Indlæg med fleste stemmer under Spørgsmål

+5
stemmer
3
svar
238
visninger
Et stort ønske er at der i export af data også kommer en tabel med selve abonnementerne? I gav mig lidt håb om dette da jeg besøgte Jer på Admiral.
spurgt 19 Mar, 2014 i Forslag » e-conomic generelt af ctorp (2,110 points)
+5
stemmer
3
svar
336
visninger
Alt for mange muse klik!!! Det ville være dejligt hvis der kunne tænkes lidt mere i userbility og mindre klik med musen. Et par eksempler - er slet ikke udtømmende - der er masser af eksempler på potentielle forbedringer. Ny leverandørfaktura: ...
spurgt 28 Feb, 2014 i Forslag » e-conomic generelt af Chris (240 points)
+5
stemmer
1
svar
258
visninger
Nu skal vi gå ud af ordrebilledet og ind i oversigten for at overføre en ordre til levering - en funktion ønskes hvor vi kan klikke overfør inde på den enkelte ordre.
spurgt 12 Feb, 2014 i Forslag » Lager af Christian Hoffmeyer (1,030 points)
+5
stemmer
4
svar
526
visninger
Når nu vi fremsender elektronisk faktura, er der et tekstfeld til en besked i e-mailen. Som det er nu, så bliver vi nødttil at åbne et andet dokument med vores forskellige standad hilsener, kopierer dette og indsætte det i tekstfeldtet, en ...
spurgt 4 Feb, 2014 i Forslag » Salg af Lars Guldborg (170 points)
+5
stemmer
2
svar
666
visninger
Jeg bruger ofte at Bogføre enkeltposter i en kladde for at rydde de posteringer væk som jeg er helt sikre på. Det irriterer mig at skulle sidde og bogføre mellem dato 1 og dato 2, som det sker i dag. Min ...
spurgt 22 Okt, 2013 i Forslag » e-conomic generelt af henrikk (410 points)
+5
stemmer
2
svar
234
visninger
Vi har både dansk, engelsk og tysktalende kunder. Gemte tekster ved f.eks. email af ordre, faktura, rykker er kun på et sprog. Derfor bruger vi meget tid på at sidde og skrive disse tekster om og om igen. Varianter af produkter ...
spurgt 18 Okt, 2013 i Forslag » e-conomic generelt af qabi (1,090 points)
+5
stemmer
2
svar
181
visninger
Hej Ønske at der fremhæves tydligere hvis der er note på kunde. Vi bruger noten hvis kunden har specielt ønske om hvor varen aflæsset / stilles, derfor tydeligt tegn eks. farveændring af hele note tegnet. Med venlig hilsen Jeanette Andersen
spurgt 29 Sep, 2013 i Forslag » e-conomic generelt af Jeanette PA0307 (710 points)
+5
stemmer
2
svar
442
visninger
Hej E-conomic Lige pt ændre jeg manuelt indholdet af emailen og emnefeltet ud fra om det er rykker 1, 2 eller 3 som jeg sender ud. Det ville være super godt hvis man kunne gemme flere email skabeloner når man skal ...
spurgt 23 Sep, 2013 i Forslag » e-conomic generelt af Badgeland (1,970 points)
+5
stemmer
1
svar
428
visninger
Jeg vil gerne bede economic komme med et klart svar på: 1. består lager modulet som et produkt? 2. skal vi forvente at i genoptager udviklingen på dette modul som vi jo er nogen der betaler for? hvis ja hvornår? i ...
spurgt 28 Jul, 2013 i Forslag » Lager af abp (2,880 points)
+5
stemmer
2
svar
273
visninger
Hej Er jeg den eneste der syntes det er et problem, at der kun regnes med 2 decimaler? Vi har en del kunder der betaler i både euro og US dollars og her giver det rimelig store afvigelser. Er det noget der muligvis kan blive lavet om? Susan
spurgt 10 Jul, 2013 i Forslag » e-conomic generelt af susan (220 points)
+5
stemmer
2
svar
492
visninger
Det er nu ikke længere muligt at overstyre FORFALDSDATO, når man bogfører en Kreditorfaktura i Kassekladden under Bogføring. Det giver et problem, især hvis jeg i samme linje vil bogføre betalingen; så kommer den på en forkert dato. Vil I venligst rette det?
spurgt 14 Jun, 2013 i Forslag » e-conomic generelt af A B Consult (2,060 points)
+5
stemmer
2
svar
323
visninger
Hej, Jeg har ofte brug for at kopiere en tidligere fremsendt faktura. Det sker også, at der skal krediteres. Pt skal man ind i arkiv og søge på debitor og den rette periode, finde den pågældende faktura og derefter "kopier" eller ...
spurgt 27 Maj, 2013 i Forslag » e-conomic generelt af Rawbite 248481 (230 points)
+5
stemmer
3
svar
217
visninger
Jeg foreslår at fjerne (eller hæve) maksimum på 8 kolonner i Rapport/Afdelingsregnskab. Min udfordring er, at jeg med 41 afdelinger skal sidde og copy-paste en del (5 gange), for at få en læsbar opstilling i excel. Når rapporten køres afleveres nemlig ...
spurgt 18 Feb, 2013 i Forslag » Dimension (afdelinger) af KennethBK (220 points)
+5
stemmer
2
svar
272
visninger
Hvor ville det dog være utrolig meget nemmere, hvis man kunne angive rabat i kroner i stedet for procent. Min e-conomic løsning er integreret med min netbutik, og når jeg har solgt varer på tilbud, bliver de oprettet som igangværende fakturaer ...
spurgt 13 Feb, 2013 i Forslag » Salg af Bawser (170 points)
+5
stemmer
6
svar
3021
visninger
Hej, Jeg vil gerne foreslå at e-conomic laver en integration - en gang for alle - til https://zapier.com/ Det vil over tid sikkert kunne hjælpe mange af dem der spørger om hjælp med integration til det ene eller andet uden at ...
spurgt 5 Feb, 2013 i Skyen » Debat om apps af frozengnu (940 points)
+5
stemmer
14
svar
552
visninger
Hej Jeg har rigtig meget brug for at kunne vedhæfte et indscannet dokument til en EAN faktura. Vil der blive mulighed for det i overskuelig fremtid Mvh Helle B.
spurgt 18 Jun, 2011 i Forslag » Bilagshåndtering af Helle B (1,640 points)
+4
stemmer
2
svar
87
visninger
Nu har I givet os et nyt skærmbillede, når vi skal bogføre fra indscannede bilag. Funktionen slår direkte op i de indscannede bilag, hvor bilagene nu er indordnet efter en af flg. sorteringsmuligheder: Dato, Navn, Afsender og Note. Dertil kommer sorteringen: ...
spurgt 10 Jan i Forslag » Bilagshåndtering af Erik Jensen (25,480 points)
+4
stemmer
2
svar
105
visninger
Hej Jeg kunne godt tænke mig at man kunne rette en tekst på en linie i direkte i kassekladden i stedet for man skal ind i redigeringsfeltet. Endvidere ville det være rigtigt rart hvis man kunne rette en tekst i allerede ...
spurgt 22 Nov, 2019 i Forslag » e-conomic generelt af Rikke Toft (200 points)
+4
stemmer
3
svar
96
visninger
Når jeg trækker posteringer over fra bankafstemningen til den "første kassekladde" så retter jeg nogen gange i teksten som der overføres fra banken. F.eks. hvis debitor betaler et forkert beløb eller betaler en faktura dobbelt, så skriver jeg det i teksten, ...
spurgt 1 Nov, 2019 i Forslag » e-conomic generelt af SH bogføring (1,090 points)
+4
stemmer
1
svar
126
visninger
Vil det være muligt at lave en funktion, hvor man kan tilføje det samme bilag til flere bilagsnumre, så man er fri for at tilføje det samme bilag flere gange? Så man kunne vælge at et bilag skulle bruges til bilagsnummer ...
spurgt 23 Okt, 2019 i Forslag » e-conomic generelt af Kamilla (170 points)