forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Fakturalayout

Her kan du diskutere Design & Layout-funktionen og andre funktioner under fanebladet Faktura i regnskabsprogrammet e-conomic.
0
stemmer
1
svar
37
visninger
VI er blevet nødt til at oprette en ny aftale da vi har været med så mange år at vores data fejler på grund af de mange opdateringer der har været I årenes løb. Det betyder at jeg nu sidder og ...
besvaret 1 dag siden i Forslag » Fakturalayout af Tabita TopGun (11,920 points)
0
stemmer
1
svar
15
visninger
Det kunne være hensigtsmæssigt, at man kunne vælge om vedhæftede bilag skulle vises før, eller efter den faktura/tilbud/ordre, som bilagene medsendes. F.eks. i det tilfælde, hvor man medsender en omfangsbeskrivelse af et tilbud, som man gerne vil have at kunden ser ...
besvaret 16 Jan i Forslag » Fakturalayout af Jesper Mieritz (87,250 points)
0
stemmer
2
svar
43
visninger
Jeg mangler at der både er et bilags datofelt samt et bogførings datofelt. Jeg bruger det specielt nu når jeg skal sende faktura til kunder som vedr. 2020, så faktura til kunden har en d.d. (altså dato for den dag jeg ...
besvaret 10 Jan i Forslag » Fakturalayout af Susan Jensen (24,940 points)
+1
stemme
2
svar
36
visninger
Hej Jeg har nogle kunder hvor det ofte er alle linier på en faktura der skal periodiseres, derfor ville det være helt fantastisk hvis man kunne vælge periodisering på hele fakturaen, i stedet for kun pr linie. Det ville spare en del tid i indtastningen.
besvaret 10 Jan i Forslag » Fakturalayout af Susan Jensen (24,940 points)
+2
stemmer
1
svar
41
visninger
Handler man med detail-leddet er det ofte forskellige personer der placerer en ordre. Samtidig kan der være stor udskiftning af personale hos ordregiveren. Dette betyder at det kan være en ny referenceperson hver gang man opretter en ny ordre. Det vil ...
besvaret 10 Jan i Forslag » Fakturalayout af Susan Jensen (24,940 points)
0
stemmer
2
svar
45
visninger
Jeg har ved et par lejligheder fået klage over at det er svært at se hvornår der er en adskillelse mellem to varenumre. Teksterne flyder sammen. Dette har vist sig at være et problem for især ordblinde. Ved selvsyn må jeg ...
besvaret 9 Jan i Forslag » Fakturalayout af medietek (910 points)
0
stemmer
1
svar
25
visninger
Jeg har et ønske om at man fra fakturafanen kan se alle ikke udførte noter på en kunde. Jeg bruger noterne til at huske aftalte priser, engangs rabatter, særaftaler af forskellig art. Vores kunder har mange forskellige priser, derfor kan jeg ...
besvaret 17 Dec, 2019 i Forslag » Fakturalayout af Susan Jensen (24,940 points)
0
stemmer
1
svar
54
visninger
I forbindelse med oprettelse af tilbud, vil det være genialt hvis man kan bygge det som projektstyring og generere projekt herfra når tilbuddet er accpteret af kunden, og at selv om man i projektstyring har specificeret alt ud, at det ikke ...
besvaret 5 Dec, 2019 i Forslag » Fakturalayout af Jesper Mieritz (87,250 points)
+2
stemmer
2
svar
127
visninger
I salg -> opsætning -> kundeopsætning -> kan man vælge under "Tekstforslag til fakturalinjer:" vælge enden "Varenavn" eller "Varenavn og beskrivelse" - jeg vil gerne have tilføjet muligheden for at kunne vælge "Varebeskrivelse". Jeg har mange forskellige kunder og skal tit ...
besvaret 18 Nov, 2019 i Forslag » Fakturalayout af Tabita TopGun (11,920 points)
+5
stemmer
4
svar
134
visninger
Der burde være en anden kraftig farve på advarsels prompt når der faktureres, hvis fakturadato ikke er samme som dags dato etc Den falder for meget ud i layout og ofte når man at fakturere/bogføre inden man opfatter der var et ...
besvaret 18 Nov, 2019 i Forslag » Fakturalayout af Tabita TopGun (11,920 points)
+1
stemme
2
svar
102
visninger
Måske ikke helt faktura layout, men layout ved udsendelse af fakturaer. I e-mailens brødtekst, kan kun benyttes visse dynamiske felter - man kan fx. ikke indsætte kundens adresse, postnr. og by osv. Og heller ikke ATTENTIONPERSON. Det ville være rart.
besvaret 18 Nov, 2019 i Forslag » Fakturalayout af Tabita TopGun (11,920 points)
+1
stemme
1
svar
51
visninger
Når man sender dokumenter via systemet, så har filerne (i vores tilfælde) danske navne, f.esk. Faktura_1234.pdf eller Tilbud_1234.pdf. Men vi handler med mange kunder i udlandet og de forstår ikke faktura, tilbud, rykker etc. Vi har naturligvis f.eks. engelsk fakturalayout og ...
besvaret 12 Nov, 2019 i Forslag » Fakturalayout af Susan Jensen (24,940 points)
+1
stemme
1
svar
56
visninger
Det kunne være rigtigt fint hvis E-conomics pr. projekt kunne huske tekst (Modtagere, Emne, Brødtekst) ved fakturering. Som det er pt., så huskes tekst fra sidste fakturering (hvilket typisk er et andet projekt end det projekt man er i gang med ...
besvaret 11 Nov, 2019 i Forslag » Fakturalayout af Jesper Mieritz (87,250 points)
0
stemmer
1
svar
60
visninger
Kære e-conomic, Forskelige fakturaer, til forskellige kunder, kræver forskellig information. Vi har derfor oprettet en række tekster under "Vores Ref", som vi kan tilføje fakturaer og ordre alt efter behov. Problemet er, at denne tekst kun må være 100 tegn, ofte ...
besvaret 1 Nov, 2019 i Forslag » Fakturalayout af TobiasPinndal (5,200 points)
0
stemmer
0
svar
39
visninger
[VoresRef] [lukket]
Kære e-conomic, Forskelige fakturaer, til forskellige kunder, kræver forskellig information. Vi har derfor oprettet en række tekster under "Vores Ref", som vi kan tilføje fakturaer og ordre alt efter behov. Problemet er, at denne tekst kun må være 100 tegn, ofte ...
spurgt 30 Okt, 2019 i Forslag » Fakturalayout af Gittesclausen (180 points)
+3
stemmer
2
svar
132
visninger
Hej Jeg har foreslået det før, for et par år siden. Det ville være ønskeligt med mulighed for at indsætte subtotal linier, som tæller ovenstående linier sammen siden sidste subtotal-linie. F.eks. når kunde ønsker arbejder specificeret i opdelinger, og disse ikke ...
besvaret 23 Okt, 2019 i Forslag » Fakturalayout af Jesper Mieritz (87,250 points)
0
stemmer
1
svar
58
visninger
hej E-conomic Jeg får et ønske om en layout-mulighed, hvor totalen fremgår på side et og alle varelinjer mv. fremkommer efterfølgende. (en slags "auto - bilag") Dette skyldes at vi begynder at importere varelinjer fra vores øvrige kanaler, som ofte vil ...
besvaret 18 Okt, 2019 i Forslag » Fakturalayout af Susan Jensen (24,940 points)
0
stemmer
1
svar
102
visninger
Smart nu også at kunne tilføje subtotaler på varelinier i sin faktura! Jeg ville ønske, at det virkede på mine fakturaer - men det gør det ikke idet mine fakturaer er inkl. moms. Jeg finder det besynderligt, at denne funktion udelukkende ...
besvaret 8 Okt, 2019 i Forslag » Fakturalayout af Susan Jensen (24,940 points)
+1
stemme
2
svar
84
visninger
Jeg blev for et par år siden lovet at man ved afsendelsen af faktura i punkterne CC og Bcc, kunne få en liste over andre e-mail/personer i samme firma, og simpelt klikke på dem. P.t. skal man den lange vej ind ...
besvaret 4 Okt, 2019 i Forslag » Fakturalayout af Kim Boll Jensen (220 points)
0
stemmer
1
svar
75
visninger
Hej, Når jeg udskriver fakturaer via web-login kommer alt modtager/kunde data med. Men når jeg er på farten, og ønsker at udskrive en faktura, til en kunde mobilt, og gør det via e-conomic's app'en på en ipad, tager app'en ikke Attention ...
besvaret 17 Sep, 2019 i Forslag » Fakturalayout af Tabita TopGun (11,920 points)
overvejes× 100
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”