Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Varesamling - opdatering af priser på underliggende varer

0
Jeg har netop opdateret kostpriser på varer der indgår i en varesamling. Til min skræk opdager jeg nu at kostpriserne ikke opdateres til seneste i varesamlingen. Eksempel: en vare er gået fra 526 til 572 i kostpris som enkeltvare. I varesamlingen hvori den indgår, står den gamle kostpris og det medfører jo at samlingsvarens kostpris herefter er forkert/forældet. Kan det virkelig passe at der ikke er automatisk opdatering af kostpriser i varesamlinger????

Nogen smart løsning?

Venlig hilsen John Green, Kuvatek A/S
i Forslag » Andet af (430 points)
gen-kategoriseret af 🔒

1 Svar

Hej John

Jeg har fuld forståelse for dit ønske, men den opfører sig helt som tilsigtet.

Varesamlinger er tiltænkt til at kunne lave en samlepakke som naturligt vil forventes at have en differentieret pris og derfor henter den ved oprettelse den registrerede kostpris - derefter er det manuel tilpasning.

Der er desværre ingen nem vej uden om - beklager. Og det kommer der heller ikke - da det er logikken den er født med og såfremt nogen bruger den herefter og vi så ændrer det vil alle deres varesamlinger pludseligt ikke passe mere.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)