Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Forslag til det nye layout

+1

Hej.

Har været administrator i mange år og meget tilfreds med Economic, men i det nye layaout, så kunne jeg godt tænke mig at det var mere tydeligt, hvor cursoren er, når man tabulerer rundt. Har i dag talt med en medarbejder ang. dette. Hos Economic var det tydeligt hvor cursoren befandt sig, men hos mig var det hele bare hvidt i hvidt. Kunne det ikke være en god ide at lade den blå farve følge det aktive felt/cursoren.

Genvejstaster: Kunne man ikke under en overskrift skrive genvejs muligheden. En anden variation var et punkt i indstillinger, hvor man kunne aktivere ovenstående mulighed og når man så blev superbruger - kunne fjerne denne mulighed. (Håber at det giver mening).

Menuerne i venstre side: Kunne man få lov til at vælge at de skal være åbne, eller med genvejstaster vælge dette, evt. mulighed for at bruge tabuleringsfunktionen noget mere.

Det samme gør sig gældende for når man f.eks. åbner en kassekladde, så kan man ikke se at man tabulerer sig igennem menuerne (manglende baggrundsfarve), samt nu er der samlet flere punkter under et så her er brug for genvejstaster eller bare at man kan se at man står i feltet, så man kan aktivere dette med enter uden at skulle bruge mus.

Jeg håber at det giver mening ellers vil jeg meget gerne uddybe ovenstående.

 


Med venlig hilsen     Talbiksen v/Hanne L. Herrmann Tlf. 2698 1421 www.talbiksen.dk
i Forslag » Andet af (3.6k points)
status opdateret af 🔒

3 Svar

Hej Hanne

 

Jeg har videresendt dine input til en kollega som kigger på dem.

Når jeg tagger det implementeres ikke er det i mangel af bedre tag.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Hej igen Hanne

 

Har lige fået en tilbagemelding fra min kollega og meget af det du nævner er de allerede i gang med at indarbejde. Så i starten af januar vil det forhåbentligt blive løst - alternativt midt januar.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Hej Hanne

Så skulle der gerne være sket noget i forbindelse med de ting du lister her.

Tabulator er blevet meget mere tydeligt rundt omkring i applikationen.

Den husker for hver session om man har udvidet eller lukket ned for områderne ude til højre.

Der er i indtastningsbilledet for posteringer under regnskab i øverste højre hjørne en genvej til, ja genveje i det indtastningsbillede.

Derudover er pil ned opslag i kartoteker når du står i feltet.

Er der yderligere hører jeg meget gerne fra dig igen.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)