forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Indlæg med fleste stemmer under Spørgsmål

+5
stemmer
3
svar
637
visninger
Hej e-cocnomic Det er ganske smukt, at vi kan genfremsende faktura fra "åbne poster", tak for det. Men, mer' vil have mer'. Kan vi også få lov til "kopier og vend" (kreditere), også fra "åbne poster". Det vil give et fedt ...
spurgt 30 Sep, 2015 i Forslag » e-conomic generelt af e-consultic (7,640 points)
+5
stemmer
1
svar
330
visninger
Når der udstedes en rykker, burde renter og gebyrer fra denne rykker efterfølgende kun kunne rykkes for, når der samtidig bliver rykket for den faktura som rykkeren vedrørte i første omgang. I dag dukker renter og gebyrer fra første rykker op ...
spurgt 28 Sep, 2015 i Forslag » Andet af nem-hr (220 points)
+5
stemmer
4
svar
335
visninger
Hej E-conomic. Vedr. ordre status. Som det er lige nu, kan man trække en ordre status over alle de ordre man har liggende, men for at få det samlede beløb, er man nød til at udlæse listen til excel, hvor efter ...
spurgt 15 Apr, 2015 i Forslag » e-conomic generelt af henandersen (200 points)
+5
stemmer
5
svar
747
visninger
Kære e-conomic, Jeg har gennem tiden hjulpet rigtig mange af jeres kunder med at få lageret rettet op. Ofte skyldes det, at de ikke har fået lagt en vejl. kostpris på varerne, da de oprettede disse. Hvis de så er startet ...
spurgt 10 Mar, 2015 i Forslag » e-conomic generelt af Økomatch (2,890 points)
+5
stemmer
4
svar
323
visninger
Hej e-conomic I forlængelse af Forslag: Vælg mellem Ubehandlede eller Vedhæft lokal fil, skrev jeg at, ".. så ligger det automatisk klar..". Vi videresender mange af de faktura e-mails vi modtager, hvori der er vedhæftet faktura som PDF. Dejlig nemt, at ...
spurgt 6 Mar, 2015 i Forslag » Indscanning af flexsus (650 points)
+5
stemmer
5
svar
332
visninger
Hej Når jeg bogfører og/eller gemmer linjer i vareleverandørfaktura, lagerflyt og reguleringslinjer, så sker det nogle gange at, e-conomic ændrer på lokationen, sådan at jeg enten flytter varerne fra lokation 8 til lokation 8 (dvs. at varerne ikke bliver flyttet). Andre ...
spurgt 2 Mar, 2015 i Forslag » Lager af Bjørn Holm (3,270 points)
+5
stemmer
4
svar
160
visninger
Det kunne være rart om evt. notat blev vist (evt. som popup) ved oprettelse af ny ordre på kunder med notat tilknyttet.
spurgt 2 Mar, 2015 i Forslag » e-conomic generelt af Peter Ø (310 points)
+5
stemmer
2
svar
243
visninger
Hej E-conomic E-conomic har en stor mangel, hvor jeg ofte støder hovedet mod loftet, når jeg skal supporte en kunde. Der er i E-conomic ikke mulighed for at udfylde brugerdefinerede kundefelter - f.eks. til stor gavn ved fremtidige søgninger i kundesegmenter. ...
spurgt 12 Feb, 2015 i Forslag » e-conomic generelt af Jens Kirk (7,880 points)
+5
stemmer
4
svar
265
visninger
Hej E-conomic Har I mulighed for at udbygge systemet, så man kan låse / frakoble betalingsbetingelser, som ikke længere anvendes? Hos firmaer, som har været hos jer lidt tid, står der let flere gamle betalings-betingelser, som vi / de ikke kan ...
spurgt 6 Feb, 2015 i Forslag » e-conomic generelt af Jens Kirk (7,880 points)
+5
stemmer
2
svar
496
visninger
Jeg vil tillade mig, at skrive herinde, fordi jeg i går blev ringet op af Economic angående nye priser fra 2015. Vi betaler i dag kr. 318,- pr måned, dette vil stige med ca. kr. 250,- Jeg husker faktisk ikke den ...
spurgt 16 Dec, 2014 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Tom Nygaard (360 points)
+5
stemmer
4
svar
463
visninger
Hejsa, Det burde være sådan at man kan tilknytte en vare til en leverandør. Især når man bruger mange leverandører eller alle medarbejdere ikke er produkt nørder kan det være svært at se hvor varen kommer fra. Det er jo et ...
spurgt 25 Nov, 2014 i Forslag » Lager af jf_gbm-solutions.com (480 points)
+5
stemmer
2
svar
235
visninger
Ikke modtaget [lukket]
Det ville være rigtig smart og god service, hvis jeg øjeblikkeligt fik besked om at en faktura ikke var afsendt/ikke modtaget. Lige nu skal man selv holde øje via "Sendt" - det er ikke særlig smart. Tænker at det må være ...
spurgt 17 Nov, 2014 i Forslag » Teknik og drift af Megamedia (200 points)
+5
stemmer
3
svar
779
visninger
Hej E-conomic, Jeg kan se i forum at der siden 2013 er spurgt til, hvornår der kommer en løsning på at kunne sende rykkere til det offentlige via EAN. Jeg har netop fået bekræftet at der fortsat ikke findes en løsning, ...
spurgt 14 Nov, 2014 i Forslag » e-conomic generelt af brandtmar (170 points)
+5
stemmer
3
svar
341
visninger
Hej E-Conomic Jeg efterspørger en feature der kan bogføre finanspostering sammen med en leverandørfaktura, for det sker altså tit, at der på en faktura med varer der skal lægges på lager, også er varer eller ydelser, som ikke skal på lager, ...
spurgt 10 Nov, 2014 i Forslag » Lager af 288708 (320 points)
+5
stemmer
3
svar
162
visninger
Et sammentællingfelt /sum vil være dejligt , når man skal udligne leverandør faktura eks: en betaling - 5 faktura , så man kan se om saldoen bliver nul, nu bruger jeg regnemaskinen. men det er noget nemmere at fjerne eller sætte ...
spurgt 29 Okt, 2014 i Forslag » e-conomic generelt af Vibeke Dam (170 points)
+5
stemmer
2
svar
229
visninger
Hej E-conomic Hvis man ikke er ualmindelig erfaren eller har en model at støtte sig til, vil man lynhurtigt få oprettet omkostnings- og aktivitetsnumre i en uhensigtsmæssig rækkefølge i projekt. Det vil gøre projektet uoverskueligt og give en besværlig og/eller fejlagtig ...
spurgt 3 Sep, 2014 i Forslag » Projektstyring af e-consultic (7,640 points)
+5
stemmer
3
svar
299
visninger
Hej Det er virkelig irriterende at man kun finder fejlede faktuarer under "Sendt" under "Fakturering". Når jeg har lavet en faktura glemmer jeg alt om den indtil den forfalder. Går i øvrigt udfra at elektronisk afsendelse til kendte og tidligere benyttede ...
spurgt 7 Jul, 2014 i Forslag » Andet af kimbiel (210 points)
+5
stemmer
1
svar
252
visninger
Det kunne være rigtig smart hvis man kunne få billeder på de vare man har vare nr på så når man laver en faktura på sig ipad at der var et billede af de vare. ved man kan i c5.
spurgt 19 Maj, 2014 i Forslag » e-conomic generelt af martin ms (200 points)
+5
stemmer
2
svar
293
visninger
e-conomic forstår ikke de professionelle kunder, og de professionelle kunder forstår ikke e-conomic. Hvem skal gi´ sig, eller skal vi resignere og finde noget andet?
spurgt 11 Maj, 2014 i Forslag » e-conomic generelt af Erik Jensen (24,090 points)
+5
stemmer
2
svar
248
visninger
Tidligere kunne vi indtaste momsnummer hvorefter e-conomic selv hentede debitor oplysninger, såfremt de var tilgængelige i CVR. Udover det vil være rart dette fungerede igen, så ville det være en naturlig fortsættelse at I data istedet blev hentet hos VIES - ...
spurgt 1 Maj, 2014 i Forslag » e-conomic generelt af medietek (770 points)
overvejes× 122
i gang× 7
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”