forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Indlæg med fleste stemmer under Spørgsmål

+5
stemmer
3
svar
97
visninger
Hej, Jeg betaler regninger fra e-conomic og mangler en funktion, hvor man kan kopiere en betaling. Lige nu kan man kun rette eller slette en betaling. Det kunne være så fedt, hvis man kunne kopiere en betaling, da jeg ofte får ...
spurgt 16 Apr i Forslag » e-conomic generelt af od (360 points)
+5
stemmer
2
svar
141
visninger
Jeg har i dag fået en besked fra en kunde, at jeg fremadrettet skal sende fakturaer/kreditnotaer til mailadresse A, da de indfører et automatiseret system til håndtering af leverandørfakturaer. Kontoudtog mv. skal fremadrettet sendes til mailadresse B. Dette kan systemet ikke ...
spurgt 16 Jan i Forslag » e-conomic generelt af AnnetteMarie (210 points)
+5
stemmer
1
svar
94
visninger
Kære e-conomic Vi har flere gange erfaret at der kommer uaktuelle og gamle kundeoplysninger med, når der kopieres fra arkiv. Der bliver fejlagtig taget kopi af fx. gamle adresser og data på kunden. Det burde være kundens aktuelle data der kopieres ...
spurgt 12 Dec, 2018 i Forslag » e-conomic generelt af subcolor (580 points)
+5
stemmer
1
svar
184
visninger
Hvis man nu har en kunde som har flere fakturaer igang og man ønsker at sende en rykker på en spc. faktura, er dette ikke muligt idag, for her tager systemet automatisk alle de ikke betalte faktura fra kunden og ligger ...
spurgt 4 Dec, 2018 i Forslag » e-conomic generelt af Din Bedemand BJ (170 points)
+5
stemmer
1
svar
67
visninger
Hej Vi har en del kunder som har bankkonti i forskellige valuta. Derfor vil det være en idé hvis det fremdarettet bliver en mulighed at man måske kan indlæse bankkonti i valuta. Det vil mindske vores administrative tid og gøre bankafstemningsmodulet ...
spurgt 12 Okt, 2018 i Forslag » Andet af ChristinaDanaccount (170 points)
+5
stemmer
1
svar
670
visninger
Mulighed for at afstemme balancekonti. For at få overblik over bl.a. periodiseringer for skyldige/tilgodehavende poster/tilbageførsler på balancekonti med mange posteringer, skal vi pt. eksportere til Excel og afstemme manuelt. Samme øvelse skal laves ved næste måneds afstemninger, hvor der måske stadig ...
spurgt 15 Aug, 2018 i Forslag » e-conomic generelt af Malene H. Egelund (170 points)
+5
stemmer
2
svar
161
visninger
Hej e-conomic Under fanen Hjem, viser i et meget fint overblik over ubetalte fakturaer (debitor), i to ruder. En liste med Total, Forfalden under 15 dage, og forfalden over 15 dage. Endvidere en graf der er rigtig fin. Kunne der ikke ...
spurgt 26 Jan, 2018 i Forslag » e-conomic generelt af obn (190 points)
+5
stemmer
2
svar
190
visninger
Der er mange kunder hos os der gerne vil have sendt faktura til en helt speciel fakturamail i deres firma, og som IKKE ønsker at en ordres kontakperson forstyrres med en faktura (ja mystisk nok, men vi har jævenlig henvendelser på ...
spurgt 22 Nov, 2017 i Forslag » e-conomic generelt af subcolor (580 points)
+5
stemmer
1
svar
233
visninger
Hej Jeg kan ikke se at jeg kan tilføje afdeling når jeg bruger smart inbox. Dette er en stor mangel, da jeg så skal åbne hver enkel linie i kassekladden for at tilføje dette... MEGET besværligt VH Susanne
spurgt 18 Okt, 2017 i Spørgsmål » e-conomic generelt af sga1960@gmail.com (280 points)
+5
stemmer
1
svar
150
visninger
Det kunne være godt hvis der til højre for feltet konto i overfør til kassekladde var en knap som giver adgang til fordelingsskabelonerne, da det er alt for arbejdskrævende først at skulle overføre til kassekladde og så derefter skal ind i ...
spurgt 12 Okt, 2017 i Forslag » e-conomic generelt af SusanPradsgaard (1,030 points)
+5
stemmer
3
svar
390
visninger
Det er jo helt sindssygt at der findes et stregkodefelt som man kan udfylde på varerne i e-conomic, men man kan ikke bruge dem til at identificere varen.... man kan kun søge på varenummer og varenavn. når nu feltet er der ...
spurgt 9 Aug, 2017 i Forslag » e-conomic generelt af Run (520 points)
+5
stemmer
1
svar
121
visninger
Hej :-) Det kunne være dejligt, at vi kunne vælge en bestemt kassekladde som tingene skulle ryge ind i. Vil I udbygge det?
spurgt 7 Aug, 2017 i Forslag » Indscanning af Jens Kirk (7,880 points)
+5
stemmer
2
svar
184
visninger
Jeg får ofte kvitteringer per mail hvor selve kvitteringen ikke er vedhæftet, men bare er selve mailen. Det ville være rigtigt smart hvis indscanningsmodulet brugte emails uden vedhæftede filer, som selve bilaget. F.eks. sender rigtigt mange online tjenester samt webshops kvitteringer ...
spurgt 4 Jul, 2017 i Forslag » Indscanning af dnlmzw (170 points)
+5
stemmer
2
svar
350
visninger
Jeg har netop skiftet en af mine kunder til fra C5 til E-conomic i håb om at nemmere bankafstemning mm. Til min store overraskelse kan jeg ikke afstemme deres bankkonti i anden valuta. Bankposter bliver indlæst i valuta, så alle tallene ...
spurgt 2 Maj, 2017 i Forslag » e-conomic generelt af Mette1 (170 points)
+5
stemmer
3
svar
205
visninger
Efter samtale med support blev vi enige om, at jeg skulle lægge forslaget ind her. Jeg savner, at når man sidder og arbejder i kassekladden og ikke bogfører med det samme - at ved f.eks betaling, at udligningen bliver markeret på ...
spurgt 27 Apr, 2017 i Forslag » e-conomic generelt af Mette313 (190 points)
+5
stemmer
1
svar
403
visninger
Kunne man ikke lave en funktion der automatisk bogfører en øredifference når man udligner ? Et eksempel: Fakturaen fx lyder på 8.029,06 og indbetalingen er på 8.029,05 - når man udligner de 2 kommer den normale tjek-boks. "vil du udligne de ...
spurgt 13 Sep, 2016 i Forslag » e-conomic generelt af Rene.Arpe (17,300 points)
+5
stemmer
1
svar
384
visninger
Hej E-conomic Hos Dinero er PDF-værdi-udtræk indbygget, hvorimod hos E-conomic skal man ud og have eksterne systemer til at udtrække værdierne. I Dinero er det legende let og man smider blot PDF'erne over, mens det i E-conomic er nødvendigt med 3. ...
spurgt 16 Aug, 2016 i Forslag » e-conomic generelt af Jens Kirk (7,880 points)
+5
stemmer
4
svar
673
visninger
Kære e-conomic Vi skal have liste over alle bilag, hvor der mangler et vedhæftet bilag. Man kan ikke får et hurtig overblik over, for der mangler en funktion til dette. En mulig løsning jeg har fået fra jeres teknisk support var, ...
spurgt 29 Jul, 2016 i Forslag » e-conomic generelt af Flyforsinkelse.dk (200 points)
+5
stemmer
4
svar
210
visninger
Hej E-conomic Nogle steder inter-linker I og andre steder gør I ikke. E-conomic kunne blive bundet bedre sammen og derved blive så meget nemmere og hurtigere at navigere rundt i, hvis I generelt inter-linkede på jeres sider. Dvs. forbandt objekterne (kunder, ...
spurgt 28 Maj, 2016 i Forslag » e-conomic generelt af Jens Kirk (7,880 points)
+5
stemmer
2
svar
481
visninger
Hej E-conomic Kan det blive muligt at arkivere gamle abonnementer uden at skulle slette dem? Vi kommer til at have mange abonnementer, så det ville være en utroligt stor fordel for os (og alle andre kunder, som kører med abonnementer), hvis ...
spurgt 25 Jan, 2016 i Forslag » Abonnement af Jens Kirk (7,880 points)
overvejes× 103
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”