forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Seneste indlæg i e-conomic generelt

0
stemmer
1
svar
36
visninger
Jeg arbejder med en del lokationer - og ville det da ikke være genialt, at man, når man opretter en ordre, kan vælge kun at ville se de lokationer i lokations-opslag, som varen aktuelt befinder sig på. Og gerne med mængde. ...
spurgt 12 Jan, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af Fredelund (210 points)
0
stemmer
1
svar
46
visninger
Det ville være rart om man kunne angive et default afdelingsnummer på omkostninger der så automatisk kunne blive overført til afdelingsfeltet når medarbejderne registrerer omkostninger. På denne måde ville medarbejderne ikke skulle tage stilling til afdeling. Mvh Michael Hartmann Syskon Solutions A/S
spurgt 12 Jan, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af mha (300 points)
0
stemmer
3
svar
175
visninger
Da jeg for nogen tid siden så opret delfaktura knappen under ordrer blev jeg meget begejstret, men desværre kun indtil jeg så hvilke muligheder dette indebærer. Jeg har selv arbejdet med salg og økonomisystemer i 25 år og kan stort set ...
spurgt 12 Jan, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af Peter Gotfredsen (120 points)
+1
stemme
1
svar
110
visninger
Såfremt regnskabsloven tillader det. Så muligheden for at have bankkonti/beholdsningskonti i udenlandsk valuta.
spurgt 11 Jan, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af psnabe (460 points)
0
stemmer
12
svar
177
visninger
Ja, nu bryder jeg med kodeks, og laver et indlæg med mange ønsker. Inden e-conomic opfandt brugerforum, havde jeg en række ønsker til systemforbedringer, som jeg sendte til firmaet. Men efterfølgende følte jeg ikke, at jeg blev taget alvorlig. Mit indtryk ...
spurgt 9 Jan, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af Erik Jensen (23,870 points)
0
stemmer
1
svar
96
visninger
Et lille forslag til forbedring af saldobalancen: Så vidt jeg kan konstatere, så bliver en ?sumfra? konto, hvor summen er nul, ikke skrevet med ud, hvis man har fravalgt konti med 0-sum, uanset at der er saldi på de konti, som ...
spurgt 7 Jan, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af nilsrolsen (120 points)
0
stemmer
4
svar
189
visninger
Det er naturligvis vigtigt, at iPhone appen er helt i sync med serveren, men i stedet for blindt at synkronisere HVER gang man logger på med appen, kunne I nok med fordel lave et hashet stempel af en art, der blev ...
spurgt 7 Jan, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af Biberkopf (210 points)
0
stemmer
2
svar
117
visninger
Ved udskrivning af kontoplanen, udskrives den bare i en lang ej brugervenlig/kedelig udgave. Ingen mellerum, ingen forskel på Overskrift, Sumfra, Drift osv. Det betyder når vi skal lede efter noget i kontoplanen, er det sværer at finde det. Forslag til at ...
spurgt 7 Jan, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af jkn (120 points)
0
stemmer
1
svar
112
visninger
Når jeg laver bankafstemning overfører jeg f.eks. kreditorbetalinger til kassekladden. I kassekladen dannes de som standard som en finanspostering - og modkontoen (bank-kontoen) er registeret. Men som regel er der tale om en kreditor- eller debitorbetaling, hvorfor jeg går ind og ...
spurgt 6 Jan, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af hwolfhagen (630 points)
0
stemmer
1
svar
99
visninger
Når man bogfører faktura-klader, kan man sende flere samtidigt til de respektive kunder. Når de først er bogført, kan man sagtens markere flere og trykke send - men den samler alle i én pdf fil istedet. Funktionaliteten er allerede lavet, den ...
spurgt 4 Jan, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af MikkelL (120 points)
0
stemmer
4
svar
81
visninger
Det vil være en stor forbedring om man kunne godkende medarbejdernes timer på baggrund af et projekt. I dag er det kun muligt at godkende ud fra en medarbejder. I en konsulentvirksomhed som vores, er de faktureringsansvarlige ikke ansvarlige for medarbejderne, ...
spurgt 3 Jan, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af Jens-Jacob (200 points)
0
stemmer
1
svar
63
visninger
Hej E-conomic Jeg har en del varer i systemet som jeg ikke længere kommer til at bruge. Det kunne være rart om man kunne fjerne dem fra fra oversigten Varekartotek - eller gøre det synligt at disse er spærret. F.eks. ved ...
spurgt 3 Jan, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af skjoldby (220 points)
0
stemmer
5
svar
340
visninger
Jeg anvender E-conomic med lagermodul. Ved fakturering optræder der en fejl i momsberegningen i ca 30% af fakturaerner. Fejlen svinger fra +/- 0,01 kr til 0,06 kr, og fremkommer tilsyneladende ved at moms beregnes pr fakturalinie i stedet for faktura totalbeløbet. ...
spurgt 27 Dec, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af THK (120 points)
0
stemmer
1
svar
30
visninger
Som forholdsvis ny administrator af e-conomic finder jeg det omstændeligt og molboagtigt, at man ved opslag på en given debitor skal gå ind under faktura for at se saldo, bevægelser m.m. Jeg foreslår, at der ved næste programrevision oprettes en menu, ...
spurgt 26 Dec, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af Kristen Sørensen (170 points)
0
stemmer
1
svar
61
visninger
Det er til tider lidt fustrerende, at adgangen til at vende en faktura kun findes via arkiv funktionen. Når jeg finder en faktura, der skal vendes forgår det oftest via debitorkontokort funktionen. Herefter skal jeg så kopiere fakturanummeret ind til arkiv ...
spurgt 25 Dec, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af askholme (320 points)
0
stemmer
4
svar
50
visninger
Vi kan have stor glæde af en markering med farve eller andet, som viser vi har skrevet NOTE på en debitor. Eks. når man rykker ville det være super. Hilsen SOS
spurgt 22 Dec, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af SOS (240 points)
+1
stemme
10
svar
180
visninger
Det vil spare mig tid, hvis den anvendte e-mailadresse til kunderne fremgår på fakturaen. Er det muligt at oprette denne funktion, så den autiomatisk bliver indsat? Med venlig hilsen, Susan Ritterband
spurgt 21 Dec, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af MaleriKonservering (160 points)
0
stemmer
3
svar
103
visninger
På flere opfordringer fra Supporten her et ønske som ligger så meget til højrebenet, at der helt sikkert er en rigtig go forklaring på det ikke er opfyldt. Det ville være super, hvis man uanset hvor man er (eks i rykkere), ...
spurgt 17 Dec, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af SOS (240 points)
0
stemmer
3
svar
85
visninger
UPSSS!! igen stod der mange flere kr. på listen forfaldne fakturaer end der var i virkeligheden. Grundet man glemmer at ændre dato til. Er det muligt at datoen i søge feltet kan genererer dags dato automatisk? Tænker, at når denne funktion ...
spurgt 17 Dec, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af SOS (240 points)
0
stemmer
13
svar
272
visninger
Jeg savner virkelig at kunne ændre forfaldsdatoen på en debitor. Hos en af mine kunder, er det muligt at tilkøbe 3 måneders ekstra kredit til en allerede udskrevet faktura, så det ville være rart at kunne ændre forfaldsdatoen på den oprindelige ...
spurgt 16 Dec, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af Grete Damgaard (280 points)
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”