Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Se bort fra debet/kredit på kontoen når man retter en postering

+3
Utallig er de gange hvor jeg er blevet snydt af at E-conomic som en tyv i natten vender rundt på debet og kredit når man retter et kontonummer på en allerede oprettet postering. Er det ikke muligt at I kunne checke om det er en redigering af en eksisterende postering eller en nyoprettelse, og så i førstnævnte tilfælde enten 1) lade være at vende, eller 2) måske enndu bedre prompte "Ønsker du at ændre fra debet til kredit?" /  "Ønsker du at ændre fra kredit til debet?
i Forslag » Andet af (1.8k points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Mogens

Jeg er helt med på din problemstilling.

Vi kan desværre ikke gøre det sådan da vi ikke teknisk kan se hvorfor du skifter kontonummer i en indtastning.

Den benytter den opsætning som er på den konto du skifter til. Jeg er med på at det godt kan være irriterende som du siger - mht. prompten - så tager jeg den med på vores næste prioriteringsmøde og så ser vi derfra.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Hej igen Mogens

Så har vi haft den oppe og vende - og vi er nået frem til at såfremt man er i gang med at foretage en redigering skal man være opmærksom på alle felter i redigeringsbilledet - det er både teknisk besværligt og vil være til væsentligt mere gene end gavn at lave den ønskede popup.

Så beklager, men det er ikke noget vi vil implementere.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Hej, hvad med at redigeringsbilledet viser med fx farve-markering når programmet automatisk har ændret fx Kredit/Debet eller fortegn eller andre ting som sker automatisk? Jeg har opprettet et nyt indlæg på det her: http://forum.e-conomic.dk/12943/visning-af-automatisk-kredit-debet-skift-ved-aendring-af-kontonr

mvh. Torben