Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Scanning - Behandling

0

Jeg er kommet en del bagefter i behandling af indscannede dokumenter og jeg har nu en helt masse liggende og nu er det ikke muligt for mig at gøre noget som helst. Hverken sammenflette dokumenter eller godkende/arkivere.

Jeg får flg. fejlmeddelelse (JA, har prøvet flere browsere og slettet cache osv):

"System.Web error '80131509'
Operation is not valid due to the current state of the object.
/Secure/include/DotNetInit.asp, line 20"

 

Andre der oplever det samme ved mange ubehandlede indscannede dokumenter?

 

(Ja, det går STADIGVÆK lige så langsomt som det altid plejer, da man ved sammen fletning af dokumenter skal genindlæse HELE siden som så tager en krig).

 

/Michael

i Spørgsmål » Bilagshåndtering af (2.0k points)
gen-kategoriseret af 🔒

1 Svar

Hej Michael

Jeg er ked af at du ikke har fået svar før nu - ved akutte support henvendelser vil jeg anbefale chatten, mailen eller telefonen.

Da dette er lavet fredag eftermiddag ved jeg ikke om du har talt med os i løbet af enten mandag eller tirsdag, men ellers så ring herind så vi kan kigge på det og få det eskaleret korrekt.

Telefonnummer 88204840 så er der en af mine kollegaer som kan hjælpe dig videre.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af 🔒 (34.9k points)
opdateret af