forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Seneste indlæg i e-conomic generelt

0
stemmer
0
svar
28
visninger
Hej Jeg skal oprette en ny kunde - en svensk kunde. Jeg var så naiv at tro, at jeg kunne oprette kunden med det svenske VAT nummer som kundenr.. Men det kan jeg så ikke, da det består af 2 bogstaver ...
spurgt 2 dage siden i Spørgsmål » e-conomic generelt af TIO (140 points)
0
stemmer
0
svar
19
visninger
Hvorfor er det ikke muligt at have tilbudsnr som dynamisk felt, når man har både ordrenr og fakturanr.
spurgt 5 dage siden i Spørgsmål » e-conomic generelt af Bryde (120 points)
0
stemmer
0
svar
8
visninger
Hej Kan man ikke overføre bankoplysninger på en kunde således man kan afregne en kreditnota direkte fra e-conomic ? Ligesom man betaler en leverandør via filoverførsel til bank. /Marlene
spurgt 5 dage siden i Spørgsmål » e-conomic generelt af Marlene9370 (120 points)
+1
stemme
1
svar
30
visninger
Jeg har spurgt til følgende de sidste 3 år. - hvornår er det muligt at tilknytte enheder på andre sprog til det enkelte produkt - evt. i sproglag hvor vi i forvejen har mulighed for at lave en engelsk/tysk tekst for ...
spurgt 12 Aug i Spørgsmål » e-conomic generelt af runegolf (460 points)
0
stemmer
1
svar
20
visninger
Hej. Hvilken kontoplan vi i anbefale til en idræts/veterans forening? Der bliver ikke betalt løn til nogle, og vi kan ikke trække moms fra. Synes nemlig ikke jeg kan finde en plan som passer godt til dette. På forhånd tak for hjælpen.
spurgt 11 Aug i Spørgsmål » e-conomic generelt af Lind168 (120 points)
0
stemmer
1
svar
43
visninger
Hej Jeg kan død og pine ikke for EC til at aflæse mine bilag. Den bliver ved med at snurre med "aflæser". Er der andre med dette problem eller er der noget jeg helt at misset. Vh Trine
spurgt 6 Aug i Spørgsmål » e-conomic generelt af Trine2011 (120 points)
0
stemmer
2
svar
69
visninger
I årevis har der været debat om muligheden for at give en fakturarabat. Har netop læst e-conomics anvisning på hvordan man angiver en faktura rabat. Det får mig til at spørge: Hvor dumme tror i egentlig jeres kunder er ? Det ...
spurgt 4 Aug i Spørgsmål » e-conomic generelt af Jimmy Pedersen (120 points)
0
stemmer
1
svar
64
visninger
Hej, Hvorfor er sum konti for omsætning, vareforbrug etc. oprettet med typen totalFrom og ikke sumInterval i jeres standard kontoplan? Det giver unødvendige udfordringer, når man skal arbejde videre med data i rapportering, at man ikke kan skelne disse fra de ...
spurgt 24 Jul i Spørgsmål » e-conomic generelt af Winther Dueholm (120 points)
0
stemmer
1
svar
48
visninger
Jeg vil gerne lægge medlemmerne af vores forening i en database kunder/abonnenter, men kan ikke se, om det er muligt at udskrive f.eks en exel-fil til brug for udsendelse af medlemsblad. Der er sikkert nogen af jer der har en genial løsning. Hører gerne.
spurgt 23 Jul i Spørgsmål » e-conomic generelt af Ann Nørrestrand (120 points)
+2
stemmer
1
svar
53
visninger
Genvejstaster / Lortemus/funktion I ændrede rund i søgefunktionen ved eks. ny ordrelinje under odre eller fakturalinje for nogle år siden. Når nu man har 900 varelinjer og man bruger varenummer direkte - eks. 32 og skriver det i varenummer, så kommer ...
spurgt 16 Jul i Spørgsmål » e-conomic generelt af Reparo ApS (180 points)
0
stemmer
1
svar
41
visninger
Der er vist et eller andet problem der gør at importen af CSV filer i bankafstemning i øjeblikket er helt ufatteligt langsomt - det kan tage over et minut fra man trykker importer CSV til importvinduet åbner. Problemet opstod kort tid ...
spurgt 10 Jul i Spørgsmål » e-conomic generelt af Helge Abrahamson (2,720 points)
+3
stemmer
2
svar
80
visninger
Er jeg den eneste som ikke er fan af den nye smart inbox? Siden jeg overgik til det nye smart inbox, synes jeg kun det er blevet dårligere og dårligere. Jeg har KÆMPE problemer med at få vist bilagene i min ...
spurgt 9 Jul i Spørgsmål » e-conomic generelt af TBOFFICE (250 points)
+3
stemmer
2
svar
98
visninger
Jeg håber virkelig, at i hurtigst muligt vil sørge for, at man kan se sine bilag i jeres "Smart" inbox. Det er en virkelig tidskrævende og uholdbar opdatering i har lavet, man skal trykke sig ind på, hver enkelt bilag for ...
spurgt 2 Jul i Spørgsmål » e-conomic generelt af Natasja Elm (200 points)
+2
stemmer
1
svar
93
visninger
Kære E-Conomic Jeg forstår ikke jeres nye layout på Smart inbox. Det besværliggøre arbejdet med registrering/bogføring af bilag. Det kan ikke passe, at man for at se bilag, skal ind på hver enkelt linie, samtidigt er billedet så småt, at man ...
spurgt 1 Jul i Spørgsmål » e-conomic generelt af Karinml (180 points)
0
stemmer
1
svar
54
visninger
Hej Nu her efter små 14 dage efter man opdateret systemet, således man kan ligge flere fakturaer på samme bilag, vil jeg gerne hører ad hvorledes man nu kan kontrollere, at det er den/de korrekte fakturaer man vedhæfteter sit bilag? (Har ...
spurgt 1 Jul i Spørgsmål » e-conomic generelt af Greatdanes (480 points)
0
stemmer
2
svar
86
visninger
Hej, Vi har regnskabsår jan til dec. Hvert år i januar har jeg en række fakturaer som skal laves, som dækker arbejde foretaget i nov-dec året før. Jeg kan ikke fakturere og sende før januar, men de skal bogføres ind i ...
spurgt 19 Jun i Spørgsmål » e-conomic generelt af Lotte Hindkjær (180 points)
0
stemmer
1
svar
102
visninger
Jeg har generelt problemer med, ikke at modtage fakturaer som leverandører sender via ean. Generelt mangler jeg fakturaer og har ikke mulighed for at se efter dem i "uønsket post" eller lignende . Det er utilfredsstillende at jeg skal bruge tid ...
spurgt 7 Jun i Spørgsmål » e-conomic generelt af Dorthe Skipper (350 points)
0
stemmer
1
svar
53
visninger
jeg vil gerne indsætte en tekst øverst på et EKSISTERENDE abonnement. Jeg har tilføjet linien, men nu står det på linie 20. Hvordan kan jeg MOVE linien op - altså flytte rundt på rækkefølgen af linierne på abonnementet ?
spurgt 30 Maj i Spørgsmål » e-conomic generelt af mok (140 points)
0
stemmer
1
svar
38
visninger
Hej. Min hustru driver en lille garnbutik, hvor jeg holder regnskab. I forbindelse med regnskabsafslutning har jeg et tvivlsspørgsmål. Varelageret, som er opgjort pr. 31/12 2018, kan jeg bogføre det i regnskabet, så jeg helt automatisk for det korrekte overskud/underskud på ...
spurgt 29 Maj i Spørgsmål » e-conomic generelt af christianhyttel (120 points)
0
stemmer
1
svar
60
visninger
Hej Jesper, Min bekymring går på, såfremt vores sikkerhed brydes, dvs. en hacker får adgang til login og password. I hans situation ville jeg søge efter de leverandører, som vi jævnligt udbetaler store summer til, og så i al ubemærkethed ændre ...
spurgt 21 Maj i Spørgsmål » e-conomic generelt af Henrik Skov Andersen (140 points)
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”