varer som er på lager og som jeg ikke skal have med på bestillingen, kunne jeg se det og krydse de ønskede ...
spurgt 15 Jun, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af Christian Hoffmeyer (880 points)
0
stemmer
1
svar
74
visninger
Kan der tilføres en ekstra valgmulighed ved udskrivelse af ordrebekræftelse? I linjen Lev.dato. er man tvunget til at indtaste en dato, hvis man ønsker at kunne se disse på udskriftoversigten og den samlet ordrebeholdning. Jeg kunne ønske mig en ekstra linje, ...
spurgt 15 Jun, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af Stephan (120 points)
0
stemmer
7
svar
602
visninger
Hej Listeangivelse mv. er i dag en relativ stor byrde for mange virksomheder der har eksport indenfor EU, og som jeg kan se af E-conomics, så er alle informationerne og opsætning reelt på plads, og derfor vil en automatisering være en ...
spurgt 15 Jun, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af RevisorIT (570 points)
0
stemmer
1
svar
90
visninger
Hej Jeg har - som sikkert mange andre - tilskrevet renter og rykkergebyrer - hvor kunden så kun betaler fakturaen, og jeg vælger så ofte at slette renter og gebyrer. E-conomic har en udemærket video om dette på <a class="postlink" href="http://wiki.e-conomic.dk/rykker/find-og-tilbagefoer-rykkergebyr"> ...
spurgt 14 Jun, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af Leo Lund (4,110 points)
0
stemmer
1
svar
703
visninger
Hej Alle, Jeg sidder lige og forsøger at blive gode venner med economic. Jeg har noget egenkapital som skal bogføres og det har jeg gjort ved at kreditere 6120 og debitere 5820 - men er det rigtig gjort? hvordan får jeg ...
spurgt 14 Jun, 2011 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af Uniquelady (150 points)
0
stemmer
1
svar
255
visninger
Hej Jeg skal bogføre nogle sponserede varer og samtidig have nedskrevet lageret tilsvarende. Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg får det til at virke. Skal det laves som en faktura der lægger sig på reklamekonto med modkontering på varelageret, eller hvordan?
spurgt 10 Jun, 2011 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af andersmadsen (180 points)
0
stemmer
1
svar
396
visninger
Jeg bruger scanningsmodulet og syntes der fungere rigtigt godt. Nu har jeg imidlertid fundet ud af at bilags nr springer med manlende bilags nr. 3,6,16,17,18,23,24,25,35,38,39 - ialt 53 manglende nr. Det er både i bogførte bilag og kladden de springer. Har ...
spurgt 10 Jun, 2011 i Spørgsmål » Indscanning af Horn (690 points)
0
stemmer
5
svar
221
visninger
Jeg skal have nogle omkostninger på en sag som ikke skal viderefaktureres men stadig belaste sagen. Jeg har i min omkostningsgruppe valgt typen ikke fakturerbar men de beløb der registreres fremgår alligevel i Salgspris på sagskortet og venter på at blive ...
spurgt 10 Jun, 2011 i Forslag » Projektstyring af Rene.Arpe (17,300 points)
0
stemmer
3
svar
138
visninger
Hej Jeg er ny bruger på e-comonic og skal skrive min første faktura. Alle mine priser er i valuta og det er de priser jeg har tilbudt min kunde og de priser der skal stå på fakturaen, men det er klart, ...
spurgt 9 Jun, 2011 i Spørgsmål » Fakturalayout af MTS (190 points)
0
stemmer
6
svar
55
visninger
hej......... Hvis der er ændring - eksemplevis prisstigning - af særprisen på en eksisterende vare er man så nødt til at åbne hver eneste vare og ændre særprisen? Kan man ikke importerer en særpris når det er en ændring og ikke en nyoprettelse?
spurgt 9 Jun, 2011 i Spørgsmål » Import og eksport af data af Bolette (1,150 points)
0
stemmer
3
svar
52
visninger
Hej, Som det er nu kan varer differentieres i 2 dele - varegrupper og kategorier. Er det muligt at få lavet yderligere opdelingsmuligheder ihvertfald yderligere 2-3? mvh Susan
spurgt 9 Jun, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af sushou (730 points)
0
stemmer
8
svar
119
visninger
Varekartoteket indeholder både varegruppe og kategori, men man kan kun afgrænse på varegruppen i rapporten omsætningsstatistik. Kan I ændre til også at kunne afgrænse på kategori? mvh Susan
spurgt 9 Jun, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af sushou (730 points)
0
stemmer
1
svar
84
visninger
Når jeg bogfører indbetalinger med kontantrabat, forsvinder fakturaen fra åbne posteringer, men derefter står der på debitorens konto et åbent beløb i kredit svarende til den kontantrabat, kunden har fået? Debitoren har betalt indenfor det korrekte antal dage Jeg har tjekket ...
spurgt 9 Jun, 2011 i Spørgsmål » e-conomic generelt af sushou (730 points)
0
stemmer
1
svar
215
visninger
Der er i projektmodulet kun mulighed for at definere hvilken finanskonto evt. bevægelser skal bogføres på. Det ønskes at man derudover kan definere hvilken afdeling bevægelsen vedrører. Et eksempel kunne være at man gerne vil kunne registrere hvilken afdeling den interne/uproduktive ...
spurgt 9 Jun, 2011 i Forslag » Projektstyring af Rene.Arpe (17,300 points)
0
stemmer
1
svar
95
visninger
Har konsulenter siddende rundt omkring i landedistrikter og kunne tænke mig at hver enkelt kunne oprettes som brugere med følgende muligheder og begrænsninger: Muligheder: 1. kunne oprette kunder i eget distrikt 2. kunne redigere kundeoplysninger i eget distrikt 3. kunne oprette ...
spurgt 7 Jun, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af Preben Wichmann (270 points)
0
stemmer
8
svar
212
visninger
Hej, Er det ikke muligt at finde en løsning, så APIet kan understøtte matrix-lagerdelen, så man kan få varianter/kategori ud og ind i sin web-shop/B2B/Sales Agent portal??? Vi har været med ombord på EC de sidste ca. 7 år, og er ...
spurgt 7 Jun, 2011 i Spørgsmål » Teknik og drift af N Kjaer (350 points)
0
stemmer
1
svar
118
visninger
Vi vil gerne kunne tilmelde vores abonnementskunder til PBS, dvs. at vi skal kunne indtaste kundens CPR-nummer og kontonummer. Dette skal kunne udlæses på en fil til PBS. Fordelen ved dette er, at vi allerede ved aftalens indgåelse sikrer os, at ...
spurgt 6 Jun, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af Hanna Beck (150 points)
0
stemmer
3
svar
113
visninger
Hej Jeg har oplevet at kunder fra udlandet har skrevet til post@e-conomic.dk som jo er afsender email på vores fakturaer. Jeg ved godt, at besvar-email adressen er vores egen, men kunder går nogen gange ind i egenskaber og der finder de ...
spurgt 6 Jun, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af Nr1Lis (160 points)
0
stemmer
3
svar
567
visninger
Er der nogen som har prøvet at bruge e-conomics webinterface (ikke appen) på en Ipad ? Virker det i den forstand at man fx kan oprette og afsende en faktura ? Sagen er den at jeg overvejer at anskaffe en Ipad, ...
spurgt 5 Jun, 2011 i Spørgsmål » Mac-brugere af askholme (320 points)
0
stemmer
0
svar
371
visninger
Hos e-conomic onlineregnskab oplever vi at flere og flere ønsker at indscanne deres bilag. Til dette formål har vi et indscanningsmodul. Idéen med indscanning er at bilagene opbevares elektronisk sammen med dit bogholderi. Det gør at det er nemt at finde ...
spurgt 4 Jun, 2011 i Skyen » Svends e-conomic tip af Svend C (5,110 points)
i gang× 9
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”