forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Seneste indlæg i Import og eksport af data

+4
stemmer
4
svar
429
visninger
Ved ikke om det har været op at vende før, men vil man mon kunne få hjælp til at importere kreditordata via cvr. nummer, så man slap for selv at skulle indtaste kontaktoplysninger som f.eks. adresse, tlf. nr. osv.?
spurgt 21 Feb, 2013 i Forslag » Import og eksport af data af flunte70 (590 points)
+1
stemme
1
svar
480
visninger
Jeg vil høre om det er muligt at få lagt lønfil fra Danløn over i finanskladde i stedet for Finanskladde (lønninger) hilsen Karen Iversen
spurgt 12 Feb, 2013 i Forslag » Import og eksport af data af Karen Iversen (220 points)
+6
stemmer
4
svar
749
visninger
Hej economic, Jeg sidder og glæder mig over at jeg med et fingerknips kunne importere alle mine varer til economic. Jeg blev lidt mere stram i masken, da jeg opdagede at jeg kun kunne få importeret varenavn og beskrivelse på ét ...
spurgt 6 Dec, 2012 i Forslag » Import og eksport af data af aquatex (890 points)
+3
stemmer
1
svar
434
visninger
Jeg vil foreslå at man laver en generel implementeringsstrategi der lyder på at når man opretter et nyt felt i en tabel, så tilføjes feltet ved samme lejlighed til både eksport funktionen og import funktionen. Det er fint at der kommer ...
spurgt 25 Okt, 2012 i Forslag » Import og eksport af data af Rene.Arpe (17,300 points)
+1
stemme
1
svar
398
visninger
Hej E-conomic Jeg importere FI-adviseringer 1-2 gange pr uge og jeg har i den forbindelse fået en ide til en forbedring som vil hjælpe mig, og sikkert også andre. Når jeg importere CSV filen fra banken, så vises der en oversigt ...
spurgt 24 Okt, 2012 i Forslag » Import og eksport af data af Badgeland (1,970 points)
0
stemmer
4
svar
198
visninger
Når man downloader kartoteker enkeltvis via Indstillinger, Eksportér data kan man så i csv-filen posteringer få kolonnen/dimensionen medarbejder med? Medarbejderdimensionen angives både ved fakturering samt ved bogføring af omkostninger vedrørende omsætningen og jeg har derfor brug for denne dimension til min ...
spurgt 10 Maj, 2012 i Forslag » Import og eksport af data af Solveig (400 points)
+1
stemme
3
svar
192
visninger
Hej E-conomic Vi er glade for at bruge e-conomic men har brug for at kunne sende pakkesedlen som cvs fil til vores lager. Helpdesk siger at det ikke kan lade sig gøre, men jeg tænker blot at dataene ligger jo allerede ...
spurgt 10 Apr, 2012 i Forslag » Import og eksport af data af Mbir (130 points)
+1
stemme
4
svar
176
visninger
Kan det blive muligt at vedhæftede et dokument/ mail til en debitor? Ofte får jeg mails/breve fra f.eks. advokater i forb. manglende betalinger som kunne være rart at arkivere direkte under debitoren?
spurgt 1 Feb, 2012 i Forslag » Import og eksport af data af Minbogføring (560 points)
+2
stemmer
2
svar
220
visninger
Hej. Vi modtager ugenligt mange posteringer der skal konteres ud på byggesager. Det ville være rart at få en ekstra import kollonne til sagsnummeret/omkostningsnummeret. Mvh Anders Malmros
spurgt 16 Dec, 2011 i Forslag » Import og eksport af data af Malmros (190 points)
0
stemmer
5
svar
571
visninger
Hej e-conomic Jeg har nogle ønsker til import. Hvis der er noget af det her, der allerede er muligt, så bliver jeg glad. 1) Næste bilagsnummer Fedt hvis man under bilagsnr i importvinduet kunne vælge næste fortløbende nummer i serien for ...
spurgt 19 Okt, 2011 i Forslag » Import og eksport af data af Sebastian (320 points)
0
stemmer
19
svar
324
visninger
Hej Ved indlæsning af fil med debitorstamdata har man mulighed for at vælge hvilke værdier der skal tages fra CSV filen (fast værdi, ingen eller kolonne [nr]). Men IKKE ved betalingsbetingelser. Her kan man kun vælge fast værdi til alle debitorer. ...
spurgt 28 Sep, 2011 i Forslag » Import og eksport af data af Grith (690 points)
0
stemmer
1
svar
69
visninger
Eksportér data [lukket]
Det vil være rart hvis der også blev dannet en Budget.xls når man benytter Eksportér data. Hilsen Christian - Torp IT
spurgt 3 Aug, 2011 i Forslag » Import og eksport af data af ctorp (2,110 points)
0
stemmer
9
svar
365
visninger
Hej Jeg sidder og undre mig utrolig meget. Når man importer en bankfil som man skal bruge til bankafstemningen så skal man ind og finde ud af hvornår den sidste import gælder til og så sørge for at den nye import ...
spurgt 21 Jul, 2011 i Forslag » Import og eksport af data af birkelund (1,200 points)
0
stemmer
10
svar
582
visninger
Hej, Jeg savner meget at kunne vælge, hvad jeg vil se i listevisninger og dermed få med i export til Excel. Det gælder fx Varekartotek, hvor vi kører med flere enheder og enhedsvisning i listen derfor er vigtig at få med ...
spurgt 18 Jun, 2011 i Forslag » Import og eksport af data af Helle B (1,640 points)
0
stemmer
5
svar
177
visninger
Ved vareimport bør det også være muligt at vælge lokation samt kategori og variant. Ellers skal man jo stadig ind manuelt på hvert enkelt varenummer efterfølgende.
spurgt 29 Apr, 2011 i Forslag » Import og eksport af data af TBR (300 points)
0
stemmer
9
svar
181
visninger
Når man under Indstillinger - Eksportér data - eksporterer et kartotek får man ikke alle felter fra kartoteket med ud. F.eks kommer der i eksporten af debitorkartoteket 19 felter med ud mens der i kartoteket kan være op til 26 felter. ...
spurgt 15 Dec, 2010 i Forslag » Import og eksport af data af Rene.Arpe (17,300 points)
+2
stemmer
18
svar
289
visninger
Jeg har importeret debitorer, men savner muligheden for at importere kontaktpersoner direkte til debitorer. Hvordan gøres dette? Kan det lade sig gøre?
spurgt 30 Nov, 2010 i Forslag » Import og eksport af data af mfh (860 points)
0
stemmer
4
svar
137
visninger
Jeg har flere kunder der sælger varer i andre valutaer end DKK. Man kan manuelt vælge valuta EUR og så indtaste salgsprisen i EUR på hver enkelt vare. Når alle varene skal have indlagt salgspris i EUR eller opjusteret priserne med ...
spurgt 20 Okt, 2010 i Forslag » Import og eksport af data af Rene.Arpe (17,300 points)
0
stemmer
4
svar
266
visninger
Visning/udskrifter i Excel kan efter min mening forbedres betydeligt: 1: Hver gang jeg danner en udskrift i Excel kommer en masse blanke sider, med mindre jeg ændrer i Tekstformateringen - hver gang! 2: Ved udskrift af f.eks. Saldobalance i Excel, mangler ...
spurgt 14 Sep, 2010 i Forslag » Import og eksport af data af A B Consult (2,060 points)
0
stemmer
6
svar
171
visninger
I stedet for manuelt at skulle indtaste alle lagerreguleringer i reguleringskladden ønskes mulighed for import Åbning/Opstart Når man starter op i e-conomic og skal have alle sine varer på lager skal man manuelt taste hver vare ind hvilket kan være meget ...
spurgt 8 Jul, 2010 i Forslag » Import og eksport af data af Rene.Arpe (17,300 points)
overvejes× 104
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”