forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Seneste indlæg i Import og eksport af data

0
stemmer
7
svar
537
visninger
En af mine kunder kører en gammel slæde af Concorde (vistnok versionen før den kom til at hedde C5). Mener at have set en video hvor man demonstrerer integrationsprocessen omkring Concorde/C5, men har ikke kunnet genfinde denne. Findes der noget specifik ...
spurgt 24 Maj, 2011 i Spørgsmål » Import og eksport af data af mlun (320 points)
0
stemmer
2
svar
42
visninger
Hej Jeg indtaster alle mine kreditorfakturaer i Excel - hvorefter jeg importere til en kassekladde i e-conomic. Nu har jeg fået en Canadisk leverandør - dvs. den vil jeg selvfølgelig gerne have ind i CAD. Men - i import skal jeg ...
spurgt 4 Mar, 2011 i Spørgsmål » Import og eksport af data af Leo Lund (4,110 points)
0
stemmer
1
svar
78
visninger
Hej I forbindelse med indlæsning af kreditorfakturaer via excel kobles bankkontoen, som fremgår af kreditoren, ikke direkte op i kassekladen. Man er nødsaget til at gå ind på hver enkelt kreditorfaktura linie og vælge kreditornummeret igen via en søgning på kreditorer, ...
spurgt 2 Mar, 2011 i Spørgsmål » Import og eksport af data af lei (170 points)
0
stemmer
1
svar
112
visninger
Jeg bruger danløn og er lige begyndt at bruge projektmodulet i e-conomic. Ved at bruge tidsstyring har jeg undveget nogle af mine fejlmuligheder i forbindelse med fakturering og løn. Jeg har fundet frem til funktionen medarbejderkort, hvor jeg kan se hver ...
spurgt 22 Feb, 2011 i Spørgsmål » Import og eksport af data af jkservice (380 points)
0
stemmer
3
svar
444
visninger
Hej Før jeg skifter over til E-conomic, så vil jeg lige sikre mig at systemet også kan opfylde mine behov, særligt omkring indlæsning af posteringer. Jeg indlæser i dag bankposteringer i C5 kassekladden, da jeg har relativt mange posteringer. Jeg ønsker ...
spurgt 3 Feb, 2011 i Spørgsmål » Import og eksport af data af RevisorIT (570 points)
0
stemmer
1
svar
151
visninger
Hej, Er det muligt at exportere alle vare til en csv fil, og hvordan
spurgt 10 Nov, 2010 i Spørgsmål » Import og eksport af data af RentCalC (150 points)
0
stemmer
8
svar
143
visninger
Tror I der kommer en mulighed for at importere varelinjer/fakturaer? Gerne på øverste niveau så der i importfilen også skal stå debitorens nummer så man kan importere mange forskellige debitors varer på én gang. Min tanke er at importere nogle solgte ...
spurgt 5 Nov, 2010 i Spørgsmål » Import og eksport af data af jesperkjeldsen (950 points)
0
stemmer
1
svar
47
visninger
Kan jeg eksportere indtastede posteringer - fra: Bogføring > Leverandør faktura > Opret postering, således at jeg kan importer data´en ind i webbank og derved undgå at skulle taste betalingerne 2 gange ... ? Mvh. Lars Johansen
spurgt 20 Okt, 2010 i Spørgsmål » Import og eksport af data af Clars (200 points)
0
stemmer
18
svar
900
visninger
Jeg vil gerne importere data fra DataLøn til e-conomic, men når jeg følger vejledningerne, så kommer der ingen data over. Kan I hjælpe ?
spurgt 17 Aug, 2010 i Spørgsmål » Import og eksport af data af isfugl (150 points)
0
stemmer
4
svar
208
visninger
Når jeg exporterer Rapport > Kundeliste, så får jeg ikke kontaktpersoner med som er oprettet under hver kunde. Hvordan får jeg eksporterer kontaktinformationer? Jeg har min. brug for email adressen, men også gerne navnet ... Tak
spurgt 12 Aug, 2010 i Spørgsmål » Import og eksport af data af Jesper Frier (1,020 points)
0
stemmer
3
svar
159
visninger
Hej alle, Mit spørgsmål er sikkert noget af det meste basale, men jeg er helt ny i faget, både hvad angår e-conomic og generel regnskab. Jeg skal have rettet min selvangivelse, og for at gøre det, har en medarbejder hos SKAT, ...
spurgt 11 Aug, 2010 i Spørgsmål » Import og eksport af data af Thomas Jensen (190 points)
+1
stemme
7
svar
5404
visninger
Er der nogen der ved hvordan man importer posteringer fra c5
spurgt 27 Jul, 2010 i Spørgsmål » Import og eksport af data af bette0233 (200 points)
0
stemmer
6
svar
636
visninger
Jeg er for nylig blevet oprettet som administrator i e-conomic, har førhen kun brugt programmet som almindelig bruger. Jeg har oprettet min første virksomhed med administratorfakturering og skal have oprettet nr. 2. Er der en nem måde at kopiere kontoplan fra ...
spurgt 23 Jul, 2010 i Spørgsmål » Import og eksport af data af Blaabjerg Bogføring (550 points)
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”