Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mulighed for at give brugerbestemt adgang til rapporter

+1
Jeg har en række projektledere, som har brug for løbende at følge op på sagsposteringer og fakturering. Dette kan de gøre på sagskortet, men der vises de samlede posteringer, hvilket kan være mange på store/langstrakte projekter.

De ønsker derfor at kunne trække rapport for en given periode eller for bestemte medarbejderes posteringer på sagen eller for bestemte aktivitetskoder.

 

Dette kan gøres via rapporten Sagsposteringer (og Sagssaldoliste, Sagskort og Sagsværdi). Problemet er bare, at jeg ikke kan give dem adgang til dette, uden at de ser samtlige rapporter - hvilket ville betyde, at de også fik adgang til at slå op i hovedbogen og se lønninger eller se kollegernes udfakturering.

 

Jeg ønsker mulighed for at kunne give specifikke brugere adgang til specifikke rapporter - evt. til grupper af rapporter

 

mange hilsener

Karin Lomborg Berg
i Spørgsmål » Andet af (130 points)
gen-kategoriseret af 🔒

1 Svar

Hej Karin

Det kan du skam allerede

Du skal blot under brugeroplysninger på den enkelt bruger under indstillinger --> abonnementsstatus og så på punktet basic kan du krydse de rapporter af som brugeren må se - på den måde får de adgang til særligt udvalgte rapporter - herunder de nødvendige sagsrapporter.

Så det er fuldt muligt.

Du kan læse mere her om begrænsede brugerrettigheder

http://wiki2.e-conomic.dk/indstillinger/abonnement-brugere-basic-faneblad#s%C3%A5dan-opretter-du-en-begr%C3%A6nset-brugeradgang

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af 🔒 (34.9k points)