Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Beholdningskonto i kreditormodulet

+1
Når man bruger kreditormodulet, og på en kreditor vælger betalingstypen "Kun postering" som standard, kan man vælge en beholdningskonto, som skal benyttes ved denne kreditor. Det er jo super smart, hvis man f.eks. har udgifter, der altid trækkes på et mastercard. Men men - denne beholdningskonto slår ikke igennem, når man bogfører. Den vælger konsekvent den beholdningskonto, som man har valgt som den første i "opsætning" i kassekladden.

What is the point ? Det er jo ulogisk, at man kan vælge en beholdningskonto, når den alligevel ikke aflæser hvad man sætter den til. Er ret sikker på, at dette er sket ifm I lavede det om, således at modkonto forbliver bankkontoen, hvis man har overført posterne til kassekladden, og bruger kreditormodulet. (og mindst lige så generende)

<p>     Mange hilsner<br />     Susanne Røssell<br />     <br />     Bogføring for små og mellemstore virksomheder og hjemmegjort e-conomic-nørd</p>
i Forslag » Andet af (15.8k points)
status opdateret af 🔒
Jeg har problemet med at der ingen beholdningskonto kommer i kassekladden når jeg bogfører en kreditorfaktura med samtidig betaling, betalingstype "kun bogføring". Det har der gjort tidligere. Problemet er opstået i løbet af august måned.

Min kassekladde er opsat til at vælge en bestemt beholdningskonto.

Jeg bruger det gamle e-conomic og Windows8 R2.

Mvh

Yvonne

3 Svar

Hej Susanne

Jeg er lige i gang med at kontrollere din problemstilling men der synes at være noget om snakken.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Det er jeg sørme glad for det synes Lasse :) Glæder mig til en løsning.
Det er fordi der er lavet om på det af en eller anden årsag. Du er nødt til at vælge beholdningskontoen som nr. 1 i din opsætning, således at nr. 1 ikke er tom. Systemet vælger automatisk den øverse af de valgte beholdningskonti.

<p>     Mange hilsner<br />     Susanne Røssell<br />     <br />     Bogføring for små og mellemstore virksomheder og hjemmegjort e-conomic-nørd</p>
Forslag af (15.8k points)
Hej Lasse

Jeg håber da ikke, at det bliver fjernet - jeg bruger beholdningskonto til alle mine kreditorfakturaer. Jeg skal bare huske at vælge den der bruges øverst i opsætningen.

Hej Susanne

Jeg har drøftet denne med flere og den har aldrig haft den funktionalitet som vi begge husker det som. smiley

Det er to ligegyldige felter som med tiden bliver fjernet. Den er kun automatisk konto til leverandørindbetalinger som opsættes på kladden som er i spil her.


Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)