Godt spørgsmål. Håber at der kommer et brugbart svar.
Jeg har brugt e-conomic i mange år, og været meget glad for systemet. Men i de seneste par år har der bredt sig en holdning hos e-conomic om, at vi alene vide, når det drejer sig om den "håndværksmæssige" del af programmet. Professionelle forslag behandles arrogant, og man går tilsyneladende mere op i udseende end funktionalitet. Det nye design er for mig at se mere et udstyrsstykke end et forsøg på at forbedre funktionaliteten. Medgivet, der er forbedringer i det nye design, men tilsyneladende ikke forbedringer, der ikke kunne implementeres i det gamle.
Du skriver, at du har 70-80 klienter. Dvs. du burde betragtes som en fornuftig samarbejdspartner for ethvert servicebureau. Men du er for stor, hvis vi skal tage udsagnene fra e-conomic alvorligt. De satser på den mindre virksomhed, som skal have et lettilgængeligt og simpelt system. Og det tror de små virksomheder på, at de får. Problemet er blot, at de fleste små virksomheder mangler helt basal viden om administrative systemer, hvorfor de dumper lige ned i et stort sort hul; hvilket nemt kan dokumenteres via de forholdsvis mange naive spørgsmål, der stilles i forum.
Nu skal jeg ikke brokke mig for meget, men jeg synes, at e-conomic mangler modspil fra den del af kunderne, der synes, at e-conomic i bund og grund er et fagligt godt system - DERFOR ER JEG GLAD FOR DIT INDLÆG.