forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Seneste indlæg i Teknik og drift

+5
stemmer
2
svar
237
visninger
Ikke modtaget [lukket]
Det ville være rigtig smart og god service, hvis jeg øjeblikkeligt fik besked om at en faktura ikke var afsendt/ikke modtaget. Lige nu skal man selv holde øje via "Sendt" - det er ikke særlig smart. Tænker at det må være ...
spurgt 17 Nov, 2014 i Forslag » Teknik og drift af Megamedia (200 points)
+1
stemme
1
svar
122
visninger
Kære e-conomic forum brugere, Vi oplever for øjeblikket udfordringer med automatisk udsendelse af mails fra Forum. Det kan betyde, at du ikke modtager bekræftelsesmails på oprettede indlæg, ved svar på indlæg og lign. Vi beklager meget og arbejder på sagen. Vi ...
spurgt 17 Sep, 2014 i Forslag » Teknik og drift af Heidi Christensen (18,930 points)
0
stemmer
3
svar
140
visninger
Hej. Jeg kan ikke logge ind vha brugernavn, men det går find med mail-adresse. How come? Mvh Jørgen
spurgt 20 Aug, 2014 i Forslag » Teknik og drift af Jørgen_DataKons (690 points)
+9
stemmer
3
svar
959
visninger
Jeg er programmør og mailserver-ansvarlig hos forskellige firmaer. Jeg har feedback til postmesteren hos e-conomic. Efter at have anvendt E-conomic hos flere kunder, som løbende udsender fakturaer mv. igennem E-conomic, er min konklusion nu fuldstændig klar. Det har taget mig et ...
spurgt 3 Jul, 2014 i Forslag » Teknik og drift af Jens Kirk (7,900 points)
0
stemmer
1
svar
189
visninger
Det er irriterende når man vil oprette en ny faktura. Så følger jeg "Genveje: Gå til kundekartotek (Ny faktura)". Det første der sker, er at man nu får en pop up med med vejledning om at nu kommer man ind i ...
spurgt 13 Jun, 2014 i Forslag » Teknik og drift af Bjørn Lorenzen (190 points)
0
stemmer
1
svar
182
visninger
Hej, Vi har i dag en webshop B to C, hvor vi sender alle vores ordre idag pr. brev med Post Danmark. Eftersom vi skal igang med B to B marked, ønsker vi at sende alle vores ordre både fra B ...
spurgt 10 Jun, 2014 i Forslag » Teknik og drift af frmad1 (860 points)
+1
stemme
1
svar
207
visninger
Hej, Det kunne være en SUPER funktion, hvis der kom en besked ved login, hvis en EAN faktura afsendelse var fejlet. Vi sender typisk mange faktura ad gangen, som dannes via API'et. Efter bogføring/send, så får man ingen besked om de ...
spurgt 11 Apr, 2014 i Forslag » Teknik og drift af tdnk (130 points)
+1
stemme
1
svar
261
visninger
Hej, Først og fremmest tak for et rigtig godt og brugervenligt økonomisystem :) Men så den alvorlige del: Jeg modtog i dag en mail fra jer, der advarede om at min nye administrator (jeg har lige skiftet bogholder) nu havde ændret ...
spurgt 7 Apr, 2014 i Forslag » Teknik og drift af fragnite (150 points)
0
stemmer
4
svar
321
visninger
Det hænder at man glemmer, at sætte flueben i periodiser ved under fakturalinjer ved varesalg. Det er lettere irriterende at skulle tilbageføre fejlene og lave fakturaer påny. Kunne man ikke få det sat ind som felt under varekartotek/varer, så man selv ...
spurgt 21 Mar, 2014 i Forslag » Teknik og drift af alk (160 points)
0
stemmer
1
svar
186
visninger
Hej, Vi har problemer med at man ikke kan sætte vejledende kostpris gennem API'et. Selvom man har lager styring vil det stadig give mening at man har mulighed for at sætte den vejledende kostpris. mens vi er ved det, så kunne ...
spurgt 17 Mar, 2014 i Forslag » Teknik og drift af Koncept Tech (250 points)
+2
stemmer
1
svar
88
visninger
Hej, Kunne I ikke gøre søgefeltet under kunder "dynamisk" så der søges imens man skriver, ligesom søgefeltet er ved tilføjelse af kunder til ordre/faktura?
spurgt 27 Feb, 2014 i Forslag » Teknik og drift af SCALE Center (160 points)
+9
stemmer
2
svar
460
visninger
Der er to-tre skærme jeg bruger 'hele' tiden. Det kunne være rigtig rart med mulighed for at bookmarke/oprette genveje/et-eller-andet for at komme direkte til dem i stedet for at skulle klikke og afvente refresh 5-6-8 gange før jeg kommer til det, ...
spurgt 30 Okt, 2013 i Forslag » Teknik og drift af laugesen (290 points)
0
stemmer
1
svar
281
visninger
Hej Jeg har hentet e-conomic app'en til iPad. Kan den overhovedetbruges til noget? Den crasher og genstarter konstant. Det er nærmest umuligt at gennemføre noget som helst. Jeg havde forestillet mig at bruge iPad til fakturering når jeg er på lageret, ...
spurgt 12 Okt, 2013 i Forslag » Teknik og drift af Gilpa.dk (790 points)
0
stemmer
3
svar
968
visninger
Hej Jeres mailserver o1.email.e-conomic.com kan ikke slås op i DNS. Det er noget lort! :-) Det får nemlig min aldeles korrekt opsatte mailserver til at afvise jeres mail, og det duer jo ikke... Her er et lille uddrag af min logfil: ...
spurgt 9 Okt, 2013 i Forslag » Teknik og drift af janka (160 points)
+2
stemmer
2
svar
256
visninger
Når man er i Design og layout er formålet for det meste at rette et layout Men ikonet for at rette layoutet er gemt under "flere"-knappen .... den burde være direkte tilgængelig ! Til gengæld er ikonet for "Overskriv med elementer ...
spurgt 10 Sep, 2013 i Forslag » Teknik og drift af Rene.Arpe (17,300 points)
+2
stemmer
3
svar
223
visninger
Når jeg står i kontonummer bliver feltet svagt blåt - men trykker jeg på Tab-tasten og reelt står i Annuller er det næsten umuligt at se ! Jeg står på feltet annuller i nedenstående billede..... Trykker jeg igen på Tab står ...
spurgt 9 Sep, 2013 i Forslag » Teknik og drift af Rene.Arpe (17,300 points)
0
stemmer
2
svar
219
visninger
Hej, jeg vil gerne om ikke i kunne til føje Broager Sparekasse, sådan at den kommer til at fremgå på listen over banker under Bankkonti i bogføring. hilsen Lene
spurgt 28 Aug, 2013 i Forslag » Teknik og drift af ThomasRasmussen (150 points)
0
stemmer
2
svar
159
visninger
De personer man sletter burdes fjernes helt. Hvis man i en faktura kommer til at skrive det nummer den slettet person havde, kommer personen stadig op. Og så burde det være muligt selv at vælge rækkefølgen på personerne. Jeg har rigtig ...
spurgt 26 Maj, 2013 i Forslag » Teknik og drift af Maria (140 points)
0
stemmer
1
svar
146
visninger
Denne funktion virker ikke. Forstået på den måde at feltet hoppes over når man bruger tabulatoren. Man skal bruge musen for at komme derind og vælge stk./timer osv. Drønirretterende. Der kan heller ikke vælges OK mens man står i feltet, som ...
spurgt 26 Maj, 2013 i Forslag » Teknik og drift af Maria (140 points)
0
stemmer
1
svar
174
visninger
Jeg savner at få et eller andet form for nummer jeg kan henvise til når jeg gerne vil følge op på en fejl/problemstilling jeg har vendt med hotline tidligere. Ligesom når man fx returnerer en vare og i den forbindelse får ...
spurgt 11 Mar, 2013 i Forslag » Teknik og drift af Rene.Arpe (17,300 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”