Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Åbnings side Faktura

0
Når man er logget ind lander man på Faktura.

Der har man 2 mulige Top5, hvis man laver forfaldne fakturaer, er det så ikke muligt I kan lave det således man blot klikker på den forfaldne faktura og den åbner op?
i Forslag » Andet af (120 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Frank

Det er ikke første gang at vi hører dette ønske og vi forstår det også helt fint - men det er ikke tanken med vores top5 mv.

Vi ønsker såfremt man vælger at bruge den at præsentere vores kunder for noget hurtig og generel information - yderligere skal man selv eftersøge som en del af kundestyringen.

Så det er en informationsside og ikke en aktionsside.

Så hvor meget vi en anerkender ønsket - så sker det ikke. Beklager.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Jeg fortsår ikke hvad man skal bruge "overblikket" til hvis man ikke kan se hvem der skylder penge. Hvorfor I viser de forskellige faktura numre hvis det blot er som du skriver for at få overblik. Jeg forstår ligeledes ikke hvorfor man ikke pleaser sine kunder, når der er flere der har samme ønske. Det er jo ikke en tvang man skal klikke på fakturaerne hvis man ikke ønsker det. Spændende at se om bruger venligheden af Dinero kommer til at slå E-Conomic af banen. Umiddelbart er Deres focus er på brugervenlighed og ikke på programørerne manglende forståelse af hvad virksomheds ejeren ønsker.
Hej igen Frank

Det er skam ikke for at please programmørerne - men for at please kunderne at vi pt. prioriterer ting i need-to-have og nice-to-have.

Dit ønske er klart i det sidste segment og vil ikke blive implementeret for nærværende.

Vi tilbyder et overbliksværktøj, som kan slås fra, og gør det skam ikke for at irritere jer som brugere - men for at informere.

Jeg glæder mig personligt også til at se hvad dinero bliver for en størrelse - konkurrence er altid velkomment - det er med til at holde os alle skarpe.