Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Indstillinger i det nye design

+1
Hvis man i det nye design går ind under indstillinger og vælger alle indstillinger, og man åbner de forskellige menupunkter ude til venstre, og får åbnet tilstrækkeligt mange så de går ud af skærmen, så er der ingen scroll mulighed, og man bliver nødt til at lukke nogle menupunkter, for at kunne komme til de nederste.
i Forslag » Andet af (3.8k points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Torben

Det har altid været sådan for Firefox brugere at menuerne med tilpas mange tillægsmoduler aktive risikerede at glide ud af skærmen - jeg kan se at problemstillingen har flyttet sig over i Chrome også,

Man kan relativt hurtigt lukke et menupunkt ned, men jeg er med på irritiationsmomentet heri.

Jeg aner simpelthen ikke om det er noget vi teknisk kan gøre noget ved - men jeg vil meget gerne forhøre mig og så vende tilbage.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Samme problem i Safari...
Hej alle

Det er rent teknisk noget vi kan løse - men den eneste måde at gøre det på er med en scroll bar kun til venstremenuen - det er vi ikke interesseret i.

Så vi må desværre afvise dette forslag.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)